Malli naiset vihaa rumia naisia

Atm32

23

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihatipunen

Tuon takia en ole käynyt salillla suihkussa nyt lihavampana, ettei kukaan pääse naureskelemaan....Ai niin, enhän mä ole käynyt kyllä salillakaan varmaan vuoteen.

• viharikostipunen

Pelottaako maistaa omaa lääkettä? :(

• 370

Toivottavasti salakuvattu tekee rikosilmoituksen.

• Rationalisointihamsteri

Uhri tuskin edes muistaa tuota.

Oma vika jos on noin lasinen itsetunto!

• 370
        Rationalisointihamsteri kirjoitti:

Uhri tuskin edes muistaa tuota.

Oma vika jos on noin lasinen itsetunto!

Ahaa! Sinä siis oletkin koulu- ynnä muitten kiusaajien puolella!

• Kuntosali teki rikosilmoituksen ja antoi mallille porttikiellon kaikkiin ketjun saleihin. Sai vielä kenkää radio duunistaan.

• korvauksia

Jahka kuvan nainen pääsee juristin pakeille, mallilla ei ole varaa enää mihinkään.

• hullumaailma

Ensin mokaa ja sitten selittelee.

Ei hätää, miehet ovat aina pantavamman naisen puolella, vaikka hän käyttäytyisi miten raukkamaisesti. Niin ja se salakuvattu ja pilkattu on vaan "kateellinen", jos nostaa oikeusjutun tai jos edes pahoittaa mielensä.

• HyväSiskoKulta

• 370

Siitä onkin todisteena tuon "rationalisointihamsterin" kommentti tuossa ylempänä.

• No ei onneksi kaikki mallitkaan ole tuollaisia, bimboja. Nyt vaikka läheltä serkkuni on jonkinsortin malli ja keikkunut autolehtien kuvissakin, mutta kyllä sillä näkyy olevan isoja pulleita vanhempiakin naisia kaverinaan. Eikä nyt muutenkaan ole ihan pässi, vaikka kauniiksi on tituleerattukin. :)

• TotuusSattuu

Kurpat onneksi ovat kiusaamista vastaan, eivätkä koskaan kannattaisi tuollaista.

Paitsi jos he tietenkin ovat kiusaajia itse, silloin se on vain ja ainoastaan uhrin omavika, ja uhrin pitäisi katua aiheuttamaansa harmia.

• TotuusSattuu kirjoitti:

Kurpat onneksi ovat kiusaamista vastaan, eivätkä koskaan kannattaisi tuollaista.

Paitsi jos he tietenkin ovat kiusaajia itse, silloin se on vain ja ainoastaan uhrin omavika, ja uhrin pitäisi katua aiheuttamaansa harmia.

Toiset on toiset ei. Malleistakin tulee kurppia, mutta ihmisen ei tarvitse muuttua ilkeäksi ikääntyessään tai ollessaan kaunis. :)

• tarralenkkari161

*jotkut malli naiset
      *lihavia naisia

• kikkeli.sen.tietää

ehkä on lesbo kun naisia salaa katselee ja kuvailee ja niin mitä hän nais kauneudesta tietää niin onko hän ihan varma kumpaa miehet haluaisi rakastella jos kumpikin alasti tai näkyisi se toinen nainen paremmin koska itse malli vaikuttaa laihalta ja kurvittomalta ja tissittömältä ja erittäin iso suu on kooltaan korvasta korvaan niin hänen tosiaan kannattaa eka varmistaa kummasta kikkeli tykkää enemmän hänestä vai toisesta naisesta

• 216

Ei olis päässyt playboy-malliksi ellei "kikkeli tykkäis".

• iiiiiiiiiiiiiiiiiiikkk

pullero vaihtaa vaatteita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Tavallistavaan

Kaikkihan tuon tietää, että vaikka olisi kuinka timmi, kaunis ja vaikka mitä muuta niin heikkoa itsetuntoa ei pelasta mikään.. Joten pilkataan sitten muita pahimmillaan. :/
      Tekee sitä muuten ihan taviksetkin. Pullukammat haukkuu ruipelompia yhtälailla. Ja meeppäs takas sanoon niin olet het se "pahis" :D

Mutta monesti pahimpia suustaan ovat ne nuorena näyttävämmät. Koska heillä katoaa nopeammin se ulkomuoto ja taviksena voi vaan parantaa olemustaan vanhemmiten hyväs lykyssä, kun ei ole liikoja paineita taustalla hehee.

• vihatipunen

Pyydettiin yhtä kehitysvammaista tyttöä tanssimaan koulun pihalla ja hänhän tanssi, ja luuli että kaikki katsovat häntä ihaillen.

• Voe.tokkiinsa

Mitähän tuon playboymallin taustoista löytyis jos vähän kaivelis. Näyttää omaa pahaaoloaan käyttäytymisellään. Ja tosiaan hän on pbmalli, ei fashionmalli, jotka mun mielestä painii ihan eri sarjoissa:)

• Kauniit naiset aina haukkuu rumia miehiäkin

• Naisten elämä on pelkkää muiden haukkumista ja vihaamista. :-/

• 1630

Siis samanlaista kuin ätmien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3486
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2727
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16