http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016071521912595_iq.shtml
Tuo malli ei ole erityisen kaunis mutta on varaa haukkua muita.
Malli naiset vihaa rumia naisia
23
247
Vastaukset
- vihatipunen
Tuon takia en ole käynyt salillla suihkussa nyt lihavampana, ettei kukaan pääse naureskelemaan....Ai niin, enhän mä ole käynyt kyllä salillakaan varmaan vuoteen.
- viharikostipunen
Pelottaako maistaa omaa lääkettä? :(
- 370
Toivottavasti salakuvattu tekee rikosilmoituksen.
- Rationalisointihamsteri
Uhri tuskin edes muistaa tuota.
Oma vika jos on noin lasinen itsetunto! - 370
Rationalisointihamsteri kirjoitti:
Uhri tuskin edes muistaa tuota.
Oma vika jos on noin lasinen itsetunto!Ahaa! Sinä siis oletkin koulu- ynnä muitten kiusaajien puolella!
Kuntosali teki rikosilmoituksen ja antoi mallille porttikiellon kaikkiin ketjun saleihin. Sai vielä kenkää radio duunistaan.
- korvauksia
Jahka kuvan nainen pääsee juristin pakeille, mallilla ei ole varaa enää mihinkään.
- hullumaailma
Ensin mokaa ja sitten selittelee.
Ei hätää, miehet ovat aina pantavamman naisen puolella, vaikka hän käyttäytyisi miten raukkamaisesti. Niin ja se salakuvattu ja pilkattu on vaan "kateellinen", jos nostaa oikeusjutun tai jos edes pahoittaa mielensä.- HyväSiskoKulta
Vihatipusen tapaus puolestaan osoittaa kuka on kenenkin puolella.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14378547/koulumuisto - 370
Siitä onkin todisteena tuon "rationalisointihamsterin" kommentti tuossa ylempänä.
No ei onneksi kaikki mallitkaan ole tuollaisia, bimboja. Nyt vaikka läheltä serkkuni on jonkinsortin malli ja keikkunut autolehtien kuvissakin, mutta kyllä sillä näkyy olevan isoja pulleita vanhempiakin naisia kaverinaan. Eikä nyt muutenkaan ole ihan pässi, vaikka kauniiksi on tituleerattukin. :)
- TotuusSattuu
Kurpat onneksi ovat kiusaamista vastaan, eivätkä koskaan kannattaisi tuollaista.
Paitsi jos he tietenkin ovat kiusaajia itse, silloin se on vain ja ainoastaan uhrin omavika, ja uhrin pitäisi katua aiheuttamaansa harmia. TotuusSattuu kirjoitti:
Kurpat onneksi ovat kiusaamista vastaan, eivätkä koskaan kannattaisi tuollaista.
Paitsi jos he tietenkin ovat kiusaajia itse, silloin se on vain ja ainoastaan uhrin omavika, ja uhrin pitäisi katua aiheuttamaansa harmia.Toiset on toiset ei. Malleistakin tulee kurppia, mutta ihmisen ei tarvitse muuttua ilkeäksi ikääntyessään tai ollessaan kaunis. :)
- tarralenkkari161
*jotkut malli naiset
*lihavia naisia - kikkeli.sen.tietää
ehkä on lesbo kun naisia salaa katselee ja kuvailee ja niin mitä hän nais kauneudesta tietää niin onko hän ihan varma kumpaa miehet haluaisi rakastella jos kumpikin alasti tai näkyisi se toinen nainen paremmin koska itse malli vaikuttaa laihalta ja kurvittomalta ja tissittömältä ja erittäin iso suu on kooltaan korvasta korvaan niin hänen tosiaan kannattaa eka varmistaa kummasta kikkeli tykkää enemmän hänestä vai toisesta naisesta
- 216
Ei olis päässyt playboy-malliksi ellei "kikkeli tykkäis".
- iiiiiiiiiiiiiiiiiiikkk
pullero vaihtaa vaatteita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Tavallistavaan
Kaikkihan tuon tietää, että vaikka olisi kuinka timmi, kaunis ja vaikka mitä muuta niin heikkoa itsetuntoa ei pelasta mikään.. Joten pilkataan sitten muita pahimmillaan. :/
Tekee sitä muuten ihan taviksetkin. Pullukammat haukkuu ruipelompia yhtälailla. Ja meeppäs takas sanoon niin olet het se "pahis" :D
Mutta monesti pahimpia suustaan ovat ne nuorena näyttävämmät. Koska heillä katoaa nopeammin se ulkomuoto ja taviksena voi vaan parantaa olemustaan vanhemmiten hyväs lykyssä, kun ei ole liikoja paineita taustalla hehee.- vihatipunen
Pyydettiin yhtä kehitysvammaista tyttöä tanssimaan koulun pihalla ja hänhän tanssi, ja luuli että kaikki katsovat häntä ihaillen.
- Voe.tokkiinsa
Mitähän tuon playboymallin taustoista löytyis jos vähän kaivelis. Näyttää omaa pahaaoloaan käyttäytymisellään. Ja tosiaan hän on pbmalli, ei fashionmalli, jotka mun mielestä painii ihan eri sarjoissa:)
Kauniit naiset aina haukkuu rumia miehiäkin
Naisten elämä on pelkkää muiden haukkumista ja vihaamista. :-/
- 1630
Siis samanlaista kuin ätmien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574