wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Ei taida olla pelkästään hiuksista kiinni tuohon listaan pääsy.
- Tuskin kaiken kokeneelle yh:lle edes kelpaa kokematon mies.
- Minäkin tein n. kuukausi sitten rehellisen profiilin S24 treffeille, jossa kerron kokemattomuudestani. Mutta ei mitään vaikutusta. Vieläkin nolla yhteydenottoa.
- "26-vuotias on vielä nuori!"
Ja sinä lupaat että tilanne muuttuu seurustelun suhteen, esim. seuraavan 10 vuoden aikana? - Ujot miehet pitää sosiaalisista naisista. Sosiaaliset naiset ovat ujon miehen pelastus.
- Ei se läpän heittäminen ole välttämättä yhtään helpompaa tuntemattomien miesten kanssa. En minä näe eroa keskusteleeko naisen vai miehen kanssa, mutta tutun ja tuntemattoman välillä on suuri ero.
- Heinäkuussa
- Koska profiilissa voi olla vain yksi kuva.
- Ihan ok
- Meni elämä ohi vaikka opiskelu ei kiinnostanut pätkääkään.
- Hyvältä ne näytti, paitsi kolmas.
- Oli älytön vaiva pistää fillari kuntoon, että pääsee töihin huomenna.
- Vajaan kahden vuoden aikana varmaan joku 15-20. Kaksi olen tavannut livenä.
- Haluan rakastaa ja olla rakastettu. En ole koskaan ollut ihastuksen kohteena (ainakaan oman tiedon mukaan).
- Ei lapsia. Omat asunnot. Voisi asua vaikka jossain kauempana, esim. Tampereella tai Turussa. Ei kuitenkaan liian kaukana.
Seksin määrästä ja muista asioista paha sanoa, kun ei ole kokemusta. - Juu, aika perus hevari.
Täällä kirjoitellessa kuvalla tuskin on merkitystä. Deitti profiilista kuitenkin löytyy useampi kuva.
"Hevarinaisia" tuntuu olevan netissä tosi vähän. Ja vaikka en huomioisi ollenkaan musiikkimakua, niin siltikään en oikein sovi kenenkään kriteereihin. - Netissä on lukuisia naisia, jotka sopisivat kriteereihini. Mutta minä en tunnu sopivan kenenkään kriteereihin.
- Muistaakseni se oli jo tiedossa silloin 26 vuotiaan.
- https://youtu.be/tKkbdKmixpk
- Niin olen saanut aikaiseksi n. kaksi aloitetta 15 vuoden aikana.