Ätmi, kuinka vanha olet?

nomitenon

Entä millä perusteella pidät itseäsi ätminä? Seurustelu/seksikokemuksia nolla? Riittävän pantavan näköisiä naisia ei löydy (paitsi ne joita et saa)?

17

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 29v. Naisten hypergamian takia olen vain pitänyt kerran tyttöä kädestä, enkä ole saanut muuta.

• hyvätulevaisuus

Hyvin on katkeran mieskurpan asenne jo hallussa.

• Poikamies45

45v. Olen ATM, koska minulla ei ole vielä ollut ensimmäistäkään tyttöystävää ja poikuuteni on koskematon.

• dsadgsfd

Päälle 30, ei seksiä, ei seurustelua. En etsi pantavan näköistä vaan parisuhteeseen sopivaa. Tosin seksikin varmaan kävisi, jos olisi tarjolla, koska toista tilaisuutta ei luultavasti tulisi koskaan.

• VitutonATM

36v ja pillua saamaton. Taitaa ätmin määritelmä täyttyä.

• 36 v, ei parisuhdekokemusta. Eikä muutakaan naiskokemusta kehuttavissa määrin.

• atm4111

30 v, yksi pidempi seurustelusuhde takana. Ätmi koska mikä tahansa romanttinen kanssakäyminen (sanotaan vaikka treffien sopiminen) vaatii aivan naurettavan ison työmäärän. Johtopäätös parin viime kuukauden ajalta: Mitä vähemmän olen naisten kanssa tekemisissä, sitä pienempi vitutuksen määrä.

• kysynpävaan

Ja mitäs tähän naurettavan isoon työmäärään kuuluu?

• Yatm

35v, en ole seurustellut oikeasti tai ollut rakastunut, n. 35 yhden illan juttua ja muuta säätöä. Naiset pitää yleensä luuserina. Ei mahdollista saada naista joka ei olisi läski tai muuten vajakki

• hyvätietääeikö

Ainakin sulla on sun oma task hyvin selvillä: läskejä ja vajakkeja.

• Realätmi

35 kaatoa on kyllä aika paljon ätmille vaikka suurin osa olisikin läskejä vajakkeja.

• Totuus1

Olen reilu parikymppinen enkä ole koskaan suudellutkaan naista.

• eipähäävisti

8 ätmiä löytyi.

• Kilttiatm

31 v enkä ole päässyt panemaan. En ole pillua koskaan nähnyt livenä.

• henkka123123

30v, kolme pidempää suhdetta takana (pisin viisi vuotta) ja joitakin lyhyempiä. Olen epäsosiaalinen, huono itseluottamus ja kaikki pitkät suhteet ovat olleet pullean naisen kanssa. Olen ollut jopa kaksi vuotta ilman seksiä!

• palstailija

33v. Pidän kaikkia yli kolmekymppisiä seurustelukokemattomia alimpaan tasoon kuuluvina, jos ihmiset pitää lajitella tasoihin. Lyhytaikaisia säätöjä/ yhden yön suhteita on kahdeksan kappaletta, joista en tunne ylpeyttä. En ole niitä pyrkinyt metsästämään, mutta ei ole parisuhdeasiat nousseet puheeksi näiden naisten kanssa, yhtä lukuunottamatta. Sillä kerralla tein ehkä virheen.

• 2356245

Olen mies 38v. En ole seurustellut koskaan, eikä minulla ole kavereita, seksi olen harrastanut ainoastaan maksullisten naisten kanssa. Olen epäsosiaalinen, minulla on heikko itsetunto, eivätkä naiset pidä minusta. Olen omasta mielestäni ihan mukava ja sivistynyt tyyppi ja tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olen hieman keskiverto pidempi, normaali vartaloinen ja näköinen, en komea, mutten rumakaa. Harrastan liikuntaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      90
      1997
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1183
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1085
    4. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      217
      1067
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      10
      1026
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      961
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      929
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      87
      885
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      878
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      800
    Aihe