Ätmi, kuinka vanha olet?

Entä millä perusteella pidät itseäsi ätminä? Seurustelu/seksikokemuksia nolla? Riittävän pantavan näköisiä naisia ei löydy (paitsi ne joita et saa)?
1768
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

29v. Naisten hypergamian takia olen vain pitänyt kerran tyttöä kädestä, enkä ole saanut muuta.

Äänestä
  • Hyvin on katkeran mieskurpan asenne jo hallussa.

Äänestä

45v. Olen ATM, koska minulla ei ole vielä ollut ensimmäistäkään tyttöystävää ja poikuuteni on koskematon.

Äänestä

Päälle 30, ei seksiä, ei seurustelua. En etsi pantavan näköistä vaan parisuhteeseen sopivaa. Tosin seksikin varmaan kävisi, jos olisi tarjolla, koska toista tilaisuutta ei luultavasti tulisi koskaan.

Äänestä

36v ja pillua saamaton. Taitaa ätmin määritelmä täyttyä.

Äänestä

36 v, ei parisuhdekokemusta. Eikä muutakaan naiskokemusta kehuttavissa määrin.

Äänestä

30 v, yksi pidempi seurustelusuhde takana. Ätmi koska mikä tahansa romanttinen kanssakäyminen (sanotaan vaikka treffien sopiminen) vaatii aivan naurettavan ison työmäärän. Johtopäätös parin viime kuukauden ajalta: Mitä vähemmän olen naisten kanssa tekemisissä, sitä pienempi vitutuksen määrä.

Äänestä
  • Ja mitäs tähän naurettavan isoon työmäärään kuuluu?

Äänestä

35v, en ole seurustellut oikeasti tai ollut rakastunut, n. 35 yhden illan juttua ja muuta säätöä. Naiset pitää yleensä luuserina. Ei mahdollista saada naista joka ei olisi läski tai muuten vajakki

Äänestä
  • Ainakin sulla on sun oma task hyvin selvillä: läskejä ja vajakkeja.

Äänestä

• 35 kaatoa on kyllä aika paljon ätmille vaikka suurin osa olisikin läskejä vajakkeja.

Äänestä

Olen reilu parikymppinen enkä ole koskaan suudellutkaan naista.

Äänestä

8 ätmiä löytyi.

Äänestä

31 v enkä ole päässyt panemaan. En ole pillua koskaan nähnyt livenä.

Äänestä

30v, kolme pidempää suhdetta takana (pisin viisi vuotta) ja joitakin lyhyempiä. Olen epäsosiaalinen, huono itseluottamus ja kaikki pitkät suhteet ovat olleet pullean naisen kanssa. Olen ollut jopa kaksi vuotta ilman seksiä!

Äänestä

33v. Pidän kaikkia yli kolmekymppisiä seurustelukokemattomia alimpaan tasoon kuuluvina, jos ihmiset pitää lajitella tasoihin. Lyhytaikaisia säätöjä/ yhden yön suhteita on kahdeksan kappaletta, joista en tunne ylpeyttä. En ole niitä pyrkinyt metsästämään, mutta ei ole parisuhdeasiat nousseet puheeksi näiden naisten kanssa, yhtä lukuunottamatta. Sillä kerralla tein ehkä virheen.

Äänestä

Olen mies 38v. En ole seurustellut koskaan, eikä minulla ole kavereita, seksi olen harrastanut ainoastaan maksullisten naisten kanssa. Olen epäsosiaalinen, minulla on heikko itsetunto, eivätkä naiset pidä minusta. Olen omasta mielestäni ihan mukava ja sivistynyt tyyppi ja tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olen hieman keskiverto pidempi, normaali vartaloinen ja näköinen, en komea, mutten rumakaa. Harrastan liikuntaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

nomitenon kirjoitti:

Entä millä perusteella pidät itseäsi ätminä? Seurustelu/seksikokemuksia nolla? Riittävän pantavan näköisiä naisia ei löydy (paitsi ne joita et saa)?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu