Entä millä perusteella pidät itseäsi ätminä? Seurustelu/seksikokemuksia nolla? Riittävän pantavan näköisiä naisia ei löydy (paitsi ne joita et saa)?
Ätmi, kuinka vanha olet?
nomitenon
1768
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 17
Vanhimmat
29v. Naisten hypergamian takia olen vain pitänyt kerran tyttöä kädestä, enkä ole saanut muuta.
Hyvin on katkeran mieskurpan asenne jo hallussa.
45v. Olen ATM, koska minulla ei ole vielä ollut ensimmäistäkään tyttöystävää ja poikuuteni on koskematon.
Päälle 30, ei seksiä, ei seurustelua. En etsi pantavan näköistä vaan parisuhteeseen sopivaa. Tosin seksikin varmaan kävisi, jos olisi tarjolla, koska toista tilaisuutta ei luultavasti tulisi koskaan.
36v ja pillua saamaton. Taitaa ätmin määritelmä täyttyä.
36 v, ei parisuhdekokemusta. Eikä muutakaan naiskokemusta kehuttavissa määrin.
30 v, yksi pidempi seurustelusuhde takana. Ätmi koska mikä tahansa romanttinen kanssakäyminen (sanotaan vaikka treffien sopiminen) vaatii aivan naurettavan ison työmäärän. Johtopäätös parin viime kuukauden ajalta: Mitä vähemmän olen naisten kanssa tekemisissä, sitä pienempi vitutuksen määrä.
Ja mitäs tähän naurettavan isoon työmäärään kuuluu?
35v, en ole seurustellut oikeasti tai ollut rakastunut, n. 35 yhden illan juttua ja muuta säätöä. Naiset pitää yleensä luuserina. Ei mahdollista saada naista joka ei olisi läski tai muuten vajakki
Ainakin sulla on sun oma task hyvin selvillä: läskejä ja vajakkeja.
35 kaatoa on kyllä aika paljon ätmille vaikka suurin osa olisikin läskejä vajakkeja.
Olen reilu parikymppinen enkä ole koskaan suudellutkaan naista.
8 ätmiä löytyi.
31 v enkä ole päässyt panemaan. En ole pillua koskaan nähnyt livenä.
30v, kolme pidempää suhdetta takana (pisin viisi vuotta) ja joitakin lyhyempiä. Olen epäsosiaalinen, huono itseluottamus ja kaikki pitkät suhteet ovat olleet pullean naisen kanssa. Olen ollut jopa kaksi vuotta ilman seksiä!
33v. Pidän kaikkia yli kolmekymppisiä seurustelukokemattomia alimpaan tasoon kuuluvina, jos ihmiset pitää lajitella tasoihin. Lyhytaikaisia säätöjä/ yhden yön suhteita on kahdeksan kappaletta, joista en tunne ylpeyttä. En ole niitä pyrkinyt metsästämään, mutta ei ole parisuhdeasiat nousseet puheeksi näiden naisten kanssa, yhtä lukuunottamatta. Sillä kerralla tein ehkä virheen.
Olen mies 38v. En ole seurustellut koskaan, eikä minulla ole kavereita, seksi olen harrastanut ainoastaan maksullisten naisten kanssa. Olen epäsosiaalinen, minulla on heikko itsetunto, eivätkä naiset pidä minusta. Olen omasta mielestäni ihan mukava ja sivistynyt tyyppi ja tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olen hieman keskiverto pidempi, normaali vartaloinen ja näköinen, en komea, mutten rumakaa. Harrastan liikuntaa.