Oletteko käyneet Tallinnassa?

ätmi-sinkku

Naiset on siellä tosi mukavia ja ystävällisiä. Juttu seuraa löytää heti kahviloista ja baareista toisin kuin suomessa.

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi-sinkku

Suomessahan tarvii suunnilleen maksaa siitä että voi naisille jutella.

• 20190

Miten voikin noin pieni etäisyys vaikuttaa niin paljon asiaan. Naiset on todellakin ihan eri maailmasta.

• KaipaansinneperkelEesti

Kyllä. Käyn siellä säännöllisesti kaljan haussa ja aina on joku tavis virolais nainen kainalossa. Suomessa paikallis naiset eivät edes juttele kanssani mut virossa kyllä. Osaan jopa jonkunverran viroa kun senverran monasti käyny.

• ätminkäinen

Olen käynyt monta kertaa. Ikinä ei ole juttuseuraa löytynyt kahviloista tai baareista.

• reissaaja35

Pari kertaa olutta olen hakenut ja mukavia naisia siellä. Kerran oltiin kaverin polttareissa siellä ja löysin oman tyttöystävän samalla reissulla. 6 vuotta seurusteltu.

• bbcv

köhät käy viros, minä käyn thaimaas.

• Väittäkää vielä joku, etteivät virolaiset naiset edes ole statuksen perässä. ;-)

• Aivan varmasti suomalaismiesten suosioon Virossa vaikuttaa se, että täällä ollaan keskimäärin parempituloisia.

• 1018

Ja mitenkäs se eroaa suominaisesta?

• uskokaa.mua

Tallina on pillu paratiisi. Ei naisia saa jos ei suskalla mennä juttelee kuten palstan ätmit ei uskalla lähestyä naisia.

• AtmTallinnassaJaSuomessa

Ätmin on turha lähestyä naista. Miksi kiusata itseään ottamalla tylytystä vastaan?

• naisillemyös

On naisillekin siellä tarjolla mukavia, positiivisia, aloitteellisia ja Komeita Miehiä.

• Olin parin päivän reissulla Tallinnassa menneellä viikolla. Enkä huomannut eroa suomalaisiin. Tosin taisivat olla kaikki turisteja (henkilökuntaa lukuunottamatta).

• Kannattaa_käydä

Tallinnassa olen saanut pillua. Suomessa en koskaan.

• löytyylähempääkin

Terassi Helsingin keskustassa lauantaina - pöydässä pari venakkoa joista toinen Tallinnasta.

Se on niin upeaa kun naisilla on tapoja. Ennen kuin on tehty sinunkaupat, teititellään. Moniko demariakka Suomessa sitäkään tajuaa...

• Jos haluat nopeasti ja kätevästi varata pöyta ennakkoon, katso www.vabalaud.ee, jossa on paljon hyviä ravintoloita ja niiden kuvia, hinnat ja ruokalista.

• 37mies

Varmaan 20 kertaa olen tallinassa ja muuallakin virossa käynyt. Kyllä sanoisin että niille naisille siellä on opetettu olemaan ystävällisiä kaikille miehille. Se tulee kai äidinmaidosta jo toisin kuin suomalaisille naisille ei varmaan mitään ole opetettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3713
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3085
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2281
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      14
      1510
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1289
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1146
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      981
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      955
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      942
    Aihe