Oletteko käyneet Tallinnassa?

ätmi-sinkku

Naiset on siellä tosi mukavia ja ystävällisiä. Juttu seuraa löytää heti kahviloista ja baareista toisin kuin suomessa.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi-sinkku

Suomessahan tarvii suunnilleen maksaa siitä että voi naisille jutella.

• 20190

Miten voikin noin pieni etäisyys vaikuttaa niin paljon asiaan. Naiset on todellakin ihan eri maailmasta.

• KaipaansinneperkelEesti

Kyllä. Käyn siellä säännöllisesti kaljan haussa ja aina on joku tavis virolais nainen kainalossa. Suomessa paikallis naiset eivät edes juttele kanssani mut virossa kyllä. Osaan jopa jonkunverran viroa kun senverran monasti käyny.

• ätminkäinen

Olen käynyt monta kertaa. Ikinä ei ole juttuseuraa löytynyt kahviloista tai baareista.

• reissaaja35

Pari kertaa olutta olen hakenut ja mukavia naisia siellä. Kerran oltiin kaverin polttareissa siellä ja löysin oman tyttöystävän samalla reissulla. 6 vuotta seurusteltu.

• bbcv

köhät käy viros, minä käyn thaimaas.

• Väittäkää vielä joku, etteivät virolaiset naiset edes ole statuksen perässä. ;-)

• Aivan varmasti suomalaismiesten suosioon Virossa vaikuttaa se, että täällä ollaan keskimäärin parempituloisia.

• 1018

Ja mitenkäs se eroaa suominaisesta?

• uskokaa.mua

Tallina on pillu paratiisi. Ei naisia saa jos ei suskalla mennä juttelee kuten palstan ätmit ei uskalla lähestyä naisia.

• AtmTallinnassaJaSuomessa

Ätmin on turha lähestyä naista. Miksi kiusata itseään ottamalla tylytystä vastaan?

• naisillemyös

On naisillekin siellä tarjolla mukavia, positiivisia, aloitteellisia ja Komeita Miehiä.

• Olin parin päivän reissulla Tallinnassa menneellä viikolla. Enkä huomannut eroa suomalaisiin. Tosin taisivat olla kaikki turisteja (henkilökuntaa lukuunottamatta).

• Kannattaa_käydä

Tallinnassa olen saanut pillua. Suomessa en koskaan.

• löytyylähempääkin

Terassi Helsingin keskustassa lauantaina - pöydässä pari venakkoa joista toinen Tallinnasta.

Se on niin upeaa kun naisilla on tapoja. Ennen kuin on tehty sinunkaupat, teititellään. Moniko demariakka Suomessa sitäkään tajuaa...

• Jos haluat nopeasti ja kätevästi varata pöyta ennakkoon, katso www.vabalaud.ee, jossa on paljon hyviä ravintoloita ja niiden kuvia, hinnat ja ruokalista.

• 37mies

Varmaan 20 kertaa olen tallinassa ja muuallakin virossa käynyt. Kyllä sanoisin että niille naisille siellä on opetettu olemaan ystävällisiä kaikille miehille. Se tulee kai äidinmaidosta jo toisin kuin suomalaisille naisille ei varmaan mitään ole opetettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      325
      647
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75