niin ätmeillä on yhteinen nimittäjä eli varmaan lähes kaikilla rumuus :( Silti täällä haukutaan rumia naisia eli yli 25 vuotiaita. Miksi vaaditte toiselta sellaista jota itsellännekään ei ole? ja pyydätte hyväksyntää rumuudellenne pystymättä itsekkään hyväksymään rumuutta?
Tätä palstaa kun lukee..
8
<50
Vastaukset
- TosiRumaMiessssss
Lue myös niitä kommentteja joita et halua lukea. Minä olen rumaätmi ja hyväksyisin myös ruman naisen mutta rumat naiset ei huoli rumia miehiä.
- Miten.on.asiat
No oletko yrittänyt? (Palstalla hokeminen ei ole yrittämistä).
- Naisasialooseri1
Itsehän olen kaukana rumasta, mutta vaikka olisinkin ruma niin en silti ottaisi rumaa naista vaan yrittäisin nostaa tasoani muilla keinoin, jotta saisin kauniin naisen. Nimittäin niin julmalta kun se kuullostaakin niin rumalla naisella ei todellakaan tee mitään. No muutaman kerran olen saanut sellaiselta ilmaisia drinkkejä ja autokyytejä.
- taijat.huijata.nyt
aijaa mäkun luulin että se olet sinä joka kuskaat sitä kurpahtanutta kamunaistasi yksipuolisesti!
- Ujoatm26v
En minä olen ruma, olen ihan tavis.
En ole haukkunut rumia naisia, paitsi helkaa. Ja häntä enimmäkseen sen takia, koska hän on vajaaälyinen feministi.
Rumakin nuori nainen on nuorena markkina-arvoltaan korkealla ihan vaan ikänsä takia. Rumalle nuorelle naiselle ei kelpaa ruma mies. Keskitason miehille usein kuitenkin kelpaa rumatkin naiset välillä seksiin, joten ruma nainen saa seksiä niin paljon kuin itse tahtoo samalla kun ruma mies jää ilman. Sitten kun rumalla naisella alkaa biologiset kellot soimaan ja on vauvakuumetta, niin ne nuoruudessa hyljeksityt rumat miehet alkaa kelvata aisureiksi jos ovat tarpeeksi rikkaita.
Tästä syystä en yhtään ihmettele jos joku mies vähän rumaa ja vanhaa naista arvostelee.Mielestäni suuri osa ikäluokkani naisista on hyvän näköisiä. Ja uskon ulkonäköni riittävän itseäni miellyttävän ulkonäön omaavaan naiseen.
- Kilttiatm
Rumat naiset ei hyväksy meitä rumia miehiä edes kaveriksi. Ne haluaa jonkun jännämiehen päällensä ähkimään mielummin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012140
- 591267
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2281139Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971115- 101056
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671005IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56939Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91922Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175898Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸42862