wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Kaikki kaverit ja lähimmät työkaverit tietää tilanteeni. Varmaan aika monelle tuntemattomalle ja kaverin kaverille tullut kännissä asiaa selvitettyä.
- On tutumpaa että lähdetään karkuun jo ennen ensitapaamista.
- Parisuhdeseksistä ei ole kokemusta. Kokemusta ainoastaan känniseksistä. Ja ne kokemukset eivät ole kovin kummoisia. Mutta ainakin haluaisin pitää seksistä.
- Veli varmasti lainaa peräkärryyn tehdyn paljun tarvittaessa. Siltä löytyisi myös lasten kahluuallas, minkä täyttää huomattavasti paljua nopemmin.
- Valitettavasti ei löydy levytankoa ja painoja kotoonta. Eikä löydy partsiakaan, vain oma pieni takapiha.
- Mun yksiössä on sama 24 astetta kuin muinakin vuodenaikoina. Päivällä lämpötila tuntui nousevan 25 asteeseen, mutta laitoin ilmanpuhdistimen sekoittamaan ilmamassaa ja lämpötila normalisoitui. Nyt vaivaa vain krapulan takia missattu punttitreeni.
- Sulla ei taida olla mitään kokemusta treeniä tukevasta ruokavaliosta (oli laji mikä tahansa).
- En tiedä mikä on normaali parisuhdehistoria. Mutta ei sekään nyt normaalia ole että on 40 vuotiaana täysin parisuhdekokematon.
- Et sinä testosta välttämättä noihin ainakaan apua saa. Mulla on keskimääräistä korkeampi testosteronitaso ja kärsin myös introverttiydestä sekä ujoudesta. Eikä sosiaaliset tilanteet ole muutenkaan mulle helppoja.
Pätevä wingman (ja hyvä känni) on toiminut mullekin. - Kummasti se kemia katosi, kun en omannutkaan normaalia parisuhdehistoriaa. Nainen, joka säteili ihastumista, muuttui kylmäksi ja poissaolevaksi.
- S24 profiili ollut 9 vuotta. Kuva noin 4kk vanha.
- Kiitos!
Näissä piireissä kaikilta muiltakin löytyy ne karut rock kamppeet, joten se ei ihan riitä erottumiseen. - Käyn jo päivittäin ulkona. Lenkkipolkujen ohella (hyvällä kelillä) ulkosalilla ja muulloin normisalilla.
- Lasit ei lähde! Karsastus estää piilarien käytön ja laseroinnin. Pukeutuminen on yleensä rock-henkistä. Ja tuota sivuilta kaljua on tullut kokeiltua, kuin myös täys kaljua ja pitkiä hiuksia (siis eri aikaan). Naisten tekemät lähestymiset voi laskea kolmella sormella.
- Kyllähän tuo yksin olo lisää tylsyyttä. Perjantaina suunnittelin meneväni katsomaan kokkoa, kun kerran olisi ollut kaksi ihan kävelymatkan päässä. Ja sadekin taukosi sopivasti. Mutta enpä saanut aikaiseksi, kun yksin olisi pitänyt mennä. Netflix vei voiton.
- Tottakai päivitän kuvan uudempaan säännöllisesti.
- En nyt heti keksi miten kuva ja tylsyys liittyy toisiinsa. Ja omakuva on ollut profiilissa sen 9 vuotta, mitä olen täällä ollut.
- Onhan se mahdollista. Mutta mistä naiset sen tietäisivät, jos eivät halua edes tutustua?
- Kaveri kävi hetken salilla, missä oli kaikille yhteinen alue ja naisten alue. Vain naisten alueella oli kyykkyräkki ja muutenkin kattavampi vapaiden painojen alue.
- Mun kotiseudulla on kaksi rakennusta, missä on sanottu kummittelevan. Pappila, mikä toimii nykyisin kirkkoherran virastona, ja vanha talo, missä lapsuudenkaveri asui 80 luvun alussa.