Kesä hcatmille on järkyttävää tuskaa

hardcoreATM

Istun parhaillaan yksiössäni, sisälämpötila on 31 astetta, parveketta ei ole ja ainoa "lohtu" on pieni pöytätuuletin. Hiki lentää ja vituttaa niin saakelisti..olin koko päivän ulkona mutta nyt kaduttaa sekin...jatkuvasti näin vähäpukeisia naisia ja hymyileviä pariskuntia ..ja joka kerta tuntui hirveän raastava pistos syvällä sielun syvissä syövereissä..sellainen äärimmäisen henkisesti kivulias pistos että ei ikinä pääse tällä saastaisen rumalla kokemaan naisen rakkautta. Joka kesä sama juttu, paitsi että tunne on joka kesä edellistä voimakkaampi.

En ymmärrä miksi pitää syntyä tämmöiseksi saastaksi, jonka ainoa "tehtävä" on kitua aamusta iltaan vuosikymmenestä toiseen, ei mitään järkeä, ei vähimmässäkään määrin. Minulle sanotaan koko ajan että mene edes ulos ihmisten pariin, ja sitähän minä yritänkin, mutta se vain lisää tuskaa kun näkee koko ajan ne elämän perusasiat mistä jää kokonaan pois.

Elämä ei ole tarkoitettu saastaisen sikarumille ätmeille, siitä olen 100% varma.

48

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Farud

      I hear ya brotha samat fiilikset mullakin siksi pysyn sisällä koko kesän muuten tulen hulluks

    • Pieni vinkki niille hcatmeille (ja kaikille muillekin) joilla on ilmastoidut asunnot: älkää pitäkö niitä räppänöitä auki vaan pitäkää ne kiinni niinkuin niiden kuuluukin olla.

      Näin kun toimitte, niin ulkoa ei tule lämmintä ja kosteaa ilmaa vaivoiksenne.

      • jeniseits

        miten tämä auttaa pillunsaantiin??


      • gfjhijhpihp

        Auttaa siten että ette ole likaisille hielle haisevia rumiluksia, vaan käynti parturissa ja deodorantit kainaloon voi joku jopa innostua päästämään haarakonttorinsakin puolelle.
        Jos on epäsiisti ja hielle haiseva ja lisäksi ruma on yhtälö liian toivoton.
        Jos on ruma mutta huoliteltu ja tuoksuu hyvälle, voi rumuutta kompensoida olemalla tosi mukava ja heittää hyvää läppää.


    • Ghhhfffgh

      Joka vuosi käy helpommaksi kun ikäiseni naiset vanhentuvat ja rumentuvat. Suurin osa niistä on aisurisuhteessa suomalaisen miehen kanssa lukuisten matkailuvuosien jälkeen. Kivaa kun on kesä ja lämmintä.

    • "En ymmärrä miksi pitää syntyä tämmöiseksi saastaksi, jonka ainoa "tehtävä" on kitua aamusta iltaan vuosikymmenestä toiseen, ei mitään järkeä, ei vähimmässäkään määrin. Minulle sanotaan koko ajan että mene edes ulos ihmisten pariin, ja sitähän minä yritänkin, mutta se vain lisää tuskaa kun näkee koko ajan ne elämän perusasiat mistä jää kokonaan pois."

      Kyllä sullakin on tärkeä tehtävä yhteikunnassa, yksi tärkeimmistä itseasiassa. Jos ei sinua olisi joku jolla ei mene ihan yhtä huonosti voisi kuvitella että hänen elämä on hanurista ja alkaa rettelöimään mutta nyt kun olet sinä, varoittava esimerkki, se jolla menee vähän paremmin voi olla ihan tyytyväinen ja iloissaan puurtaa yhteiskunnan hyväksi ja ajttelee että onneksi en sentään joudu asumaan 31 asteisessa hikikopissa, täällä on vain 29 astetta lämmintä.

    • Olisi kannattanut aloittajan aikoinaan tehdä paljon työtä ja panostaa siihen rahan ja varallisuuden kartuttamiseen, niin olisit voinut hankkia vaikka ison ja parvekkeellisen kaksion ja ehkä jopa järven rannalta tai läheltä, niin voisit käydä uimassa ja asua muutenkin paremmin.

      Ei kannata todellakaan yhtään vähätellä sitä rahan ja varallisuuden tärkeyttä, vaikka tällä palstalla monet miehet aina sanovatkin, ettei sitä muka kannattaisi töitä elämässä tehdä, jos ei ole saanut sitä tyttöystävää jo heti teini-iässä.

      Ja onhan sulla muutenkin vielä aika elämässäsi siihen naisen löytämiseen, niin ei kannattaisi turhaan masentua siitä sinkkuudesta liian nuorena.

      • tarkennus

        Ja ylläoleva viesti tuli siis turkulaisesta yksiöstä ja sitä kirjoitettaessa hiki helmeili kirjoittajan kaljulla.


    • crux

      Pitää vaan etsiä ajatuksia, musiikkia ja kirjallisuutta jotka kertovat siitä kuinka turhaa kaikki on, kaikille. Joku menestyy hetken, mutta sitten menettää kaiken. Joku löytää rakkauden mutta huomenna toinen kuolee tapaturmaisesti. Kaikki on järjetöntä, väliaikaista ja sattumanvaraista. Lämpö katoaa kohta avaruuteen, aurinko painuu metsän taakse. Sitten taas kevät ja uusi helle. Tällaista tämä on - täysin joutavaa ja turhaa.

      • kärsivämyös

        hyvin kiteytetty, todella hyvin, juuri näin minäkin ajattelen mutta en osaa pukea ajatuksiani noin hyvin sanoiksi


    • Onkohan se "luojan" katala testi, kuinka hyvin pärjäät sillä mitä sulla on? Miten lähdet ongelmaa ruma äijä työstämään?

    • rentAtent

      Vuokraa mökki pieneltä saarelta kesäksi meren ääreltä, saat olla yksin ja viileänä

    • TänäänKotona

      Olen pahoillani, että tunnet tuon mustan ja painavan vyöryn..

      Osaatko sanoa, mikä mättää eniten? Yksinäisyys, läheisyyden puute, tarkoituksen puute, virikkeettömyys?

      Se iso musta möykky lähtee myös purkaantumaan, joskus vauhdillakin, kun vain jostain kohtaa solmu aukeaa, edes pienesti
      Sen jälkeen kaikki muukin helpottaa.

      • bebg

        Kunnes se sitten aina palaa takaisin ja ottaa vain yhä tiukkenevan otteen ihmisestä. Lopulta se syö tieltään kaiken ja jäljellä on enää ainoastaan tyhjä liha- ja luusäkki, joka on olemassa, mutta ei elä tai ole läsnä.


      • TänäänKotona
        bebg kirjoitti:

        Kunnes se sitten aina palaa takaisin ja ottaa vain yhä tiukkenevan otteen ihmisestä. Lopulta se syö tieltään kaiken ja jäljellä on enää ainoastaan tyhjä liha- ja luusäkki, joka on olemassa, mutta ei elä tai ole läsnä.

        Palaa takaisin, kyllä, mutta seuraavalla kerralla on paremmat taidot se kohdata. Kunnes taas häviää.
        Kai se kuuluu elämään.


    • kesäragettaa

      meikä kärsii myös kuumasta kämpästä ja naisettomuudesta, ainoa neuvo ap:lle on et älä vaan mieti naisen puutetta tällä helteellä, pelaa vaikka pleikkaa 24/7 kunnes hellekausi on ohi koska naisettomuus korostuu tämmöisellä ilmalla moninkertaisesti, tämmöinen ilma on vain hyvännäköisille ihmisille, ei meille rumille, pimeä talvi on sit taas meitä varten

    • fsdafsdfsfasdf

      Itehän sen päättää mitä tekee, kuka pakottaa istumaan siellä kuumassa kämpässä tai kyttäilemään muita ihmisiä.

      • Farud

        Vaikea olla kyyttämättä tai edes reagoimatta mitenkään kun aurinkoisena kesäpäivänä ohi menee toinen toistaan näyttävämpiä naisia vähäisissä vaatteissa. Jo sellaisen yrittäminen lisäisi kärsimystä kun pitäisi kieltää itseltään keskeisimmät perustarpeet


      • mjhb
        Farud kirjoitti:

        Vaikea olla kyyttämättä tai edes reagoimatta mitenkään kun aurinkoisena kesäpäivänä ohi menee toinen toistaan näyttävämpiä naisia vähäisissä vaatteissa. Jo sellaisen yrittäminen lisäisi kärsimystä kun pitäisi kieltää itseltään keskeisimmät perustarpeet

        Keskeisimmät perustarpeet? Siis sä kiellät itseltäsi syömisen ja juomisen. Miksi?


    • 3583

      Ei näillä helteillä jaksa ees sekstailla.

      • Älä höpötä.


      • HelleSonni

        Eikä varsinkaan lämmittää saunaa ja mennä saunaan hikoilemaan.
        Saunan jälkeen vasta hiki valtoimenaan virtaakin tällaisilla helteillä, kun ulkona on kuuma, kuin saunassa.
        Kylmä suihku on paras näillä helteillä tai amme tai palju, jossa kylmää raikasta vettä ja jääpaloja kellumassa.
        Juu ei tosiaankaan seksihommat näillä helteillä, on aivan liian kuumaa ja hiki märkänähän sellaisessa hommassa tulisi.


      • HelleSonni kirjoitti:

        Eikä varsinkaan lämmittää saunaa ja mennä saunaan hikoilemaan.
        Saunan jälkeen vasta hiki valtoimenaan virtaakin tällaisilla helteillä, kun ulkona on kuuma, kuin saunassa.
        Kylmä suihku on paras näillä helteillä tai amme tai palju, jossa kylmää raikasta vettä ja jääpaloja kellumassa.
        Juu ei tosiaankaan seksihommat näillä helteillä, on aivan liian kuumaa ja hiki märkänähän sellaisessa hommassa tulisi.

        Toinen höpöttäjä.

        Palju ja alaston mies siihen. Kiitos. Tilaus.
        Yksi tilaus tänne..


      • 3583
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä höpötä.

        Höpötänpäs. Jätin yhtymättä retkipöydän päällä ku ei vaa jaksanu.


      • 3583 kirjoitti:

        Höpötänpäs. Jätin yhtymättä retkipöydän päällä ku ei vaa jaksanu.

        Oisit sitten kokeillu retkituolia.


      • 3583 kirjoitti:

        Höpötänpäs. Jätin yhtymättä retkipöydän päällä ku ei vaa jaksanu.

        Mutta nyt on viileää. Kokeilepas nyt.


    • Releet vaan pois, niin kyllä sä pärjäät ja pyjaman käytät pakastimessa.

      • Siitä vaan, jos haluaa ihonsa palelluttaa ja entistä pahemmat tuskat. Eikä tuollanen paikallinen viilennys muutakun kiihdyttää pintaverenkiertoa ja näin kohta kahta kuumempi olla.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Siitä vaan, jos haluaa ihonsa palelluttaa ja entistä pahemmat tuskat. Eikä tuollanen paikallinen viilennys muutakun kiihdyttää pintaverenkiertoa ja näin kohta kahta kuumempi olla.

        Mä sulle pintaverenkierron kiihdytyksen näytän.

        Miksi sua pitää nyt koko ajan ajaa kärpäslätkällä v.ttuun.
        Mees nyt siitä.

        (suihkuttaa Ohvia)

        Testaa sitä pakastinkikkaa äläkä vingu. Ihan tosi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä sulle pintaverenkierron kiihdytyksen näytän.

        Miksi sua pitää nyt koko ajan ajaa kärpäslätkällä v.ttuun.
        Mees nyt siitä.

        (suihkuttaa Ohvia)

        Testaa sitä pakastinkikkaa äläkä vingu. Ihan tosi.

        Lopeta sä se ötököiden seksuaalinen hyväksikäyttö! Sarvijaakko tisseissä, kärpäsiä vitussa,...
        Houkuttelepas ne hunajalla ja anna munia ni suat hyvät madon kihinät sinne märäntyneeseen vittuus.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Lopeta sä se ötököiden seksuaalinen hyväksikäyttö! Sarvijaakko tisseissä, kärpäsiä vitussa,...
        Houkuttelepas ne hunajalla ja anna munia ni suat hyvät madon kihinät sinne märäntyneeseen vittuus.

        Ja sä niin haluaisit sitä, mutta kun et saa. Joo, sori pakit, mutta en mä ala. Ei silti tarttee koko kesää kiukuta.


    • Mun yksiössä on sama 24 astetta kuin muinakin vuodenaikoina. Päivällä lämpötila tuntui nousevan 25 asteeseen, mutta laitoin ilmanpuhdistimen sekoittamaan ilmamassaa ja lämpötila normalisoitui. Nyt vaivaa vain krapulan takia missattu punttitreeni.

      • Vedä punttitreeni partsilla... Mä voin tulla tziigailee...

        Ei saa tällee...tuolleen juhlia. :'D
        Mut muista, komia on aina komia.

        (kikatusta)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vedä punttitreeni partsilla... Mä voin tulla tziigailee...

        Ei saa tällee...tuolleen juhlia. :'D
        Mut muista, komia on aina komia.

        (kikatusta)

        Valitettavasti ei löydy levytankoa ja painoja kotoonta. Eikä löydy partsiakaan, vain oma pieni takapiha.


      • wlfwd kirjoitti:

        Valitettavasti ei löydy levytankoa ja painoja kotoonta. Eikä löydy partsiakaan, vain oma pieni takapiha.

        No sinne sitten, Mä tulen puskaan. Otat vaikka rengasraudan.


      • wlfwd kirjoitti:

        Valitettavasti ei löydy levytankoa ja painoja kotoonta. Eikä löydy partsiakaan, vain oma pieni takapiha.

        Onko sulla palju?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Onko sulla palju?

        Veli varmasti lainaa peräkärryyn tehdyn paljun tarvittaessa. Siltä löytyisi myös lasten kahluuallas, minkä täyttää huomattavasti paljua nopemmin.


      • wlfwd kirjoitti:

        Veli varmasti lainaa peräkärryyn tehdyn paljun tarvittaessa. Siltä löytyisi myös lasten kahluuallas, minkä täyttää huomattavasti paljua nopemmin.

        Fasiliteetit kunnossa, jippikaijee, ei kun syvään päätyyn (pidä hyvät suhteet veljeen) :D


    • Tunnustelepa sitä kuumutta. Missä se niinku oikeestaan ees tuntuu? Ei se oo ku joku epämääränen möykky!

    • SaliÄtmi

      Teillä on huono kunto, jos tällainen lämpö tuntuu tukahduttavan tuskaiselta.
      Niin se oli meikäläiselläkin muutama vuosi sitten, kun en harrastanut mitään kuntoilua.
      Lämmin sää tuntui uuvittavalta, eikä jaksanut tehdä mitään, kun heti väsyi, hikoili ja tuntui tuskastuttavalta.
      Harrastin minä kuntoilua jonkun verran aikaisemminkin, mutta en yhtä tosissani, kuin yli vuosi sitten.
      Kuntosalilla ja pitkä pyörälenkkejä.
      Nyt ei ole haitannut kuumuus yhtään, ei uuvuta, eikä väsytä kuumuus yhtään.
      Monta tuntia pävässä olen liikkeellä pyörällä, eikä tunnu missään.

      Mitä parempi kunto, niin sitä paremmin selviää myös kuumasta helteestä.
      Helteilläkin voi hyvin kuntosalilla treenata, kun siellä on ilmastointi ja paljon viileämpää, kuin kotona.
      Lisäksi, jos on kuntosalikortti, niin voi käydä salilla suihkussa vaikka joka päivä, vaikkei kuntosalilla kävisikään.

      • jdkfjsdfs

        Mulla päinvastoin, pärjäsin helteillä aikoinaan hyvin kun en harrastanut liikuntaa.
        Nykyisin toinen juttu.


      • SaliÄtmi
        jdkfjsdfs kirjoitti:

        Mulla päinvastoin, pärjäsin helteillä aikoinaan hyvin kun en harrastanut liikuntaa.
        Nykyisin toinen juttu.

        Lihakset kestää paremmin kuumuutta, kuin läski, joka kerää itseensä lämpöä.


    • trtw

      Ätmille kaikki vuodenajat ovat yhtä tuskaa. Varsinkin, kun on järjestänyt elämänsä siihen malliin, ettei ole mitään ulospääsyä omasta tilanteestaan vaan monet asiat vyöryvät koko ajan vaan huonompaan suuntaan. Tuska lisääntyy päivä päivältä ja väsymys ei poistu. En kerta kaikkiaan jaksa enää elämääni tai itseäni - miksen voi vaan kuolla pois?

      • OikeusKuollaRy

        ätmeille pitäisi suoda valvottu, nopea ja varma eutanasia ätmin niin halutessaan sitä itsekin toivon enemmän kuin mitään muuta tällä hetkellä


      • OikeusKuollaRy kirjoitti:

        ätmeille pitäisi suoda valvottu, nopea ja varma eutanasia ätmin niin halutessaan sitä itsekin toivon enemmän kuin mitään muuta tällä hetkellä

        Sun pitäisi varmaan hakea jotain ammattiapua, että saisit sun elämäsi kuntoon. Ei ole todellakaan normaalia tollainen elämänhalun katoaminen, kun oot luultavasti kuitenkin vielä nuori ja fyysisesti terve mies.


      • OikeusKuollaRy kirjoitti:

        ätmeille pitäisi suoda valvottu, nopea ja varma eutanasia ätmin niin halutessaan sitä itsekin toivon enemmän kuin mitään muuta tällä hetkellä

        Mitä sitä valvomaan?


    • Kari.R.Runk

      Kannattaa käydä ulkona syynäämässä lihaosaston tarjontaa. Käsi taskussa totta kai!

      • HitecÄtmi

        Nyt on liikkeellä paljon paljasta seksikästä lihaa lyhkäisissä shortseissa ja minihameissa.
        Kannattaa ehdottomasti ottaa mukaan pieni videokamera ja naamioida se, niin saa talveksi runk, runk matskua tallennettua.
        Nyt ei kannata hukata kuumia päivä, nyt liikkuu seksikästä lihaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      399
      2168
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      56
      1828
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      217
      1478
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1160
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      73
      1092
    6. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      127
      1047
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      55
      993
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      978
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      258
      861
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      59
      843
    Aihe