Hankoon, Helsinkiä pakoon..

Mä sain päähäni, että kun tuossa juhannuksen jälkeen olis lomaa, että voisi mennä Hankoon.

En ole ikänä käynyt.

https://kaijan.kuvat.fi/kuvat/Hanko - Tammisaari/Tsaari Hanko 047.JPG?img=full

Ihan vaikka telttailemaan..

13

310

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinne vaan, ehdottomasti! Yksi suosikkipaikkojani, ranta, pitsihuvilat, ravintolat ja tsitten lautalla majakalle. Jeee! :)

Sieltä putkahti huippu idea, hyvä Wuhweli!

• Majakalla voi olla yötä...
        Aika romanttista.

(surrrr)

• misspönttöuuni kirjoitti:

Majakalla voi olla yötä...
        Aika romanttista.

(surrrr)

Juu, mäkin olen kuullut vain kehuja. Koira tulee tietenkin föliin, joten majoitus sit sen mukaan..

Täytyy tää idis laittaa talteen, mutta ei niin, että alkaa sressaamaan siitä..

• Wwuwuw kirjoitti:

Juu, mäkin olen kuullut vain kehuja. Koira tulee tietenkin föliin, joten majoitus sit sen mukaan..

Kaikkein parasta on kun ei ymppää kalenteriaan täyteen, ja oikeastaan sutkuttelee sinne minne nenu milloinkin näyttää. Se on parasta lomareissailua sillon, juu :)

Mä pidän majakoista.
        Ehkä etsin lomalla taas jonkun, missä en ole käynyt.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ihanm googlasin tuota Hankoa niin tuli tuollanen juttu, merrillä ollu ainakin onnistunu reissu:

http://merriadog.blogspot.com/2014/07/koiraystavallinen-saaristo-osa-i.html

• Kaisanoasaa

Joo siellä on varmaan rannalla kauniita naisia.

• Ihastunut

Hankoon kannattaa todellakin tutustua, kesällä ihana, hieno merenrantakaupunki.

• Yhä.sinkkuM75v

Käy vain. Minäkin kävin. Enää ei tarvitse käydä.

• Joskus oon satamassa käynyt siellä. Hitokseen isoja laivoja oli siellä...

Mutta mä sain veneeseen apumoottoritelineen, nyt voi pikkumoottorilla vedellä uistinta ja vaikka vaan huvikseen rutkutella hiljaa pitkin järvenselkiä...ois vaan vapailla keliä...

• Mulle riitti 9 kk Hangossa.

• katso

Hanko on ihana paikka, homoilin siellä joskus useammankin vuoden.

• Hangossa on paljon ruotsinkielisiä, joilla on rasistinen ja ylimielinen asenne suomenkielisiä kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      15
      3815
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1444
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1298
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      312
      1236
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      60
      1165
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1120
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      1075
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      951
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      885
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      828
    Aihe