Hankoon, Helsinkiä pakoon..

Mä sain päähäni, että kun tuossa juhannuksen jälkeen olis lomaa, että voisi mennä Hankoon.

En ole ikänä käynyt.

https://kaijan.kuvat.fi/kuvat/Hanko - Tammisaari/Tsaari Hanko 047.JPG?img=full

Ihan vaikka telttailemaan..
13354
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Sinne vaan, ehdottomasti! Yksi suosikkipaikkojani, ranta, pitsihuvilat, ravintolat ja tsitten lautalla majakalle. Jeee! :)

Sieltä putkahti huippu idea, hyvä Wuhweli!

Äänestä
  • Majakalla voi olla yötä...
    Aika romanttista.

(surrrr)

Äänestä

• Aloittaja

misspönttöuuni kirjoitti:

Majakalla voi olla yötä...
    Aika romanttista.

(surrrr)

Juu, mäkin olen kuullut vain kehuja. Koira tulee tietenkin föliin, joten majoitus sit sen mukaan..

Täytyy tää idis laittaa talteen, mutta ei niin, että alkaa sressaamaan siitä..

Äänestä

• Wwuwuw kirjoitti:

Juu, mäkin olen kuullut vain kehuja. Koira tulee tietenkin föliin, joten majoitus sit sen mukaan..

Kaikkein parasta on kun ei ymppää kalenteriaan täyteen, ja oikeastaan sutkuttelee sinne minne nenu milloinkin näyttää. Se on parasta lomareissailua sillon, juu :)

Mä pidän majakoista.
    Ehkä etsin lomalla taas jonkun, missä en ole käynyt.

Äänestä

• Wwuwuw kirjoitti:

Ihanm googlasin tuota Hankoa niin tuli tuollanen juttu, merrillä ollu ainakin onnistunu reissu:

http://merriadog.blogspot.com/2014/07/koiraystavallinen-saaristo-osa-i.html

Äänestä

• Aloittaja

Joo siellä on varmaan rannalla kauniita naisia.

Äänestä

Hankoon kannattaa todellakin tutustua, kesällä ihana, hieno merenrantakaupunki.

Äänestä

Käy vain. Minäkin kävin. Enää ei tarvitse käydä.

Äänestä

Joskus oon satamassa käynyt siellä. Hitokseen isoja laivoja oli siellä...

Mutta mä sain veneeseen apumoottoritelineen, nyt voi pikkumoottorilla vedellä uistinta ja vaikka vaan huvikseen rutkutella hiljaa pitkin järvenselkiä...ois vaan vapailla keliä...

Äänestä

Mulle riitti 9 kk Hangossa.

Äänestä

Hanko on ihana paikka, homoilin siellä joskus useammankin vuoden.

Äänestä

Hangossa on paljon ruotsinkielisiä, joilla on rasistinen ja ylimielinen asenne suomenkielisiä kohtaan.

1Äänestä

Kommentoi aloitusta

Wwuwuw kirjoitti:

Mä sain päähäni, että kun tuossa juhannuksen jälkeen olis lomaa, että voisi mennä Hankoon.

En ole ikänä käynyt.

https://kaijan.kuvat.fi/kuvat/Hanko - Tammisaari/Tsaari Hanko 047.JPG?img=full

Ihan vaikka telttailemaan..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu