Mä sain päähäni, että kun tuossa juhannuksen jälkeen olis lomaa, että voisi mennä Hankoon.
En ole ikänä käynyt.
https://kaijan.kuvat.fi/kuvat/Hanko - Tammisaari/Tsaari Hanko 047.JPG?img=full
Ihan vaikka telttailemaan..
Hankoon, Helsinkiä pakoon..
13
297
Vastaukset
Sinne vaan, ehdottomasti! Yksi suosikkipaikkojani, ranta, pitsihuvilat, ravintolat ja tsitten lautalla majakalle. Jeee! :)
Sieltä putkahti huippu idea, hyvä Wuhweli!misspönttöuuni kirjoitti:
Majakalla voi olla yötä...
Aika romanttista.
(surrrr)Juu, mäkin olen kuullut vain kehuja. Koira tulee tietenkin föliin, joten majoitus sit sen mukaan..
Täytyy tää idis laittaa talteen, mutta ei niin, että alkaa sressaamaan siitä..Wwuwuw kirjoitti:
Juu, mäkin olen kuullut vain kehuja. Koira tulee tietenkin föliin, joten majoitus sit sen mukaan..
Täytyy tää idis laittaa talteen, mutta ei niin, että alkaa sressaamaan siitä..Kaikkein parasta on kun ei ymppää kalenteriaan täyteen, ja oikeastaan sutkuttelee sinne minne nenu milloinkin näyttää. Se on parasta lomareissailua sillon, juu :)
Mä pidän majakoista.
Ehkä etsin lomalla taas jonkun, missä en ole käynyt.Wwuwuw kirjoitti:
Juu, mäkin olen kuullut vain kehuja. Koira tulee tietenkin föliin, joten majoitus sit sen mukaan..
Täytyy tää idis laittaa talteen, mutta ei niin, että alkaa sressaamaan siitä..Ihanm googlasin tuota Hankoa niin tuli tuollanen juttu, merrillä ollu ainakin onnistunu reissu:
http://merriadog.blogspot.com/2014/07/koiraystavallinen-saaristo-osa-i.htmlHarmaaritari kirjoitti:
Ihanm googlasin tuota Hankoa niin tuli tuollanen juttu, merrillä ollu ainakin onnistunu reissu:
http://merriadog.blogspot.com/2014/07/koiraystavallinen-saaristo-osa-i.htmlJoo, kiitti. Mä luen ton tarkemmin huomenna, kun nyt nukkumatti viskoo unihiekkaa silmiin ja nukkumaija kiskoo silmäluomia kiinni..
- Kaisanoasaa
Joo siellä on varmaan rannalla kauniita naisia.
- Ihastunut
Hankoon kannattaa todellakin tutustua, kesällä ihana, hieno merenrantakaupunki.
- Yhä.sinkkuM75v
Käy vain. Minäkin kävin. Enää ei tarvitse käydä.
Joskus oon satamassa käynyt siellä. Hitokseen isoja laivoja oli siellä...
Mutta mä sain veneeseen apumoottoritelineen, nyt voi pikkumoottorilla vedellä uistinta ja vaikka vaan huvikseen rutkutella hiljaa pitkin järvenselkiä...ois vaan vapailla keliä...Mulle riitti 9 kk Hangossa.
- katso
Hanko on ihana paikka, homoilin siellä joskus useammankin vuoden.
Hangossa on paljon ruotsinkielisiä, joilla on rasistinen ja ylimielinen asenne suomenkielisiä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232466- 1361757
- 661592
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m281329KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.431244Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771189- 1171144
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571067Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(581037Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na311000