Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

177

Kommenttia

10441

1. Miksiköhän kiitokset ei mene läpi?

Kirjoitin näin; """Haluaisin kiittää Nastolan palokuntaa 12.10.-12, klo jotain 9.15 hyvästä ensihoidosta. Kaikki pela
    Terveys
    1
    50
  2. Jo on mennyt överiksi ilmastonsuojelu

Kyllä toki meidän ilmastomme voi huonosti, joten on ihan OK olla huolissaa siitä. Mutta tollaset lapset, jotka puhua pu
    Ympäristönsuojelu
    0
    48
  3. Kertokaa mulle

Mikä koiranomistajia nykyään vaivaa? Ihan oikeesti mä alan kohta uskomaan, että koirilla ei ole läheskään niin paljon l
    Yleistä koirista
    3
    46
  4. Ihonväri ei saa olla syy irtisanomiselle edes koeaikana

http://www.ess.fi/?article=339549 """""""""""""""Kotimaa SSS: Maahanmuuttajatalkkarin irtisanominen ehkä laiton Nuoli
    Maailman menoa
    6
    41
  5. Koiran elämä

Suomessa olisi varmaan vaan 1/10 koiria nykyisestä tiheydestä, jos ihmiset ymmärtäisivät koirien tarpeet ja sen mikä koi
    Yleistä koirista
    34
    38
  6. Martinahan tienasi ihan mukavasti

Mun piti laittaa tää ihan siitä syystä, että eräät eivät kehtaa. Nää haukkujat yrittävät kaikin tavoin vältellä aihetta
    Kotimaiset julkkisjuorut
    33
    38
  7. Johannan "puhvelin" leuka

Katselin noita Johannan postaamia kuvia "Puhvelista". Joopa joo älkää väittäkö, että mistä niitä katsoit, kun et ole na
    Kotimaiset julkkisjuorut
    2
    36
  8. Mitäpä kuuluu kusetuspulju autonarviot.comille?

Vieläkö ne jossain päin Eurooppaa kusettaa? Onko kukaan enää saanut karhuja? Ne on muuten edelleen velkaa mulle siitä,
    4
    30
  9. Puhutteleva biisi puskista huutelijoille

Tuomari Nurmiolla on hyvin kuvaava rallatus (Joutavia Jorinoita, linkkiä ei saa laittaa) puskista huutelijoille. Tietty
    Kotimaiset julkkisjuorut
    0
    30
  10. Mitä mitä kummia

IL 29.10.15: http://www.iltalehti.fi/viihde/2015103020577859_vi.shtml Kait te näädät nyt sitten tuomitsette myös Jasmi
    Kotimaiset julkkisjuorut
    0
    27
  11. Mitä yhteistä on Anna Abreulla ja Petri Pennalla?

Saatan olla hiukka inhottava, mutta kunhan vaan kysyn, ihan siitä syystä, että Annan Hannibal esiintyy eräässä suosituss
    Kotimaiset julkkisjuorut
    1
    26
  12. Mitens nyt, kun Sillanpään syytteet hyvlättiin?

Täällä Sillanpää tuomittiin juoruakkojen toimesta suunnilleen helvettiin. Mitens´ nyt, kun syytteet onkin hylätty? Pyydä
    Julkkikset
    38
    26
  13. Tomi Metsäketo voitti Hovissakin

Yleltä poimittua: "Helsingin hovioikeus ei muuta laulaja Tomi Metsäkedon kunnian loukkaamisesta annettua tuomiota. Hovi
    Kotimaiset julkkisjuorut
    7
    25
  14. Ile Vainiolla on syöpä

Ile Vainiolla on syöpä ja hän kertoo sairaudestaan ja voinnistaan lähes päivittäin hyvinkin avoimesti. Esim. kirvespask
    Kotimaiset julkkisjuorut
    1
    25
  15. Julkkisvastaiset terroristit

Olen miettinyt tuollaista jo jonkin aikaa, että mitä yhteistä on uskonnon/aatteen varjoilla toimivien terroristien ja s
    Kotimaiset julkkisjuorut
    0
    24
  16. Tyrkkyjen tissinvaihtoviikot

Mahtaakohan tyrkyille tulla kilpajuoksua Tallinaseen tissien vaihtoviikoille? Vai tietänevätkö tyrkyt edes itsekään, jot
    Kotimaiset julkkisjuorut
    3
    24
  17. Aivan upea, uskomattoman hyvä ...

... ja kertakaikkisen hieno biisi Matti Nykäsen muistotilaisuudessa laulettu; Maan korvessa kulkevi.... Lauluun sisälty
    Kotimaiset julkkisjuorut
    1
    23