railisuominen

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
177
Kommenttia
10441
Miksiköhän kiitokset ei mene läpi?
Kirjoitin näin; """Haluaisin kiittää Nastolan palokuntaa 12.10.-12, klo jotain 9.15 hyvästä ensihoidosta. Kaikki pela150Jo on mennyt överiksi ilmastonsuojelu
Kyllä toki meidän ilmastomme voi huonosti, joten on ihan OK olla huolissaa siitä. Mutta tollaset lapset, jotka puhua pu048Kertokaa mulle
Mikä koiranomistajia nykyään vaivaa? Ihan oikeesti mä alan kohta uskomaan, että koirilla ei ole läheskään niin paljon l346Ihonväri ei saa olla syy irtisanomiselle edes koeaikana
http://www.ess.fi/?article=339549 """""""""""""""Kotimaa SSS: Maahanmuuttajatalkkarin irtisanominen ehkä laiton Nuoli641Koiran elämä
Suomessa olisi varmaan vaan 1/10 koiria nykyisestä tiheydestä, jos ihmiset ymmärtäisivät koirien tarpeet ja sen mikä koi3438Martinahan tienasi ihan mukavasti
Mun piti laittaa tää ihan siitä syystä, että eräät eivät kehtaa. Nää haukkujat yrittävät kaikin tavoin vältellä aihetta3338Johannan "puhvelin" leuka
Katselin noita Johannan postaamia kuvia "Puhvelista". Joopa joo älkää väittäkö, että mistä niitä katsoit, kun et ole na236Mitäpä kuuluu kusetuspulju autonarviot.comille?
Vieläkö ne jossain päin Eurooppaa kusettaa? Onko kukaan enää saanut karhuja? Ne on muuten edelleen velkaa mulle siitä,430Puhutteleva biisi puskista huutelijoille
Tuomari Nurmiolla on hyvin kuvaava rallatus (Joutavia Jorinoita, linkkiä ei saa laittaa) puskista huutelijoille. Tietty030Mitä mitä kummia
IL 29.10.15: http://www.iltalehti.fi/viihde/2015103020577859_vi.shtml Kait te näädät nyt sitten tuomitsette myös Jasmi027Mitä yhteistä on Anna Abreulla ja Petri Pennalla?
Saatan olla hiukka inhottava, mutta kunhan vaan kysyn, ihan siitä syystä, että Annan Hannibal esiintyy eräässä suosituss126Mitens nyt, kun Sillanpään syytteet hyvlättiin?
Täällä Sillanpää tuomittiin juoruakkojen toimesta suunnilleen helvettiin. Mitens´ nyt, kun syytteet onkin hylätty? Pyydä3826Tomi Metsäketo voitti Hovissakin
Yleltä poimittua: "Helsingin hovioikeus ei muuta laulaja Tomi Metsäkedon kunnian loukkaamisesta annettua tuomiota. Hovi725Ile Vainiolla on syöpä
Ile Vainiolla on syöpä ja hän kertoo sairaudestaan ja voinnistaan lähes päivittäin hyvinkin avoimesti. Esim. kirvespask125Julkkisvastaiset terroristit
Olen miettinyt tuollaista jo jonkin aikaa, että mitä yhteistä on uskonnon/aatteen varjoilla toimivien terroristien ja s024Tyrkkyjen tissinvaihtoviikot
Mahtaakohan tyrkyille tulla kilpajuoksua Tallinaseen tissien vaihtoviikoille? Vai tietänevätkö tyrkyt edes itsekään, jot324Aivan upea, uskomattoman hyvä ...
... ja kertakaikkisen hieno biisi Matti Nykäsen muistotilaisuudessa laulettu; Maan korvessa kulkevi.... Lauluun sisälty123