Vapaa kuvaus

Hei. Ollaan ihmisiksi.

Aloituksia

47

Kommenttia

3018

  1. >>Hyvää uutta vuotta ja Jumalan siunausta. Mahtaa vaparia harmittaa....mutta näin se on, elämme juuriltaan kristityssä maassa. Oikein Salelta!<<

    Vapareista en tiedä, mutta miksipä moinen ihmistä harmittaisi.

    Sauli tietää, että jos hän ei toivota siunausta, siitä nousee aikamoinen meteli. Hän tietää myös että enimmät äänestäjät kuuluvat kirkkoon, vaikka heidän uskonsa olisikin vähän sieltä sun täältä.

    Toisaalta presidentti ilmoittaa olevansa vain tietyn kansanryhmän asialla ja puolella, mutta eihän se ole kuin hyväksi. Nyt tiedetään, missä mennään.

    Sitten tuo "juuriltaan kristitty maa".

    Viimeisen jääkauden jälkeen täällä on ollut ihmisiä noin 10.000 vuotta.

    Kristittyjä täällä on ollut noin 1.000 viimeistä vuotta. 10 % ajasta.

    Oikeammin olisi sanottu: Elämme maassa, jonka latvustosta osa on kristittyä.
  2. Min en taho!