Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lmj2010
profiilit
lmj2010
lmj2010
Vapaa kuvaus
Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
43
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totta 11+8,
kaikkihan sen tietävät, it-nörtit eivät tee/ osaa mitään, jos joskus työkoneille tulee jotain ongelmia. Useimmat tekevät etätöitä (= laiskottelevat kotonaan).
25.01.2012 04:13
Oletko äiti vai lapsi?
Sinun velvollisuutesi aikuisena on pitää kiinni sovituista rajoista. (olethan sinä äitinä ne määrännyt). Laitat koneeseen salasanan, jonka vain sinä tiedät ja avaat koneen vain sovittuina aikoina. Niin yksinkertaista se on.
25.01.2012 03:44
Asiallinen aloitus,
mutta miksi vain naiset äänestäisivät Haavistoa?
Onko miehillä jotain homofobiaa? Nykyinen presidenttikin on lesbo,
vaikuttaako seksuaalinen suuntautuminen jotenkin viran hoitoon?
23.01.2012 13:36
Olen ns. skarpannut lähes koko ikäni, olen kasvissyöjä, syön myös maitotuotteita ja munia. Vältän vain turhia hiilihydraatteja; sokeria, valkoista viljaa, mutta alkoholia nautin kyllä.
Painoindekseni on 21, mielestäni liikunta, energian kulutus, on ratkaisevampaa, kuin ruokien tarkkailu. Suoraan sanottuna sairasta mittailla ruokiaan....
28.12.2011 16:45
On joku vanha sanonta: "Kevyet mullat /hiekat haudallesi" tai jotain sinnepäin...Muistaako kukaan?
23.12.2011 01:45
Hienoa ajatella ilmastonmuutosta, ehkä maahan hautaaminen olisi sittenkin ekologisempaa! Itsestäni vain ajatus (ehkä koko kuolema) tuntuu vain niin pahalta. Tuhkana taivaan tuuliin, se oli siinä...
15.12.2011 20:17
No halvempi arkku ehkä hajoaa, mutta eipä luut. Minua ei yhtään haittaa, vaikka luita siirrettäisiin minne tahansa. Itse haluan ehdottomasti polttohautauksen jätelauta-arkussa (pitää ehkä rakentaa itse). Ei tule ongelmia omaisille eikä hautausmaan työntekijöille.
Tässä voisi olla ideaa kuolemanpelkoisille: rakenna itse oma arkkusi -kurssi.
15.12.2011 19:49
onnittelen,
hyviä naisia on paljon, ei-mustasukkaisia miehiä vähemmän. hienoa.
14.11.2011 23:14
Mies surffaa treffipalstoilla samasta syystä kuin naisetkin; saadakseen vähän vaihtelua tylsään parisuhteeseen...toisille riittävät virtuaalileikit, toiset haluavat ne livenä. Tietenkin löytyy myös aliseksuaalisia ihmisiä, jotka eivät kiinnostu mistään, vastaavasti myös addikteja erilaisiin asioihin. Kannattaa miettiä, mitä haluaa /hyväksyy ja minkä kanssa on valmis elämään....
23.03.2011 18:18
muuten hyvä, mutta liikaa luotat yhteiskunnan apuun...pienituloisena valtion työtätekevänä orjana et saa mitään...
17.03.2011 01:23
ja seo nii..
tää on päivän paras vinkki!!!!
17.03.2011 01:12
kerro lisää,
voisin muuttaa sun tyhjään yksiöön....
t.nimimerkki+ palstan osoite
17.03.2011 01:08
tässä oli asiaa, itse ostin asunnon väärään aikaan, myydessäni sen jäin vielä velkaa...nyt istun vain lompakkoni päällä, mutta se on onneksi vielä melko tiukka ja tuottava...
17.03.2011 00:53
Varmasti tässä maassa on liikaa sosiaalipummeja, jotka valittavat, kun sossu/kela ei kustanna "vapaamatkustajille" tarpeeksi ylellistä toimeentuloa.
En nyt jaksa tässä itkeä, kahden pienipalkkaisen työssäkäyvän aikuisen +kahden lapsen perheessä eletään köyhemmin kuin verovaroillamme elävät ruikuttajat.
Kaikkea hyvää heille,mutta maailma ei pelastu valittamalla. Vapaaehtoistyötä ja opiskelua voisi harrastaa netissä valittamisen sijaan? Kuka muuten maksaa koneen ja netin, jos ihmisellä ei ole työtuoja?
11.03.2011 12:58
Oletko miettinyt, mitä syöt? Teetkö ruuan itse vai ostatko valmista? Käytätkö lisäravinteita, kalliita? Fyysisessä rasituksessa energiaa palaa, voit lisätä reilusti kasvirasvaa=ruokaöljyä (niitäkin on eri makuisia) kaikkiin ruokiisi. Halpaa+ täyttävää proteiinia saa esim. herneistä (halvin! liota yön yli, keitä ja mausta) pavuista, rahkasta, raejuustosta...Unohda kaikki pullamössöt, makkarat ja valmisruuat; opettele syömään kuitupuuroa aamulla, täysjyväruisleipää, edullisia kasviksia mahan täytteeksi...
Takaan, että ruokamenosi pienenevät !
11.03.2011 12:44
Kehrääväinen ja muutenkin keskusteleva, nuorekas, leikkisä, menevä kissaneiti 14v, on vasta nyt vanhoilla päivillään alkanut kuorsata päiväunillaan. Ensin kuultuani säikähdin, mutta ei tunnu vaikuttavan mitenkään kissan terveyteen...
02.03.2011 17:58
fyysinen voima, kyky kantaa painavia esineitä tai marssia pitkiä matkoja vaikeassa maastossa, kuten viime sodissamme, ei enää ole niin tärkeää...tarkkuus, älykkyys, pitkäjänteisyys sekä itseään paljon yksinkertaisempien lajitovereiden laumansietokyky pienissä tiloissa tulee olemaan paljon tärkeämpää, sukupuolesta riippumatta.
19.01.2011 05:39
tavataanko savotalla vai salilla? heikot älkööt vaivautuko? ei kai ihan tätä linjaa? onko kukaan tutkinut suomalaisten nuorten miesten keskimääräistä älykkyysosamäärää?
19.01.2011 04:47
ja muutakin elämää, on sukupuolesta riippumatta...luultavasti perimä (=geenit), kasvuympäristö ja hormonit vaikuttavat asiaan. esim. minä olen hyvin testosteronipitoinen nainen, miehiä, seksiä ,tunteilla ja ilman on riittänyt, silti perheellinen;)
17.01.2011 22:48
miten hevosta harjoitetaan talvella? kesällä voi uittaa ja juoksuttaa, mutta miten nyt?
08.01.2011 00:08
2 / 3