Miksi mies surffaa treffipalstoilla?

erotakovaiei

Olemme olleet miehen kanssa yhdessä yli kahdeksan vuotta. Asuimme monta vuotta yhdessä. Välillä mies jäi kuitenkin kiinni siitä, että hänellä oli salainen kännykkä, jolla lähetteli tekstiviestejä muille naisille. Sattuipa jäämään vielä kiinni päivänä, jolloin meidän piti mennä kihloihin...

Ensin ajattelin, että suhde päättyy tähän. Mutta mies sai itkullaan ja anelullaan minut jäämään. Lupasi parantaa tapansa.

Sitten parin vuoden päästä ystäväni lähetti minulle linkin netin treffipalstalle ja kysyi, onko avomieheni kuvassa, kun ihan on saman näköinen. Ja olihan se. Hän oli omalla kuvallaan laittanut treffipalstalle seuranhakuilmoituksen, jossa väitti olevansa sinkku ja etsivänsä seuraa tosi tarkoituksella.

Hankin oman asunnon ja muutin pois. Mies jatkoi perääni itkemistä. Jos esim. satuimme tapaamaan yhteisten ystävien luona, hän lähti kanssani yhtaikaa pois ja itki solkenaan. Vannoi muuttuneensa. Aloimme seurustella uudelleen.

Nyt ollaan suunniteltu häitä. Luulin miehen oikeasti muuttuvan. Mutta kuinka ollakaan, taas sain yhteiseltä tuttavalta kuulla, että hänellä on netissä ilmoitus. Tällä kertaa hän haki seuraa alastonsuomi.com:issa, oli kuvannut itseään useissa paikoissa alasti. Ilmoitus oli ollut palvelussa jo ainakin puoli vuotta.

Nyt olen ihan sekaisin. Rakastan miestä, eroaminen tekee kipeää. Hän sanoo itsekin, ettei halua erota. Mutta minusta tuntuu, että hajoan henkisesti. Ja jos hän oikeasti hakee seksiseuraa verkosta, niin on riski harrastaa seksiä hänen kanssaan. En jaksa enää. Enkä jaksa sittenkään, jos eroamme. Mikä sikäli nyt olisi käytännössä helppoa, koska minulla edelleen on oma asunto.

Mutta miksi mies toistuvasti tekee näin? Miksi hän haluaa satuttaa minua? Mitään vastausta hän ei kysymyksiini anna. Sanoo vaan, että ei sitä tarvitse tehdä. Tai ettei sano minulle enää mitään, kun räyhään. Tai jopa nauraa, kun näkee, että olen asiasta ihan hermona. MIKSI?

136

4474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khyllä

      No eikö olisi vain helpompi erota? Mieti kuinka paljon sinuun tulee sattumaan jos jäät suhteeseen, jos taas eroatte kipu kestää vain hetken. Parempi päästä tuollaisesta paskiaisesta eroon..

      • M

        Ei se kulu jos katselee kuvia muista naisista.


      • minttispinttisliller
        M kirjoitti:

        Ei se kulu jos katselee kuvia muista naisista.

        Ei kulu ei mutta ekkö nää ääliö tajua, että ei suhteessa ollessa haeta seuraa?!
        Tuo äijä on ihan sika eikä minu mielestä ansaitse pysyvää suhdetta ja hienoa naista. Jos oikeasti rakastaa niin ei tuollaista tehä


      • Höpön löpön
        minttispinttisliller kirjoitti:

        Ei kulu ei mutta ekkö nää ääliö tajua, että ei suhteessa ollessa haeta seuraa?!
        Tuo äijä on ihan sika eikä minu mielestä ansaitse pysyvää suhdetta ja hienoa naista. Jos oikeasti rakastaa niin ei tuollaista tehä

        Ekkös sää tajuu et toi selvästikin jonku fanaattisen feministin provosointia.


    • kohtalontoveri

      Jos samaa on jatkunut jo kauan aikaa eikä mies kiinni jäätyäänkään paranna tapojaan, suosittelen eroamaan vielä kun pystyt.

      Miehellä ei selvästikään ole minkäänlaista kunnioitusta sinua kohtaan, joten nyt kun sinulla on vielä oma asuntokin muuta ihmeessä pois ja jatka elämääsi.

      Nyt olet jo tuhlannut 8 vuotta tämän miehen kanssa joten eiköhän ole aika alkaa elää omaa elämääsi ja saada ansaitsemaasi kunnioitusta! :)

      Katsot vaan asioita positiivisella mielellä etkä jää haikailemaan tuollaisen tyhjän toimittajan perään ja ÄLÄ OTA SITÄ TAKAISIN vaikka kuinka anelee. Sama nimittäin selvästi tulee jatkumaan ja sinä tulet hyväksikäytetyksi.

      Itse olen samanlaisessa tilanteessa, tosin vielä vaikeammassa ja itseni on mahdotonta päästä tilanteesta pois. Mieheni on jopa pettänyt minua kahdesti ja sama jatkuu vaikka luvataan muuttua. Lähtisin heti vaan jos olisi mahdollista.

      • erotakovaikoei

        Taidatte olla oikeassa. Tai tietysti olette. Itsekin olen vihainen itselleni, kun olen antanut tilanteen jatkua näin pitkään.

        Meillä on tietysti suhteessa ollut paljon hyvääkin. Monessa muussa asiassa ollaan hyvin samansuuntaisia ja viihdytään hyvin yhdessä. Tuota seksiseuran etsimistä ihmettelen erityisesti, koska mies aina sanonut, että seksi kanssani on hänen mielestään ollut parempaa kuin kenenkään muun kanssa.

        Haluaisin vaan ymmärtää, miksi miehen täytyy touhuta noita juttuja selän takana. Miksei sitten rehellisesti laita suhdetta poikki, jos ei enää kiinnosta? Miksi asiasta puhuttaessa aina sanoo, ettei hän halua erota?

        Näinkään ei voi jatkua. Jos en esim- illalla saa mieheen puhelimitse yhteyttä, alan heti epäillä hänen olevan jonkun toisen naisen kanssa. Netinkäyttöäänkin hän salailee - laittaa esim. läppärin läpän alas, jos astun huoneeseen. Eihän tällaisen jatkuvan epäluulon kanssa voi elää. Ja juuri, kun alan taas luottaa häneen, hän käytöksellään romuttaa jälleen kaiken.


      • N
        erotakovaikoei kirjoitti:

        Taidatte olla oikeassa. Tai tietysti olette. Itsekin olen vihainen itselleni, kun olen antanut tilanteen jatkua näin pitkään.

        Meillä on tietysti suhteessa ollut paljon hyvääkin. Monessa muussa asiassa ollaan hyvin samansuuntaisia ja viihdytään hyvin yhdessä. Tuota seksiseuran etsimistä ihmettelen erityisesti, koska mies aina sanonut, että seksi kanssani on hänen mielestään ollut parempaa kuin kenenkään muun kanssa.

        Haluaisin vaan ymmärtää, miksi miehen täytyy touhuta noita juttuja selän takana. Miksei sitten rehellisesti laita suhdetta poikki, jos ei enää kiinnosta? Miksi asiasta puhuttaessa aina sanoo, ettei hän halua erota?

        Näinkään ei voi jatkua. Jos en esim- illalla saa mieheen puhelimitse yhteyttä, alan heti epäillä hänen olevan jonkun toisen naisen kanssa. Netinkäyttöäänkin hän salailee - laittaa esim. läppärin läpän alas, jos astun huoneeseen. Eihän tällaisen jatkuvan epäluulon kanssa voi elää. Ja juuri, kun alan taas luottaa häneen, hän käytöksellään romuttaa jälleen kaiken.

        Siksi koska miehet on sikoja.


      • psykiatrille
        erotakovaikoei kirjoitti:

        Taidatte olla oikeassa. Tai tietysti olette. Itsekin olen vihainen itselleni, kun olen antanut tilanteen jatkua näin pitkään.

        Meillä on tietysti suhteessa ollut paljon hyvääkin. Monessa muussa asiassa ollaan hyvin samansuuntaisia ja viihdytään hyvin yhdessä. Tuota seksiseuran etsimistä ihmettelen erityisesti, koska mies aina sanonut, että seksi kanssani on hänen mielestään ollut parempaa kuin kenenkään muun kanssa.

        Haluaisin vaan ymmärtää, miksi miehen täytyy touhuta noita juttuja selän takana. Miksei sitten rehellisesti laita suhdetta poikki, jos ei enää kiinnosta? Miksi asiasta puhuttaessa aina sanoo, ettei hän halua erota?

        Näinkään ei voi jatkua. Jos en esim- illalla saa mieheen puhelimitse yhteyttä, alan heti epäillä hänen olevan jonkun toisen naisen kanssa. Netinkäyttöäänkin hän salailee - laittaa esim. läppärin läpän alas, jos astun huoneeseen. Eihän tällaisen jatkuvan epäluulon kanssa voi elää. Ja juuri, kun alan taas luottaa häneen, hän käytöksellään romuttaa jälleen kaiken.

        laita miehes terapiaan


      • Eheytynyt
        erotakovaikoei kirjoitti:

        Taidatte olla oikeassa. Tai tietysti olette. Itsekin olen vihainen itselleni, kun olen antanut tilanteen jatkua näin pitkään.

        Meillä on tietysti suhteessa ollut paljon hyvääkin. Monessa muussa asiassa ollaan hyvin samansuuntaisia ja viihdytään hyvin yhdessä. Tuota seksiseuran etsimistä ihmettelen erityisesti, koska mies aina sanonut, että seksi kanssani on hänen mielestään ollut parempaa kuin kenenkään muun kanssa.

        Haluaisin vaan ymmärtää, miksi miehen täytyy touhuta noita juttuja selän takana. Miksei sitten rehellisesti laita suhdetta poikki, jos ei enää kiinnosta? Miksi asiasta puhuttaessa aina sanoo, ettei hän halua erota?

        Näinkään ei voi jatkua. Jos en esim- illalla saa mieheen puhelimitse yhteyttä, alan heti epäillä hänen olevan jonkun toisen naisen kanssa. Netinkäyttöäänkin hän salailee - laittaa esim. läppärin läpän alas, jos astun huoneeseen. Eihän tällaisen jatkuvan epäluulon kanssa voi elää. Ja juuri, kun alan taas luottaa häneen, hän käytöksellään romuttaa jälleen kaiken.

        Tuollainen käytös on riippuvaisuutta siinä missä jokin peliriippuvuus tai alkoholi. Ei siittä pääse eroon kuin suurella tahdonvoimalla, ja sitähän tällaisella henkilöllä ei useinmitenkään ole. Hän ei halua satuttaa sinua, mutta satuttaa kuitenkin. Jos et pysty hyväksymään häntä tuollaisena, niin sitten on parempi erota, kuin vuosia joutua kärsimään epäluuloista, huonosta itsetunnosta ja särkyneestä sydämestä. Lopullinen ero kirpaisee kerran, aika parantaa ja uusia asioita elämässä tapahtuu. Ehkäpä löydät jonkun, joka ei ole nettiriippuvainen. Kerron tämän omasta kokemuksesta. Itkin muutamia kuukausia, mutta nyt olen vapaa taas uuteen elämään.


      • Kuten Te
        N kirjoitti:

        Siksi koska miehet on sikoja.

        arvon kiltit kotiäiditkin-.(


      • Tsemppiä, rohkeutta
        erotakovaikoei kirjoitti:

        Taidatte olla oikeassa. Tai tietysti olette. Itsekin olen vihainen itselleni, kun olen antanut tilanteen jatkua näin pitkään.

        Meillä on tietysti suhteessa ollut paljon hyvääkin. Monessa muussa asiassa ollaan hyvin samansuuntaisia ja viihdytään hyvin yhdessä. Tuota seksiseuran etsimistä ihmettelen erityisesti, koska mies aina sanonut, että seksi kanssani on hänen mielestään ollut parempaa kuin kenenkään muun kanssa.

        Haluaisin vaan ymmärtää, miksi miehen täytyy touhuta noita juttuja selän takana. Miksei sitten rehellisesti laita suhdetta poikki, jos ei enää kiinnosta? Miksi asiasta puhuttaessa aina sanoo, ettei hän halua erota?

        Näinkään ei voi jatkua. Jos en esim- illalla saa mieheen puhelimitse yhteyttä, alan heti epäillä hänen olevan jonkun toisen naisen kanssa. Netinkäyttöäänkin hän salailee - laittaa esim. läppärin läpän alas, jos astun huoneeseen. Eihän tällaisen jatkuvan epäluulon kanssa voi elää. Ja juuri, kun alan taas luottaa häneen, hän käytöksellään romuttaa jälleen kaiken.

        Etköhän ole hänelle vain hätävara tai turvasatama, josta käsin voi kalastella "parempaa". Kertomasi perusteella näin sivullisesta tuntuu selvältä, ettei suhteestanne tule sellaista, jossa olisit onnellinen. Ero sattuu, mutta älä enää narraa itseäsi.

        Sepä se, kun on on niitä hyviäkin puolia, jotka tuntuvat ainutkertaisen hyviltä. Voivat tietysti olla ainutkertaisia, mutta toiselta voisit saada jotain muuta ainutkertaisen hyvää. Ei kukaan ole läpeensä paha, jokaisessa on hyvää. Tärkeintä on tunnistaa, onko tämän ihmisen kanssa onnellinen. Elämä on ainutkertaista, katso kenen kanssa sen vietät.

        Viimeisten vuosien kuluessa kahden eri miehen kanssa olen ollut tilanteessa, jossa on tuntunut, että toisessa on mahtavan hyviä piirteitä, joita ei muissa ole tai että suhde sisältää jotain ainutkertaista, mutta jotain tärkeää puuttuu. Kummankin eron jälkeen olen ollut ratkaisuuni tyytyväinen, viimeisen jälkeen jopa helpottunut vaikka olen kohtalolle kiitollinen, että sain kokea ne hyvät hetket.


      • kaikki asennot kivoj
        psykiatrille kirjoitti:

        laita miehes terapiaan

        Pitää ottaa kaiken kokenut kumppani,ei tule näitä teini,mustasukkaisuus ongelmia.
        Luultavasti kokemuksen puute ajaa irtosuhteisiin.
        Minä kaadoin vuodessa yli 100 eri naista,silloin se oli nautinnon hakua nyt haen ja olen yhden suhteen erittäin mielenkiintoisessa vaiheessa,mutta en usko satu tarinoihin.
        Joillakin vaan luonto on toinen kuin toisella.
        Kaiken kaikkiaan olisi ollut hyvä jos olisi ollut se yksi rakkaus


      • ToTo60

        Aina on mahdollista lähteä!!!!! Nyt kun et lähde näytät miehellesi, että hyväksyt hänen käytöksensä jolloin hänellä ei ole mitään syytä sitä lopettaa.


      • Eewuli
        kaikki asennot kivoj kirjoitti:

        Pitää ottaa kaiken kokenut kumppani,ei tule näitä teini,mustasukkaisuus ongelmia.
        Luultavasti kokemuksen puute ajaa irtosuhteisiin.
        Minä kaadoin vuodessa yli 100 eri naista,silloin se oli nautinnon hakua nyt haen ja olen yhden suhteen erittäin mielenkiintoisessa vaiheessa,mutta en usko satu tarinoihin.
        Joillakin vaan luonto on toinen kuin toisella.
        Kaiken kaikkiaan olisi ollut hyvä jos olisi ollut se yksi rakkaus

        Sekö on teinimäisyyttä, jos on hieman mustis miehestään?
        Mielenkiintoinen teoria


    • kohtalontoveri

      Mies on todennäköisesti seksiaddikti (kuten omani), joten siksi ei pysty kontrolloimaan käyttäytymistään.

      Meilläkin on suhteessa runsaasti seksiä, jopa 4 kertaa päivässä, mutta se ei tunnu riittävän kun pitää etsiä koko ajan muualta.

      Mieheni ei halua kuitenkaan erota, kuten ei ilmeisesti sinunkaan, koska on tottunut tilanteeseensa ja tyytyväinen siihen. Tottakai, miksei olisi? Kotona on rakastava tyttöystävä jonka kanssa voi harrastaa seksiä, ja joka sietää miehen käyttäytymistä.

      Jätä se mies ja etsi uusi arvoisesi mies! :)

      • ???

        miksi et itse tee niinkuin opetat?


    • mko,lp

      Osalla miehistä on niin vahva vietti naisen saalistukseen, että eivät pysty sitä lopettamaan, vaikka olisivat löytäneet elämänsä rakkauden. Muita naisia ei haeta korvaamaan omaa rakasta vaan ainoastaan saalistusmielessä. Oma rakas on turvassa ja mitään todellista kilpailua ei ole.

      Tällainen mies ei pysty lopettamaan. Oman rakkaan on joko hyväksyttävä asia tai lähdettävä suhteesta. Ja jos aikoo hyväksyä, on se tehtävä aidosti ja koko sydämellä.

      Sitten on miehiä, jotka voivat rakastaa useaa naista samaan aikaan.

      On oltava avoin aito itsensä ja kumppanin suhteen. Emme ole kaikki samanlaisia. Jokaisen on löydettävä oma tapansa. Ja kattilalle sopiva kansi.

    • styatraeea

      Tee oma treffi ilmoitus ja katso reaktiot. ja joka tapauksessa ota ero päivien päästä.

      Eihän tossa ole mitään järkeään että mies testaa koko ajan omaa viehätysvoimaansa palstoilla, ja on ajan kysymys kun hän pettää sinua ellei ole jo niin tehnyt. olet vetkutellut asiaa 8v siis oieesti Camoon mikä teitä naisia vaivaa, kun olette noin herkkä uskoisia.


      Sanomattakin selvöää että olen mies kun kirjoittaa.

      Voimia sinulle ketjun aloittaja, olen syvästi pahoillanim miesten puolesta, kun törmäsit tuommoiseen mieheen.

      • tutustutaan vaan

        Näinhän se pitää tehdä. Ja sitten lähettää tälle miehelleen viestin, että haluan tutustua sinuun, että tehdäänkö treffit


    • Kevättä rinnoissa

      Anna vapaus katsella ja anna itsellesi mielenrauha. Kirjoittajat, jotka suosittelevat avioeroa ovat 100% naisia tai naismaisia. Anna kaikkien kukkien kukkia.

      • Hyi yöks!!!!!!!!!!

        "Anna vapaus katsella ja anna itsellesi mielenrauha. Kirjoittajat, jotka suosittelevat avioeroa ovat 100% naisia tai naismaisia. Anna kaikkien kukkien kukkia."

        Tietysti tämä antamasi "ohje" sopii pareille, jotka ovat ihan avoimessa suhteessa ja kumpikin siis saa olla muiden kanssa. Mutta jos kyseessä on yksiavioinen nainen ja hänen miehensä huitelee pisin kyliä, saalistaessaan muita naisia niin eiköhän se ole selviö että naiselle ehdotetaan eroamista???

        "Kevättä rinnoissa" nimimerkin takana taitaa olla kukasta kukkaan hyppelevä eikä kunnioita kestävää yksiavioista parisuhdetta.


    • Antsu66

      Äijä on ihan sika eikä siitä muutu!Eroa nopeesti ja katkaise kaik yhteydet,saattaa kirpaista mut jo muutaman kuukauden helpottaa ja tiedät tehneesi oikein.Askarruttaa tässä vaan se et mis on ystäväsi?luulis jo kavereiden puuttuvan asiaan?

    • Sitä kuule kun on parisuhteessa niin silloin haaveillaan sinkkuelämästä ja siihen liittyvistä ihanuuksista.Sinkkuna sitä taas kaipaa kumppani vierrelleen.Elikkä ikään ei ole ihminen oloonsa tyytyväinen.

    • Peukaloisen retket

      Setämies tekee niin! :)

      Minä rupesin kerran epäilemään, että kaverini vaimo pettää miestään koska oli aivan saman näköinen kuva laitettu netin treffipalstalle. Piti oikein treffeillä tekeytyä pässiksi ettei vaan tunnistaisi. Pyysin naista hakemaan meille capuccino-kahvit tiskiltä. Sillä aikaa soitin kaverilleni, että arvaa kuka täällä on treffeillä kahvilassa minun kanssa; sanoin että vaimosi. No, tähän kaverini sanoi, että arvaapa kuka täällä on hänen kanssa? No, eikös se ollut minun eukko kanssa sopinut treffit! Silloin piti kyllä nuppi ottaa täyteen, koska niin kieroja, katalia ja pettäjiä näyttävät nämä suomalaiset naiset olevan; ei ole mitään väliä onko naimisissa vai ei, kunhan saa vähän seikkailua ja vierasta!

      • naurunpaikka

        Olenpa noita treffipalstoja seuraillut pitemmän aikaa, vapaa kun olen. Siellä on samoilla ukkomiehillä ollut profiilit jo 4-5 vuotta. Sopii kysyä mitä mies oikein haluaa. Naisilla tällaista toimintaa on tosi vähän miehiin verrattuna.


      • voijumansviidu

        Älä yleistä. Voi luoja teijänki kanssa. Pari satunnaista mokaa ja voidaan leimata jok'ikinen suomalainen nainen samaan kastiin. Kiertäkääpä kattelemassa jokanen niin johan pitäs muuttua ääni kellossa.

        Niin ja miettikääpä aina itseännekin. Vikaa on sinussakin kun nainen päättää tempassa ja hakea uutta seuraa.

        Mie olen ollu pitkään sinkkuna, edellisissä suhteissa en pettänyt enkä tehnyt muutakaan väärää. Jos nyt saisin taas seurustella niin antaisin kyllä kaikkeni, jotta suhde toimisi.


      • Väärä näkemys,
        naurunpaikka kirjoitti:

        Olenpa noita treffipalstoja seuraillut pitemmän aikaa, vapaa kun olen. Siellä on samoilla ukkomiehillä ollut profiilit jo 4-5 vuotta. Sopii kysyä mitä mies oikein haluaa. Naisilla tällaista toimintaa on tosi vähän miehiin verrattuna.

        suo anteeksi. Perheenäideiltä luonnistuu pettäminen ilmeen värähtämättä ihan samalla tavalla kuin miehiltä.
        Ei pettäminen ole sukupuolikysymys, vai keidenköhän kanssa arvon naurunpaikka luulet miehien naivan? Onko niistä tullut matkan edetessä kaappihomoja kaikista?
        Näkemyksesi etteivät varatut naiset huoraa, tai määrä olisi miehiä pienempi saattaa perustua pitkälti sukupuoleesi ja seksuaaliseen suuntautumiseesi. Minäkään en katsele palstalta oman sukupuolen edustajia:(


      • naurunpaikka
        Väärä näkemys, kirjoitti:

        suo anteeksi. Perheenäideiltä luonnistuu pettäminen ilmeen värähtämättä ihan samalla tavalla kuin miehiltä.
        Ei pettäminen ole sukupuolikysymys, vai keidenköhän kanssa arvon naurunpaikka luulet miehien naivan? Onko niistä tullut matkan edetessä kaappihomoja kaikista?
        Näkemyksesi etteivät varatut naiset huoraa, tai määrä olisi miehiä pienempi saattaa perustua pitkälti sukupuoleesi ja seksuaaliseen suuntautumiseesi. Minäkään en katsele palstalta oman sukupuolen edustajia:(

        Varatut miehet naivat useimmiten sinkkunaisten kanssa, naisten jotka eivät halua sitoutua. Otetaan asiasta parhaat palat, niinhän ne varatut miehetkin tekevät. Luulevat käyttävänsä naista hyväksi mutta eivät välttämättä tajua että niin nainenkin tekee.
        Itse olin parisuhteessa saman miehen kanssa 30vuotta ja olen kyllä täysin hetero.
        Naisella on muuten erilainen ajatuksen juoksu. Itse voin vilkaista naistenkin profiileja ihan uteliaisuuttani, kuvallisista ilmoituksista näkee onko tuttuja palstoilla jne. Naiset juttelee muutenkin näistä keskenään paljon vapautuneemmin kun miehet. Voidaan varoittaa joistain tyypeistä jne. :)
        Itsellä ei ole kyllä tällä hetkellä minkäänlaista profiilia. Samat miehet näyttää olevan tosiaan vuodesta toiseen esillä, sekä vapaissa että varatuissa.


      • hämmästynyt..
        naurunpaikka kirjoitti:

        Varatut miehet naivat useimmiten sinkkunaisten kanssa, naisten jotka eivät halua sitoutua. Otetaan asiasta parhaat palat, niinhän ne varatut miehetkin tekevät. Luulevat käyttävänsä naista hyväksi mutta eivät välttämättä tajua että niin nainenkin tekee.
        Itse olin parisuhteessa saman miehen kanssa 30vuotta ja olen kyllä täysin hetero.
        Naisella on muuten erilainen ajatuksen juoksu. Itse voin vilkaista naistenkin profiileja ihan uteliaisuuttani, kuvallisista ilmoituksista näkee onko tuttuja palstoilla jne. Naiset juttelee muutenkin näistä keskenään paljon vapautuneemmin kun miehet. Voidaan varoittaa joistain tyypeistä jne. :)
        Itsellä ei ole kyllä tällä hetkellä minkäänlaista profiilia. Samat miehet näyttää olevan tosiaan vuodesta toiseen esillä, sekä vapaissa että varatuissa.

        netin sinkkunaiset ovat yhtä sinkkuja kuin sinkkumiehetkin. Uskot että naiset laittavat totuuden ilmoituksensa statukseen ja miehet valehtelevat?


      • provoilu on taidetta

        olipa epäloogisesti laadittu provo. Tarinan molemmat miehet itsekin treffeillä.


      • on jos sen osaa
        provoilu on taidetta kirjoitti:

        olipa epäloogisesti laadittu provo. Tarinan molemmat miehet itsekin treffeillä.

        Tuon tapainen sketsi oli Ketonen ja Myllyrinteessä, löytyy youtubesta hakemalla setämies. Oliskos provo peräisin sieltä?


    • Ei käyp katteeks...

      Hei jos tuo mitä kirjoitat on totista totta.......Jätkänhän on varsin hyvä asustaa kanssasi tuossa tilanteessa,tuohan on ihannetilanne miehen kannalta,on vaginainen minne mennä kun itse gruisailee netissä.Itsekin olen mies ja kokenut monenmoista sutinaa,se'on varma jos kerran olet kyyneliin anteeksi glovnille antanut ja gruising jatkuu,saat itsellesi ikuisen riesan...usko pois.Miksi kiusaat itseäsi tuollaisella,eihän tuollainen ole Sinua varten,muutaman hetken se ero kirpaisee ja kyllä sen asian yli pääseet ja ihan varmasti.Älä tee sitä virhettä minkä monet tekee,ne lankeaa ensimmäiseen lohtusyliin minkä kohtaavat,uusi rumba on valmis uuteen kierteeseen,kyllä noita itkupillejä riittää.Helppo antaa neuvoja puun'oksalta,tuollainen riippuvuus on huumeeseen/alkoholismiin verrattavissa oleva riippuvuus'sairaus.
      Ei käyp katteeks !

      • näinkö olisi

        heikoille naisille kehittyy nopeasti henkinen riippuvuus miehistään ja he pelkäävät lisäksi kulissien sortumista ja ystävien paheksuntaa ... ?


    • Avatkaa silmänne!!!

      Itseäni korpee treffipalstoilla ne miehet jotka naamioivat hakunsa ns.tositarkoituksella ja kuitenkin mielessä on vain saalistus ja seksiseikkailut!!!

      Jos kerran ei voi tyytyä yhteen niin ei muuta kun rehdisti ilmoittaa että seikkailua ja kokemuksia halutaan/kaivataan pilke silmäkulmassa...

      Miksi särkee viattomien tosimielellä olevien sydämiä kaiken maailman valheilla ja höpöhöpö jutuilla!
      Jotain selkärankaa pitäisi olla,vaan itsetunnottomia egonsa pönkittäjiä tod.näk.suurin osa!?

      Itsellä oli kaverina naamakirjassa mieshenkilö jonka tuttava piiriin kuuluu vain ja ainoastaan naisia jotka hän on bongannut treffisivuilta..siinä sitä kierrätetään kunnolla naisia,jotka mitä ilmeisimmin tyytyvät kyseisen herran toimiin..itse sanouduin irti touhusta..vastenmielinen tapaus!

      Vielä kun olisi joku keino varoittaa tästä varsinais.suomen pukista näitä oikeasti tositarkoituksella liikkuvia naisia jotenkin??? Tapakäyttäytyjä joka tuskin pääsee irti saalistamisestaan,eikä siinä olisi mitään ihmeellistä jos hän tekisi sen avoimesti eikä huijaisi valheilla...

      • uros huippu

        Minulta kun nainen kysyy tanssi ravintolassa mitä minä täällä teen.
        Vastaan hakevani pillua,koskaan en ole kotiin yksin lähtenyt.
        Olen rehellinen ja naiset arvostavat sitä ja komeaa ulkomuotoani


    • ristiriitaista

      minun ex on seksiriippuvaine, oli uskoton pitkän parisuhteemme ajan ja luulin et muuttuu, ei muuttunut, hain eron.
      Nyt hänen uusi nainen jonka kanssa asuu, on hyvin ahdistunut ja on hirveän mustasukkainen miehestä.
      Niin olin itsekkin kun olin miehen kanssa, tuohon kuuluu varmaan että tehdään toinen mustasukkaiseksi, eli riippuvaiseksi.
      Onneksi sain riuhtaistua itseni irti, sillä mies sanoi lopulta, että hänelle kelpaa kuka vaan?

      • lehmäää

        Mitä sinun exxäsi nais asiat sinulle kuuluu,urkitko exxääsi,pervo ,vaiko yrität saastuttaa hänen nykyisen suhteensa,olet kai jo onnistunut siinä


    • villep

      Siis ihan oikasti mitä helvettiä sä edes kysyt tälläsiä täällä. Minä vaan en voi ymmärtää tätä logiikkaa kuinka sä selität asioita itsellesi. Jos joku kertoo että hän ei lyö ja samaan aikaan tirvasee turpaan ja tekee tämän kolmekertaa putkeen, niin kuinka helvetin monta kertaa se täytyy tehdä kunnes tajuat että puhe ja teot eivät täsmää.

      JA mitä helvettiä sen itku liittyy yhtään mihinkään?! Tyyppi haluaa sinun lisäksi KAIKEN muunkin ja kun ei sitä saa niin rupeaa vollottamaan. Hän ei siis itke sitä että on loukannut sinua, vaan sitä että ei nyt saakkaan leikkiä kaikilla leluilla. Kertaakaan ei ole osoittanut katumusta, kertaakaan ei ole kunnioittanut sinun tunteita. Meinasitko että kuudennella kerralla hän muuttaa sitten tapansa?! Miksi hän silloin niin teksi, jos ei ole tehnyt sitä nyttenkään?

      No päätä itse miten elämäsi elät. Etsikkö vierellesi sellaisen henkilön joka ihan OIKASTI on sellainen jonka hänen kuvitteletkin olevan, vai koitatko edelleen pukea prinssinaamarin apinan päälle.

      Tuo ei johda mihinkään muuhun kuin siihen että kohta olet kallonkutistajan puheilla ja napsit pikkupurkeista erivärisiä karkkeja.

    • ristiriitaista

      vielä, minun ex nauroi päin naamaa, kun itkin, et lopettas seikkailut, osas itkeäkkin kun huomas et olen tosissani ja jätän, mutta ne kyyneleet ei ollut aitoja vaan krokotiilin kyyneleitä.
      Minun oli pakko erota, oman terveyteni takia, sillä henkisesti oli liian raskasta ja koska hänelle kelpas kuka vaan, en halunnut asua samassa asunnossakaan.

    • 6uue65u567uy5

      kyllä siellä vierasta pimpsaa haetaan usko pois,heivaa mäkeen vaan suosiolla

      • Jallivaara

        Harvemmin sitä vierasta. Useinhan sitä tutustutaan ensin, joten ei
        se silloin enää vierasta ole, mutta sitä kyllä aina....heh heh.


      • mukkelismakkelis
        Jallivaara kirjoitti:

        Harvemmin sitä vierasta. Useinhan sitä tutustutaan ensin, joten ei
        se silloin enää vierasta ole, mutta sitä kyllä aina....heh heh.

        Mokoma sulttaani =D


      • Jallivaara
        mukkelismakkelis kirjoitti:

        Mokoma sulttaani =D

        En ole sulttaani. Pelkkä haalarihemmo vaan. Kiitos kunniasta :))
        Eikös kuitenkin ole niin, että kyllä "työmies" on palkkansa ansainnut?


      • mukkelismakkelis
        Jallivaara kirjoitti:

        En ole sulttaani. Pelkkä haalarihemmo vaan. Kiitos kunniasta :))
        Eikös kuitenkin ole niin, että kyllä "työmies" on palkkansa ansainnut?

        Noo...sinähän sen näemmä tiedät "työmies" .
        Vielä siitä arvostelusta...taisit yleistää hiukka. Ei minun ainakaan ole tarvinnut miestä arvostella, jotta tuntisin itseni naiseksi. Arvostaa kyllä voisin, jos mukavan vierelleni löytäisin :)
        NO niin...kohta tulee varmaan noottia tästäkin kahdenkauppaisesta ajatustenvaihdosta :-)
        Ketjun aloittajalle sanoisin, että aina kannattaa antaa se toinen tilaisuus...ei enää kolmatta jne...


      • johanna.p--o

        Jos tyydytystä ei saa kotona kumppaniltaan,saa käydä ja pitääkin hakea sitä muualta,pihtarit hoitoon


      • Jallivaara
        mukkelismakkelis kirjoitti:

        Noo...sinähän sen näemmä tiedät "työmies" .
        Vielä siitä arvostelusta...taisit yleistää hiukka. Ei minun ainakaan ole tarvinnut miestä arvostella, jotta tuntisin itseni naiseksi. Arvostaa kyllä voisin, jos mukavan vierelleni löytäisin :)
        NO niin...kohta tulee varmaan noottia tästäkin kahdenkauppaisesta ajatustenvaihdosta :-)
        Ketjun aloittajalle sanoisin, että aina kannattaa antaa se toinen tilaisuus...ei enää kolmatta jne...

        Nooteista en tiedä. Poliitikkojen jauhamaa lööperiä. Myönnän kyllä,
        että yleistämiseen sitä joskus sortuu :) Missäköhän syy, varmasti
        minussa koska en ole vielä "sitä oikeaa" löytänyt. En kyllä enää viitsi
        edes etsiä. Karrikoidusti yleistettynä: "Rahalla saa ja hevosella pääsee".
        Miksi nähdä moista vaivaa, koska "paskasti" kaikki kuitenkin päättyy.
        Ketjun aloittajalle, uusintamahdollisuudet ovat itsensä pettämistä.
        Ei enempää, ei vähempää.


    • no miksiköhän?

    • mukkelismakkelis

      Te varatut miehet, jotka harrastatte tällaista. Äkkii tänne kertomaan syitä!!!
      Itse olen nelikymppinen sinkku, eronnut parisen vuotta sitten. Minulla oli seuranhakuilmoitus jonkin aikaa netissä. Montakin mukavan tuntuista miestä oli jutuissa. Vaan pettymys oli suuri, kun selvisi ettei vapaita olekaan. Tunsin itseni huijatuksi. Myös se, että tosiaan haetaan elämänkumppania, mutta selviääkin tavatessa, että halutaan vaan satunnaisia seksitapaamisia. Olen ihmetellyt, että miksi sitä ei voi sinne ilmoitukseen laittaa. Pahaa mieltä vaan syntyy.
      Nyt en enää etsi seuraa netistä, vaan toivon joskus törmääväni mukavaan ihmiseen vaikkapa harrastusten merkeissä. Jos en...niin sitten tyydyn omaan seuraani...ja kohtalooni :)

      • 39 ON ARVAUS

        MONELLEKKO ANNOIT


      • mukkelismakkelis
        39 ON ARVAUS kirjoitti:

        MONELLEKKO ANNOIT

        Muutamalle annoin joo....vaan en yhdellekään toisen omalle!! Enkä anna!!


      • loogikko
        mukkelismakkelis kirjoitti:

        Muutamalle annoin joo....vaan en yhdellekään toisen omalle!! Enkä anna!!

        sanoit ettei vapaita ollut, joten jos annoit niin logiikan mukaan annoit varatulle.


      • Jallivaara
        loogikko kirjoitti:

        sanoit ettei vapaita ollut, joten jos annoit niin logiikan mukaan annoit varatulle.

        Antoi tai ei, mitä se sulle kuuluu??
        Ruletissakin osuu kohdalleen, ainakin matemaattisen laskennan
        pohjalta, kerran elämässä. Heh heh. Tarkoitatko nyt sumeaa vai
        kirkasta logiikkaa??


      • mukkelismakkelis
        Jallivaara kirjoitti:

        Antoi tai ei, mitä se sulle kuuluu??
        Ruletissakin osuu kohdalleen, ainakin matemaattisen laskennan
        pohjalta, kerran elämässä. Heh heh. Tarkoitatko nyt sumeaa vai
        kirkasta logiikkaa??

        Kiitos!
        Ehkä kirjoituksestani sai sen kuvan, että sanoin yleisesti joidenkin haluavan pelkkää seksisuhdetta, vaikka profiilissa olisi lukenut muuta. Kuitenkin itselläni oli kokemuksia juuri tällaisista seuranhakijoista, joiden kanssa siis kävin treffeillä. Tavattiin joitakin kertoja ja kyllä; sitä seksiäkin oli. Mutta kun muuta yhteistä alkoi ehdottelemaan (siis asioita joita parit tekevät), niin tuli ilmoitus, että jatkettaisko vaan makkarin puolella tapaamisia. Tarkoitin, että jos haluaa vaan seikkailua, niin voisihan sen laittaa sinne ilmoitukseen. kyllä niitäkin löytyy miehissä että naisissa...vain seikkailunhaluisia. Eikä siinä sinällään mitään pahaa ole kun vaan on selvät sävelet puolin ja toisin. Että tälleen.......


      • näinpä näin
        mukkelismakkelis kirjoitti:

        Kiitos!
        Ehkä kirjoituksestani sai sen kuvan, että sanoin yleisesti joidenkin haluavan pelkkää seksisuhdetta, vaikka profiilissa olisi lukenut muuta. Kuitenkin itselläni oli kokemuksia juuri tällaisista seuranhakijoista, joiden kanssa siis kävin treffeillä. Tavattiin joitakin kertoja ja kyllä; sitä seksiäkin oli. Mutta kun muuta yhteistä alkoi ehdottelemaan (siis asioita joita parit tekevät), niin tuli ilmoitus, että jatkettaisko vaan makkarin puolella tapaamisia. Tarkoitin, että jos haluaa vaan seikkailua, niin voisihan sen laittaa sinne ilmoitukseen. kyllä niitäkin löytyy miehissä että naisissa...vain seikkailunhaluisia. Eikä siinä sinällään mitään pahaa ole kun vaan on selvät sävelet puolin ja toisin. Että tälleen.......

        varsin ilmeisesti makasit varattujen miesten kanssa koska mikään muu ei sopinut kuin panotapaamiset.


      • mukkelismakkelis
        näinpä näin kirjoitti:

        varsin ilmeisesti makasit varattujen miesten kanssa koska mikään muu ei sopinut kuin panotapaamiset.

        Höh...etkö mitään muuta keksinyt? Vaan silloin kun olin miehen itselleni VARANNUT, niin totta maar makasin. Silloinhan hän oli varattu...mulle!!!! Ja kivaa oli!!!!!!!!!!!


      • vastaanväittäjä
        mukkelismakkelis kirjoitti:

        Höh...etkö mitään muuta keksinyt? Vaan silloin kun olin miehen itselleni VARANNUT, niin totta maar makasin. Silloinhan hän oli varattu...mulle!!!! Ja kivaa oli!!!!!!!!!!!

        eiku, niille miehillehän ei sopinut (omien sanojesi mukaan) muu kuin panotapaamiset, niin se paljasti että niillä oli jo nainen.
        Mistäs muka tiedät miehen olevan vapaa, laitoitko salapoliisin sen kintereille? Ei se vielä riitä että mies sanoo olevansa vapaa.
        Varattuja olivat joita panit, tunnusta vaan ;)


      • mukkelismakkelis
        vastaanväittäjä kirjoitti:

        eiku, niille miehillehän ei sopinut (omien sanojesi mukaan) muu kuin panotapaamiset, niin se paljasti että niillä oli jo nainen.
        Mistäs muka tiedät miehen olevan vapaa, laitoitko salapoliisin sen kintereille? Ei se vielä riitä että mies sanoo olevansa vapaa.
        Varattuja olivat joita panit, tunnusta vaan ;)

        Voihan se toki olla niinkin, että ne miehet oli kaikki valehtelijoita ja minä vaan hyväuskoinen hölmö. Mutta olenkin aina ollut liian kiltti ja haluan uskoa, että ihmisissä(miehissä) olis rehellisiä ja naista kunnioittaviakin miehiä. Niin että onko heitä vai pitääkö tämän(kin) perusteella heittää pyyhe kehään?????? Mua on petetty taas byäääääääh ;) ;)


    • Jallivaara

      Onhan taas aihetta kerrakseen. Minkäköhän takia miehiltä odotetaan
      ja oletetaan aina tietynlaista käyttäytymistä?? Jos mies ei ole naisen mieleen,
      niin hän on joko: saamaton, pihi, narsisti ja vaikka mitä? Naisissahan ei
      koskaan ole mitään "vikaa". Hehän voivat, siis ainakin omasta mielestään
      "testata, koetella, vaatia, edellyttää vaikka kuuta taivaalta", kunhan ei itse
      joudu vastuuta kantamaan. Nähty on ja koettu on. Poikamiehenä on niin
      tosi paljon helpompaa. Ei kyttäilyä, vahtimista eikä mitää muutakaan
      parisuhde-skeidaa.
      Naisten mielestähän miestä saa ja pitää arvostella, että tuntee itsensä
      "naiseksi". Useimmiten kuitenkin riitaan / konfliktiin tarvitaan molemmat
      osapuolet. Missä on sitten perimmäinen syy, sitä ei tiedä edes kuuluisa
      Erkkikään.

      • zinkkuneiti24.......

        No hohhoijaa vaan.
        On toki totta, että vika ei ole aina yksinomaan pettävässä puoliskossa, jotain vikaa on siinä toisessakin.
        Kaikki naiset ei ole niinkuin sanot. Jotkut ARVOSTAVAT miehiään joita ei tartte arvostella, pieniä virheitä löytyy ite kustakin ja niistä voi mainita jos liikaa häirittee. Ei missään nimessä miettiä itekseen et josko se ite hoksais sen ny.
        Sinkkunaisena on kyl helppoa toisaalta mut toisaalta sitä kaipaa jotakuta omaa kultaa viereensä.


      • Jallivaara
        zinkkuneiti24....... kirjoitti:

        No hohhoijaa vaan.
        On toki totta, että vika ei ole aina yksinomaan pettävässä puoliskossa, jotain vikaa on siinä toisessakin.
        Kaikki naiset ei ole niinkuin sanot. Jotkut ARVOSTAVAT miehiään joita ei tartte arvostella, pieniä virheitä löytyy ite kustakin ja niistä voi mainita jos liikaa häirittee. Ei missään nimessä miettiä itekseen et josko se ite hoksais sen ny.
        Sinkkunaisena on kyl helppoa toisaalta mut toisaalta sitä kaipaa jotakuta omaa kultaa viereensä.

        Oikeasti arvostavia löytyy, ehkä kaksi sadasta. Ei jaksa etsiä.
        Löytyy miehissäkin paskiaisia, en tuota kiellä. Mutta paheiden
        summa on vakio, niin se menee. Molemmissa löytyy hyviä ja
        vähemmän hyviä, mutta että kaksi hyvää kohtaavat, on sen
        mahdollisuus yhtä suuri, kuin erottaisi hyttysen pierun saharasta.
        Heh :)
        Vai että jotakuta viereensä....no tarpeensa jokaisella :)


      • zinkkuneiti24....
        Jallivaara kirjoitti:

        Oikeasti arvostavia löytyy, ehkä kaksi sadasta. Ei jaksa etsiä.
        Löytyy miehissäkin paskiaisia, en tuota kiellä. Mutta paheiden
        summa on vakio, niin se menee. Molemmissa löytyy hyviä ja
        vähemmän hyviä, mutta että kaksi hyvää kohtaavat, on sen
        mahdollisuus yhtä suuri, kuin erottaisi hyttysen pierun saharasta.
        Heh :)
        Vai että jotakuta viereensä....no tarpeensa jokaisella :)

        Tietty oma kulta sitten joskus olisi kiva. Mutta ei siinä mitään vaikkei löytyisikään, elän mieluusti yksinkin ja ilman irtosuhteita.
        Eikä aikani nyt riittäisikään miehelle sillä koirani koulutus vaatii paljon aikaa ja mikäs sen auvoisampaa kuin olla koiransa kanssa ulkona tuntitolkulla.


      • Jallivaara
        zinkkuneiti24.... kirjoitti:

        Tietty oma kulta sitten joskus olisi kiva. Mutta ei siinä mitään vaikkei löytyisikään, elän mieluusti yksinkin ja ilman irtosuhteita.
        Eikä aikani nyt riittäisikään miehelle sillä koirani koulutus vaatii paljon aikaa ja mikäs sen auvoisampaa kuin olla koiransa kanssa ulkona tuntitolkulla.

        Onhan se koira parempi kuin mies. Saat komentaa ihan luvan kanssa.
        Eikä sano vastaan. Aika perusluokan rinnastus. Koira - mies.
        Eihän mies tykkää olla "ulkona" koko aikaa, koska silloin tulee vilu.


      • zinkkuneiti24....
        Jallivaara kirjoitti:

        Onhan se koira parempi kuin mies. Saat komentaa ihan luvan kanssa.
        Eikä sano vastaan. Aika perusluokan rinnastus. Koira - mies.
        Eihän mies tykkää olla "ulkona" koko aikaa, koska silloin tulee vilu.

        No itseasiassa en rinnasta koiraa mieheen tai edes lapsiin. Tykkään koirista oikeasti eikä sole mulle mikään miehen korvike.Koira on harrastuskaveri ja perheenjäsen omalla sarallaan. Jos koiraa ei kouluta, siitä tulee riiviö.
        Eikä minulla ole tapana komentaa miestä, minä pyydän, mut jos mitään ei tapahdu niin ei väkisin. Suottako sitä alkaa komentelleen. Miestä ei voi eikä pidä kouluttaa.
        Jos mies ei sellasenaan miellytä niin vaihtoon vaan.
        Ja vilu, se on pukeutumiskysymys.


      • Jallivaara
        zinkkuneiti24.... kirjoitti:

        No itseasiassa en rinnasta koiraa mieheen tai edes lapsiin. Tykkään koirista oikeasti eikä sole mulle mikään miehen korvike.Koira on harrastuskaveri ja perheenjäsen omalla sarallaan. Jos koiraa ei kouluta, siitä tulee riiviö.
        Eikä minulla ole tapana komentaa miestä, minä pyydän, mut jos mitään ei tapahdu niin ei väkisin. Suottako sitä alkaa komentelleen. Miestä ei voi eikä pidä kouluttaa.
        Jos mies ei sellasenaan miellytä niin vaihtoon vaan.
        Ja vilu, se on pukeutumiskysymys.

        No näinhän se sitten lienee. Mutta jos mies syyllistyy moiseen,
        kun nainen ei miellytä niin vaihto parempaan. Saa mies heti
        "kusipään" leiman. Että se siitä tasa-arvosta ja puolisuudesta.
        Turha moisen asian takia nähdä vaivaa, jokainen eläköön niin
        kuin tykkää ja suutari pysyköön lestissään, toki laillisuuden ja
        normitetun hyvän maun rajoissa.


      • zinkkuneiti24....
        Jallivaara kirjoitti:

        No näinhän se sitten lienee. Mutta jos mies syyllistyy moiseen,
        kun nainen ei miellytä niin vaihto parempaan. Saa mies heti
        "kusipään" leiman. Että se siitä tasa-arvosta ja puolisuudesta.
        Turha moisen asian takia nähdä vaivaa, jokainen eläköön niin
        kuin tykkää ja suutari pysyköön lestissään, toki laillisuuden ja
        normitetun hyvän maun rajoissa.

        Ihan yhtälailla nainenki saa jakarin leiman.


    • Jallivaara

      Ai niin, vastauksena kysymykseen, miksi mies surffaa treffipalstoilla:
      Koska se on vaan niin hitsin hauskaa. Heh heh heh......

    • Naisen mieli

      Laittaa rouvatkin kuviaan nettiin. Ja vaikka kuinka väittävät "juttelevan" niin sopivan löydettyään ovat valmiita mihin vain.

      • Jallivaara

        Niin se menee. Kunhan löytävät riittävän "hölmön", joka uskoo kaiken
        mitä höpöttää ja on valmis alistettuun asemaan, niin kyllä "tantatkin"
        lämpenee.


    • Minun mielestäni

      sinun tulisi jättää mies. Jos on jäänyt jo noin moneen kertaan kiinni asiasta, jonka minä ainakin laskisin jonkin asteiseksi pettämiseksi, en usko miehen muuttuvan. Miehesi tietää että annat anteeksi ja otat takaisin, kunhan hän vähän näyttää surkeaa naamaa, teki hän mitä tahansa. Entäs sitten kun on kyse ihan sanan kirjaimellisessa muodossa, pettämisestä? Antaisitko anteeksi syrjähypyn? Tottakai rakastat miestäsi, olettehan olleet yhdessä 8 vuotta ja suunnitteltte häitä. Mutta minusta sinun tulisi nyt miettiä, että kumpaa rakastat enemmän, miestäsi vai itseäsi.

      • prappusilla

        mINÄ LUULEN SINUSSA OLEVAN JOTAIN VIKAA,oletko ylipainoinen,ruma tyhmä jos vastasit kyllä niin en ymmärrä ongelmaasi,parempi silloin panomiehen kanssa kuin yksin


    • Minäkään

      En kyllä katselisi päivääkään tuollaista heppua!!
      Ja samoin kun moni muukin, tärmännyt treffeillä varattuun mieheen. Alkoi jossain vaiheessa epäilyttämään (viestiteltiin jokunen viikko), kun niin hanakkaan olisi halunnut nähdä. Olisi pitänyt alkaa soittelemaan ja kun kuvaa pyysin, sivuutti koko asian. No sanoin, etten kuvattoman kanssa ala mihinkään, niin jatkoi vaan wonkaamista tapaamiseen ja soitteluun. Nooooooo... jonkun ajan päästä hän sitten laittoi viestin, että kertoihan hän sen, että on naimisissa!! Ei ollut kertonut... kuulema, on eroamassa keväällä. Jutuista jäi sellainen maku, että on eroamassa, jos sattuis löytämään jonkun kenen takia erota. Kysyin, että onko vaimo tietoinen hänen suunnitelmasta. Niin ei kuulema ole.... Että tällaista... Ja sama hemmo edelleen pyörii tuolla treffeillä!

      • :)))))

        Olipa tuttua tekstiä. :) Varmaan sama tyyppi kun mulle sattui.
        Keväällä eroamassa jne. Asuu tuolla Savon suunnalla...


    • mitmtmti

      Älä nyt tuollaasta paskiaasta ukoksesi ota!

    • kanssa pettänyt

      Eli et pysty eroamaan ja nyt haluat että mies muuttui sellaiseksi kun sinä sanot.

      Ei kuule onnistu. Mitä nopeammin sen ymmärrät sitä parempi.

    • hankeen vaan

      Taas femakot etsii miehestä syytä, yhtään tuntematta asiaa. Yleensä se vika löytyy niistä kroonisista päänsäryistä, tai kuukauden kestävistä kuukautisista, rankastatöistä,, ja kaikista muista naisten verukkeista. Suurin osa naisista ei edes yritä. Voitte vaan katsoa kuinka alkaa, tästäkin omatunto soimata, ja pisteitä ropista.

      Oikeesti sen miehen pitäisi nostaa mummo hankeen jäähylle, ja kysella joko alkaa yhteiselämä edes vähän kiinnostaa. Jumalauta kun nää nirppanokat toivoo että miehen pitäisi tulla akkamaiseksi. Eiks teitä palsta, ja koti hirmut yhtään hävetä. Vai ootteks te tosiaan noin naiveja.. Menkää nyt sinne peilin eteen edes kerran, ja miettikää mikähän on vikana,, oikei ajatuksen kanssa.

      • mene sinä hankeen...

        Ai jos mies toistuvasti lähes 10 vuoden ajan valehtelee naiselleen ettei etsi muita vaan haluaa yksiavioisen suhteen naisensa kanssa ja silti pettää niin vika on vain ja ainoastaan naisessa?

        Taas sovinistit etsii naisesta syytä, yhtään tuntematta asiaa. Yleensä se vika löytyy niistä "miehet vaan on seksuaalisempia"-mantran hokijoista..ja kaikista muista miesten verukkeista. Suurin osa miehistä ei edes yritä.

        Onko se nirppanokkaisuutta jos haluaa että mies ei pane pitkin kaupunkia jos on luvannut että nyt ollaan parisuhteessa? Tietysti jos nainen tekisi vastaavasti niin hän olisi huora. Taidat kyllä itsekin olla pahimman sortin mieshuora kun noin kovasti yrität vakuutella muille, ja ennenkaikkea itsellesi, että on ok valehdella ja pettää puolisoaan.

        Taitaa puute vaivata kun voit jotenkin puolustella tuollaista käytöstä..


      • yli 20v naimisissa
        mene sinä hankeen... kirjoitti:

        Ai jos mies toistuvasti lähes 10 vuoden ajan valehtelee naiselleen ettei etsi muita vaan haluaa yksiavioisen suhteen naisensa kanssa ja silti pettää niin vika on vain ja ainoastaan naisessa?

        Taas sovinistit etsii naisesta syytä, yhtään tuntematta asiaa. Yleensä se vika löytyy niistä "miehet vaan on seksuaalisempia"-mantran hokijoista..ja kaikista muista miesten verukkeista. Suurin osa miehistä ei edes yritä.

        Onko se nirppanokkaisuutta jos haluaa että mies ei pane pitkin kaupunkia jos on luvannut että nyt ollaan parisuhteessa? Tietysti jos nainen tekisi vastaavasti niin hän olisi huora. Taidat kyllä itsekin olla pahimman sortin mieshuora kun noin kovasti yrität vakuutella muille, ja ennenkaikkea itsellesi, että on ok valehdella ja pettää puolisoaan.

        Taitaa puute vaivata kun voit jotenkin puolustella tuollaista käytöstä..

        Taitaa puute vaivata kun voit jotenkin puolustella tuollaista käytöstä..

        Totta. Vaimo sanoi puolivuotta häiden jälkeen että: itseasiassa häntä ei seksi kiinnosta juurikaan. Seurustelu aikana rakasteltiin joka kerta kun nähtiin.
        Olisin palvonut vaimoani, jos siihen olisi annettu mahdollisuus, mut en saanut. Oli aina vaimolla tekemistä. Yritin auttaakin , mut tekemisen määrä kasvoi.
        Pienille lapsille kerran sanoin että *kyllä äiti tahtoisi mielummin olla teidän kanssanne, mut työt pitää hoitaa ensin*.
        Vaimo suuttu ja haukku kun annan työstä lapsille väärän kuvan.
        Lapset kasvoivat, ja itse lopetin turhan auttamisen. Yritin halata ja vannoa rakkautta, mutta vaimonmielestä se oli vonkaamista, eikä vastannut.

        Nyt sitten lomailen lomani yksin, ja vaimo hoitelee kissojaan, kun lapset on isoja.
        Katson että vaimoni petti avioliittomme ensin.
        Hän tietää kyllä missä ja miksi lomailen yksin.


    • DDDyson

      Miehen viehätyshän perustuu nimenomaan siihen että hän on koko ajan lähdössä. Mikään ei kiihota naista niin kuin mies jolla on vientiä.

    • j-a-p-u

      täällä olis iha oikea sinkkumies ... 46v ... että ei ainakaa tarvii pelätä et olisin varattu ;) ...

      • s.sirkka.

        Miä en ainakaan huoli miestä joka ei toiselle naiselle kelpaa,ronskit puheet,teot ja vaikkapa päivällä keittiön pöydällä


      • Ehkäpä juurikin
        s.sirkka. kirjoitti:

        Miä en ainakaan huoli miestä joka ei toiselle naiselle kelpaa,ronskit puheet,teot ja vaikkapa päivällä keittiön pöydällä

        siksi makoilet edelleen yksiksesi sielä keittiön pöydällä kurkku kädessäsi jutellen itsellesi ronskeja:(


    • Mies surffaa treffipalstoilla samasta syystä kuin naisetkin; saadakseen vähän vaihtelua tylsään parisuhteeseen...toisille riittävät virtuaalileikit, toiset haluavat ne livenä. Tietenkin löytyy myös aliseksuaalisia ihmisiä, jotka eivät kiinnostu mistään, vastaavasti myös addikteja erilaisiin asioihin. Kannattaa miettiä, mitä haluaa /hyväksyy ja minkä kanssa on valmis elämään....

    • aflhw

      tuskin mies tulee ikinä muuttamaan tapojaan koska sitä on jatkunut niin pitkään. sitäpaitsi annoit hänelle jo tilaisuuden muuttua. kerran olisi pitänyt riittää jos hän arvostaisi sinua.

    • No ei kyllä mun kohalla ois kuin yks ratkasu,mahollisimman kauas tollasesta. Se tietää et sä oot liian lepsu ja nauttii kun saa kiusata ts,masokisti. Nakkaa kuuseen ja äkkiä.

    • Jo elämää kokenut

      Aloittajalle
      Lopeta hyvä ihminen tuollainen sairas suhde. Ajattele tilannetta, että jatkat ja sitten olisi lapsia ja tuollainen miehenmalli. Saattaa hän muuttua noin 80-vuotiaana, kun ei enää jaksa, mutta ethän sinä sitä odota, ethän-

    • aikuinen nainen

      Seksiä ne kaikki kyttää...olen ollut eri treffipalstoilla yli 10 v. Pelkkä kirjoittelu ei riitä, jos ei anna lupaa tulla kotiini. Kahville on tullut muutama mutta, seksi pursuaa vitseinä, huumorina, lähelle hivuttautumisena tai kovakouraisena kiinnikäymisenä. Olen 56 v.nuorekas, normaalipainoinen, sieväksi sanottu, sekä omillani toimeentuleva nainen. Lapseni joilla on yliopistotutkinto on miehille liikaa. Joillekkin olen kertonut ja se ei ole mitään yhdenkään mielestä. Juuri tänään hävisi yksi mies kun olin kertonut missä lapseni ovat töissä.
      Miehet surffailevat fantasioissaan, näitä tipusia jolloin miehen "urostarpeet" saisi tyydytystä. Olen ajatellut näin; mies on kriisissä, koska sitä fantasiaa ei ole olemassakaan.

    • heitä hiiteen

      Olisi varmaan järkevää erota. Eroaminen on vaikea päätös, mutta pitkän päälle kuitenkin parempi niin kuin olla yhdessä tuollaisen kanssa.

      Miehen käytös ei vaikuta normaalilta. Hän ei vaikuta empaattiselta, ei tajua, miltä sinusta tuntuu. Aika kamala tyyppi.

      En ottaisi.

    • yliarv. rakkaus

      Tiedän mitä olet joutunut kokemaan. En itsekkään ymmärrä ja olen ollut vastaavanlaisesa tilanteessa. Pienillä hyvittelyillä jaksat aina jatkaa mutta ei kukaan jaksa pettyä raskaasti jatkuvasti..En olisi uskonut että jaksa roikkua löysässä hirressä näin kauaa mutta olen jo antanut anteeksi niin monta kertaa etä olen osani tehnyt. Jos ystäväni olisi käyttäynyt niin kuin minä nyt olisin pitänyt häntä hulluna. Rakkaus ja yhteinen menneisyys saa roikkumaan loputtomasti mutta jos uskaltaa lähteä ei varmasti kadu..

    • vaihtoon

      Samanlaisten ihmisten pitäisi löytää vastinparinsa. Helpommin sanottu kuin tehty. mutta suhde ei saisi olla noin epäsuhtainen. Aivan varmaa on, että miesystäväsi ei muuta käytöstään koskaan.

      Tunnen 80v miehen, jonka neljäs vaimo kyttää miehensä kännykkää "Mikähän naikkonen siellä taas soittelee". Mieti vähän miten raskaaksi elämäsi tulisi ja miten mukavaa se voisi olla ilman tätä ongelmaa. Suurimmalla osalla ihmisistä ei sentään ole seksiaddiktia. Sinulla on hyvät mahdollisuudet löytää yksiavioinen kumppani.

      Kumppanisi ei muutu, eikä hän ei näe siihen mitään syytäkään. Ongelmahan on vain sinulla. Et saa häneltä koskaan mitään, etkä ole saanutkaan. Joskus vain elät siinä valheessa, mitä miehesi vantaa ymmärtää.

      • vaihtoon

        Jos mies on tyytymätön naiseensa, niin miksi hän pettää? Olisi järkevämpää erota naisesta ja hakea uutta seuraa, niin ei tarvitsisi pettää. Niinhän naiset järjestävät asiansa, mutta miehellä pitää olla seuraava valmiina, ettei vaan olisi välillä yksin, säälittävää.

        Aloittaja voisi kysyä mieheltään ihan suoraan, onko hän pelkkä hätävara. Vastauksesta riippumatta, jätä se tyyppi.


    • Kokemusta on

      Hän ei vain yksinkertaisesti ole oppinut kunnioittamaan naista ihmisenä, sinuna jättäisin hänet ei siitä miehestä saa uskollista tekemälläkään, iän myötä tulee vain temput härskimmiksi ja ilkeämmiksi. Hän mitä ilmeisemmin nauttii että saa kiusata sinua, ja nauraa sinulle. Hän tietää myös että olet heikkona hänen itkulleen,myöhemmin itket kyllä sinä jos jatkat suhdetta pitemmälle.

    • naurua..

      valehtelian kanssa 8v ?!

    • vaihtoon

      Olet nyt huomannut minkälaisen miehen kanssa olet. Jokainen päivä minkä olet hänen kanssaan tämän päivän jälkeen harmittaa sinua lopun elämäsi. Kysyt itseltäsi: "Miksi en lähtenyt edes silloin kun tajusin kaiken olevan pelkkää satuilua".

      Kuvailemiasi miehiä on jonkun verran liikenteessä ja saatat törmätä sellaiseen heti kun ja jos pääset vanhastasi eroon. Sinun pitää tiedostaa tämä ja ennakoida. On ikävä kyllä monia naisia, jotka jäävät tällaiseen suhteeseen kitumaan päivän kerrallaan. Mieti minkälainen suhteenne olisi kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden kuluttua? Sitäkö toivot elämältä? Voit myös kysyä itseltäsi oletko läheisriippuvainen? Siihenkin vaivaan on apua tarjolla.

      • ah ja voi

        niin, kun pettävästä miehestään eronnut nainen alkaa hakea uutta seuraa, hänen kimpussaan ovat ensimmäisenä muiden naisten pettävät miehet.


    • turpavärkki

      Jos hiän kokkeiloo, jotta vieläkö oes vientiä, tai sitten muuten vuan on jiännä keskenkasvuseks, tiijä häntä. Etkö tule toemeen iliman miestä? Minä oon tullunna tosi pitkään toemeen iliman akkoo, ja arvelin tulla etteenni päen. Ee tarvii huomijoeha toesta, vaen eepä tarvii huomijoehtoo minnuukaa. Sillon on peli 9-0 minun hyväks. Ps. Enkä oo savolaesta syntyperree.

    • erotakovaie

      Itse haluasin vain seksiä.

    • Ässädaami

      "Jokainen ansaitsee toisen tilaisuuden, mutta kukaan ei ansaitse kolmatta."

    • yks poika

      ei miehet naisia mitään satuttaa halua. kaikkien urospuolisten henkimaailma vaan on sellainen että sextailla tarttis saada aika monen eri naisen kanssa ennen kuolemaa. monia se kiukuttaa mutta se on tosiasia, joka muuta väittää valehtelee.

    • Narsisti miehenä

      Olin itse vastaavanlaisen tapauksen kanssa naimisissa useamman vuoden. Lupauksista parantaa tapansa ei tullut mitään. Muutama viikko meni hyvin ja sitten taas repesi. Chat, koulukaverit, työpaikka jne kaikki mahdollinen iskupaikkana.
      Lopeta suhde aikanaan ennen kuin olet aivan rikki. Aikansa se ottaa ennen kuin siitä pääsee yli. Sitten kun huomaat et stressikäyrä alkaa laskemaan ja olo paranemaan olet tyytyväinen itseesi kun lemppasit jätkän menemään.
      Mihin se koira karvoistaan pääsee, eikä "miehesi " muutu vaikka kuinka lupaa.
      Parempi yksin kuin huonossa seurassa.

      • omanarvontunto

        Neuvosi on niin totta. Miehet ovat pääsääntösesti saalistajia ja pettureita, uskolliset ovat tosi harvassa. Vaarallisinta petturin kanssa olemiseesa on se, etä tuollain suhde nakertaa naista pikkuhiljaa aivan puhki, siis jätä ja äkkiä moinen paskiainen.


    • eronnut ja onnelline

      Hei,
      menneisyys ennustaa tulevaisuutta... sinuna en tuhlaisi mieheen enää aikaa yhtään... eheytä itsesi ja lähde suhteesta pois. Lopeta miehen harrastama sinun pompottelu... ei ero varmaan helppoa ole, mutta ei elämä epävakaan ja epäluotettavan miehen rinnalla ole ainakaan helppoa tule olemaan... ei hän muutu.
      Onnea tulevaisuudelle ja hyviä, luotettavia ja uskollisia miehiä on olemassa :)

    • ?

      Onko ukkos nimi Ilkka Kanerva?

    • pettynyt ja katkera

      Itse olen elänyt samanlaisen miehen kanssa kuusi vuotta ja joka kerta pettyen samoihin asioihin :( Nyt olen ollut erossa kolme vuotta ja vieläkin hän roikkuu kiinni jollain tasolla minussakin. Myös yhteisen lapsen vuoksi joudumme olemaan tekemisissä. Hän jatkaa edelleen toimintaansa, mutta ei vieläkään osaa sanoa miksi, se satuttaa!! Ihminen on muuten luonteeltaan kiltti ja hyvä, mutta miksi meillä jokaisella on se jokin pimeäpuoli?? Muutos pitää lähteä hänestä itsestään, niinkuin monessa muussakin asiassa. Ennen eroa kävimme ammattiauttajalla yksin ja yhdessä, mutta tuloksetta, eihän miehen mielestä ollut mitään ongelmaa. Ja kuinka pienen osan hänen jutuistaan todellisuudessa tiesinkään, varmasti oli paljon sellaista mistä hän ei edes kärähtänyt. Tsemppiä ja parempaa kevättä, vaatii voimia tehdä päätöksiä, tiedän. :)

    • teotkertoototuuden

      Pelasta itsesi tuollaiselta mieheltä ja heivaa se äkkiä! Mieshän on täysi törkimys! Hakekoon kaltaisensa. Niitä on pariskuntia, jotka kumpikin istuvat koneillaan ja lähettelevät alastonkuvia nettideiteilleen ja deittailevat virtuaalisesti ja livenäkin, mutta sinä et kuvauksesi mukaan ole tuollainen, vaan ihan oikeasti kärsit kumppanisi toimista. Tuo mies ei muutu. Eikä hän sinua oikeasti rakasta. Puheet on puheita, teot kertoo totuuden!

    • Anna kun arvaan...

      Miehesi on hyvätuloinen, eikö? Tyhjätaskun olisit jättänyt aikaa sitten.

    • sillee se

      Kyseessä narsisti, joka ei muutu. Itku on vain teatteria, joka sinuun tehoaa. Itku ei merkitse katumista ja sinusta välittämistä, se on vain näyttelemistä ei muuta. Naiset luulee että miehen itku on aina jotain todellista syvää katumusta, mutta narsisti ei kadu. Odottaa hälyn hälvenevän ja eikun uusi kierros alkuun..

      Usko vain tekoja, älä haksahda sanoihin ja muka-itkuun

    • jaska127654

      Mies on ottanut mallia naisista.

    • pönttöuuni

      Itse en missään tapauksessa jatkaisi enää tuollaisen kanssa, luottamus olisi mennyt jo aikaa sitten ja sitä ei enää korjatuksi saa. Sulla oma asunto, että ei kun sinne vaan ja häitten suunnittelu stoppiin. Löytyy varmasti ennenpitkää uusi kumppani, annat ajan kulua rauhassa.

    • Hymyä huuleen

      Ota ero siitä tyypistä. Aluksi on vuoden verran vaikeaa, mutta sen jälkeen kun aika on parantanut haavat, kiität itseäsi. On niitä fiksumpiakin miehiä. Ei sun kannata itkeä, sen pellen perään.

      Jätin itse vuosi sitten miehen, jonka kanssa olin seurustellut melken 10 vuotta. Hänkin oli itsekkäästi aina hakemassa sitä, mitä hän ja vain yksin hän halusi. Aluksi kirpaisi, mutta nyt voin hyvin.

      Näin tulee käymään sinullekin.

    • pekutsi

      Hei !

      Selvittäkään parisuhdeterapeutilla asianne,älä nyt täältä vierailta ihmisiltä kysy.
      Kyllä täältä niitä kotipsykologeja löytyy ja neuvot on mitä monenmoisia.

      t Pekka

      • höhhöö

        nykyään tarvitaa terapeutti kaikkeen ... "jäin hissiin jumiin tunniksi, enkä saanut haluamaani terapiaa"


    • OMAKUVA

      SULLA ON OMA KOTI,
      ALAT HAISTELEMAAN UUSIA TUULIA
      HYVÄÄ KEVÄÄN JATKOA!

    • äimän käki

      kärähti päivänä jolloin piti mennä kihloihin? Annat anteeksi koska mies osaa halutessaan itkeä?
      8 vuotta?
      Ystäväsi näkevät miehesi kuvia jopa alastonsuomi.comin kaltaisissa palveluissa?
      Mitäköhän ystäväsi ajattelevat kun kaikesta huolimatta pysyt "miehesi" kanssa?

      • pelkkä käki

        tuskin ystävät sen kummempia funtsailee. samaahan ne touhuaa/surffailee kuin aapeen mies.
        ei noille sivuilla vahingossa vierailla.


      • ---
        pelkkä käki kirjoitti:

        tuskin ystävät sen kummempia funtsailee. samaahan ne touhuaa/surffailee kuin aapeen mies.
        ei noille sivuilla vahingossa vierailla.

        ei ole sanottu että se kuvan nähnyt ystävä olisi varattu.


    • es

      Sairas mies hän on. Hakekaa yhdessä apua tai oikeasti eroa, ettet hajota itseäsi. Muista, että jankuttaminen, räyhääminen yms. ei todellakaan muuta tuollaisten ihmisten käyttäytymistä vaan päinvastoin. Jos eroatte, loppupelissä se on vain sinun etusi, TSEMPPIÄ!

    • mies...

      ...kyllä mies on mies vaikka voissa paistais...

    • mölypallo

      Kyllä olet tyhmä, kun et kerrasta opi.

    • huhhuh mitä sekoilua

      Helvetti mikä ääliö, siis sinäkin eikä pelkästään se munaton ukkosi. Omaa tyhmyyttäsi jos et älyä tuollaista potkia pihalle. Kamat pellolle ja ukko perässä. Siinähän pillittää oven takana.

    • ei koskaan enäääääää

      Häivy nyt,vielä kun voit! Mene kauas. Älä kuuntele enää sitä teko itkua. Hän on tottunut sinut saamaan takaisin...älä palaa enää. Siinä vaiheessa kun mies esittelee itseään tuollaisissa palveluissa niin kaikki on jo pelattu. Hyi! Suojele hyvä nainen ittees että selviit voittajana.
      Tiedän mistä puhun!

    • Kummallisia

      tuttavia sinulla siitä päätellen, millä sivustoilla surffailevat.
      Mitäpä jos äijäsi lisäksi pistäisit myös ystäväpiirisi vaihtoon.

      • Jeps_

        Osuit naulan kantaan.


    • PimBeliPom

      Jo nettimiehet on persiistä ja syvältä. Kukaan järkevä mies etsi seuraa treffipalstalta tai ne jotka on A) Epätoivoisia rumiluksia B) Peräkammarinpoikia, joka koskaan naista saanut C) Seksihullut, jolla ei seiso tosipaikan tullessa, siksi puutarha hanskat kädessä vetelevät pelkille kuville hah! Normaali mies löytää rakkauden normaaleista paikoista.

    • räjähtäääa

      Sama juttu täällä.
      Ei tosin olla yhdessä mitään 8-vuotta oltu, mutta silti.
      Ärsyttää kun huomaa sen taas olevan seuranhaussa, lisäilemässä nuoria naisia kaverikseen. "Huvin vuoksi".

    • J..ki

      Tee nyt hitto ainakin avioehto ennenkuin suostut jatkamaan ja menemään naimisiin. Muuten kaveri vie sun rahatkin.

    • hmm.

      No miten kävi? Melkein vuosi on kulunut?

    • Totuuden antaja

      Sillä on addiktio, se ei lopu! Lopeta suhde!

    • pirpana58

      Voit unohtaa koko miehen. Elä ja ota aikaa itsellesi. Aurinko paistaa Sinulle usko minua. NYT Sinun on ajateltava vain itseäsi. Ellet toimi tänään, huomenna kaikki on myöhäistä!

    • Vääristyneet aivot

      Eiköhän nuo ole jonkinasteista sairautta miehessä, kun lähettelee tekstiviestejä jonllekin tuntemattomalle suttaralle, kuten noille Tukaisillekin tai sitten oman työpaikan naispuolisille henkilöille, samoinkun tuo treffipalstoilla ja prnosivuilla roikkuminen. Kyllä henkilön päässä viiraa.
      Olen monesti ajatellut, mikä tosiaan sotkee miehen pään noin totaalisesti, että monesti kouluuntunutkin ja hyvässä asemassa oleva mieshenkilö tekee moista ja näin nollaa kokonaan itsensä kaikkien silmissä.
      Eikä olisi kuitenkin helpompi mennä lääkärille ja kertoa, että päässä pyörii väärä asema, silloin sitä voitaiisiin hoitaa ja ihminen parantuisi, eikä asioita luettaisi lehdistä, sen tietäisi vain itse ja lääkäri, joka on vaitiolo velvollinen kuolemaansa saakka.
      Naisista ei kovin paljoa kirjoitella, mutta onhan nämä Tukiaiset ja Lenitankin tunnustukset eli sielläkin olisi tarve saada hoitoa tähän ylettömään pornon ja seksuaalisen tarpeen hakemiseeen.
      Tämä rikkoo niin valtavasti, varsinkin silloin kun perheissä on lapsia, nämä lapset ujoutuvat pilkan alaisiksi isiensä ja äitiensä ainaisista kummpanin vaihdoista ja sitten noista monen julkiseksi tulleista seksuaalisita epänormaaleista haluistaan, viestitellä ja katsella pornoa.
      Mutten monikohan lapsi Suomessa joutuu näkemään kotonaan tällaisen vanhemmaan, jonka kontrolli on täysin pettänyt.

    • Dehy

      Sairas suhde jos et halua luopua mikomasta ,pidä.En voisi kuvitellakkan koskevani mokomaan kapistukseen.Turha niistä on täällä kysellä jos häitä suunnittelee.Pidä häät ja tämä koko kylän yhteinen.

      • Doorisdooris

        On vain kaksi vaihtoehtoa.

        Joko jätät miehen tai alat pelata hänen korteillaan.

        Oma mieheni on tapapettäjä, mutta hänkin tuntuu olevan suunniltaan huomatessaan että saa maistaa omaa lääkettään.

        Olen vielä parempi salaamaan kuin hän, en jää ikinä kiinni.
        Mutta annan miehelle pieniä vinkkejä ja epäilyksiä silleen sopivasti, että tietää miltä se tuntui minusta, kun vuosia mietin onko miehellä taas joku uusi kierroksessa vai mitä touhuaa.

        Liian usein kiinni jäänyt mies ei ansaitse enää uskollisuuttani, joten minä reissaan nyt.

        Ja voin vakuuttaa, että naisilla vientiä on 100 kertaa enemmän kuin pettäjämiehillä. Saa valita parhaat päältä.

        Kaikki pettäjien naiset tehkööt kuten minä, salarakastajaa kehiin vain.


      • Sikamikaksika
        Doorisdooris kirjoitti:

        On vain kaksi vaihtoehtoa.

        Joko jätät miehen tai alat pelata hänen korteillaan.

        Oma mieheni on tapapettäjä, mutta hänkin tuntuu olevan suunniltaan huomatessaan että saa maistaa omaa lääkettään.

        Olen vielä parempi salaamaan kuin hän, en jää ikinä kiinni.
        Mutta annan miehelle pieniä vinkkejä ja epäilyksiä silleen sopivasti, että tietää miltä se tuntui minusta, kun vuosia mietin onko miehellä taas joku uusi kierroksessa vai mitä touhuaa.

        Liian usein kiinni jäänyt mies ei ansaitse enää uskollisuuttani, joten minä reissaan nyt.

        Ja voin vakuuttaa, että naisilla vientiä on 100 kertaa enemmän kuin pettäjämiehillä. Saa valita parhaat päältä.

        Kaikki pettäjien naiset tehkööt kuten minä, salarakastajaa kehiin vain.

        Haluaisin vaan ymmärtää, miksi miehen täytyy touhuta noita juttuja selän takana. Miksei sitten rehellisesti laita suhdetta poikki, jos ei enää kiinnosta? Miksi asiasta puhuttaessa aina sanoo, ettei hän halua erota?


        Luulen, että sen takia, että miehellä on oikeasti hyvä olla sinun kanssa, mutta kaikpaa lisää huomioo muilta naisilta, oisko itsetunnon kohottamiseksi ja halujensa hukuttamiseksi. Ja mies tietää että joka tapauksessa annat hänelle anteeksi, tottakai tuommoisessa suhteessa on hyvä olla, missä saa ottaa vastaan huomioo muilta naisilta, ja kotona on se rakas, joka antaa anteeks ja kaiken ja jonka kainalossa saa nukkuu joka yö. Helvettiin tollanen luuseri! Toi ei valitettavasti lopu koskaan. Itse olen ollut avioliitossa mieheni kanssa 20v, ja sit hänki alkoi käyttäytyä tolleen. Annoin monesti anteeks, mutta käytös ei loppunut. Tätä jatku sitten 5v. Lopulta otin lapset ja lähdin. Miesei edelleenkään muuttunu. Vanha äijä kuvaa ittee joka puolelta ja laittaa kuvia nettii. Jopa viagraa olen hänen autossa nähny.. Vanha, ällöttävä kääpiö on eromme jälkee nussinu nuoria likkoja ja luvannu heille vaikka mitä. Saan sit vähän väliä kuulla näiltä naisilta, kuinka ex-mieheni on heitä satuttanu.. Mitä hittoo? Mitä se enää mulle kuuluu. Luulee että saan muutettuu hänet. En saanut minä, eikä saa kukaan muukaan.


    • tämä toimii,,

      Jos nainen ei pihtaa eikä nalkuta ja pitää vielä ittensä kunnossa mieletään ja yleisilmeeltään, niin normaali äijä on onnensa kukkuloilla..
      tämä toimii, jos muuta vaaaditaan niin äijä vaihtoon..

    • broken girl

      Siis onko tää oikeesti noinkin yleistä. Itse samanlaisessa tilanteessa (en tiedä onko pettänyt, mutta tiedän että aikoo, kun hakee seuraa noista sivuista) ja vasta äskettäin kuviot selvinneet mulle. Ollaan kans reilu 8v oltu yhdessä, yhteinen oma asunto, onneksi ei lapsia, vaikka niitäkin jo ehditty suunnitella. Enkä ikimaailmassa kuvitellut mitään tällästä tapahtuvan tän miehen kanssa. En todella aio jäädä tämmöiseen suhteeseen, miksei jätä, jos kerran muuta tahtoo kuin mut. Salailua yms ja kun koitan puhua, pakoillaan ja keksitään tekosyitä. Jäi pari viikkoa sitten kiinni, taitaa kaikesta päätellen olla samoilla linjoilla taas, tai siis tiedän että on, kun näin ite netistä. Mä rakastan tätä miestä ja se tietää sen, mut saa nyt tietää, etten mäkään kaikkea siedä, vaikka kuinka rakastaisin. Mä en ainakaan jaksa edes miettiä elämää, jossa en osaa enää muuta kuin epäillä, se vie voimat itseltä, jo nää pari viikkoa on ollut ihan kamalia. Se epäilys ainakin itsellä jatkuisi lopun ikää, vaikka lupaisikin toistamiseen lopettaa tollasen. Mieluummin oon yksin, kuin jonkun "muutakaan en nyt tänään saanut"-panona ja siinä sivussa taloudenhoitajana. Ja ajatuskin siitä, kauanko sitä on jatkunut, ahdistaa! Tollanen käytös kertoo ainakin mulle siitä, ettei se kunnioita mua yhtään, vaikka muilla teoillaan yms antaakin niin ymmärtää. Ja vielä niin avuton, ettei saa jätetyksi, vaan mun pitää hän jättää!! Toivottavasti löydän vielä mua kunnioittavan miehen ja te kaikki muutkin, jotka samassa tilanteessa olette. Voimia ja mä ainakin aion vapautua tästä "henkisestä helvetistä"..

    • S

      Olen kanssasi täysin samaa mieltä,vaikka itse olen eronnut pettävästä aviomiehestä,joka petti minua ex-ystäväni kanssa,no ei siinä mitään minä olen nykyään sinkku ja voi luoja kun tietäsit kuinka paljon minun sivullani käy ukkomiehiä olen varma että sinunkin miehesi on käynyt siellä sillä esimerkiksi, pääsiäisenä minulla oli yhden päivän aikana käynyt 290miestä sivullani ja olin tippua penkiltä,joo totta olen aika kaunis nainen,mutta olen myös ihminen en voi sietää ukkomiehiä ja minulla menee kaikki ja energia heidän häätämiseensä sillä tahdon itsekkin löytää uskollisen oman poikaystävän ja elämänkumppanin,mutta voin sanoa että miehet ovat todella sekaisin nykyajalla päästään ja valehtelevat lähestulkoon kokoajan ja miehesi ei ole ainoa,mutta minulle he kertovat kaiken vaikka sanon ettei minua kiinnosta. Tahdotko sinä että miehesi retostelee suhteellaan muille naisille esim.miksi sinä et ymmärrä häntä ja kehuu sitten toista naista netissä ja haukkuu sinua,anteeksi vain tämä on hyvin yleistä mitä minulle kerrottaan,mutta minä tiedän miehet valehtelevat,sillä minunkin ex-mieheni aina valehteli minulle vuosia ja olen nyt vuoden erossa ollessani tietää lähes kaiken ja se oli kamalaa voin sanoa!!Minulle tulee mieleen että miehesi ei oikeesti välitä sinusta jos minä olisin sinä en tuollaista takaisin huolisi,sillä mihinkä se koira karvoistaan pääsisisi eli tavoistaan!Miehesi ei tule koskaan muuttumaan vaan pahenee avioliiton myötä ja voi avioero todella sattuu kun olet tuollaiseen ilkiiöön aikasi haaskannut,mutta sen voin sinulle luvata että jatkossakin minä ainakin häädän edelleen ukkomiehet pois sivuiltani,sillä minä kysyn kaikilta asiat aina moneen kertaan,ja minäkin haluan vapaan ja oman miesystävän ja mulla on nyt jo yksi ihan kiva tiedossa,mutta aika näyttää kun miehiin on niin vaikea luottaa tänä päivänä!Voimia ja muista kesä tulee pian et voi tietää mitä mukavaa kesä tuo tullessaan niin otapa tanssikengät kainaloon kesälomalla ja menkää hyvien ystävien kanssa vaikka maalle kunnon vanhanajan lavatansseihin ja pilkettä silmäkulmaan ja unohda se ääliö äläkä taaksesi katso tai kadut varmasti myöhemmin sillä se suurempi rakkaus odottaa sinua kulman takana ja voithan aina mennä laittaa oman profiilin sinne samalle sivustolle ja katsoa miten sitten miehen suu pannaan ,mutta ole itse varovainen siellä on paljon huijjareita mutta minä olen oppinut jo löytämään ne kunnolliset sieltä, ja moni on myös väärillä kuvilla mutta olen käynyt paljon treffeillä,niin se on aina selvinnyt!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä haluaisit

      Tehdä kaivattusi kanssa tänä kesänä?
      Ikävä
      204
      2007
    2. Nainen voisko suhteemme olla

      Pelkkää seksiä? En ehkä muuta halua nyt tässä vaiheessa.
      Ikävä
      72
      1689
    3. Mitä mietteitä herää ujoudesta?

      Eli onko ujous luonteenpiirre? Onko se hyvä vai huono ominaisuus? Miten itse olette kokeneet ujouden? Löytyykö palsta
      Ikävä
      263
      1303
    4. Olen pahoillani ja pyydän anteeksi

      Hyvästit sinulle mies.
      Ikävä
      41
      1232
    5. Hämmentää vieläkin mies yksi juttu

      Voitko kertoa oliko ne sun tunteet tosiaan vain kaverillisia? Miksi sitten olin huomaavinani jotain aivan muuta sun kats
      Ikävä
      73
      1213
    6. Voidaanko nainen tavata lähiaikoina?

      Ja imutellaan toisiamme oikein ajan kanssa.
      Ikävä
      64
      1180
    7. Sano nyt edes se

      minkä värinen auto mulla on? Kaivatullasi?
      Ikävä
      110
      1179
    8. Jos sulla sitten

      Olisi kiinnostanut, mikset siitä sanonut?
      Ikävä
      60
      987
    9. Miksi Intiasta ei kerrota totuuksia Suomessa.

      Perhe tuttuni on Intialainen. Hän kertoo juttuja Intiasta, slummeista kaupungeissa. Syrjäseutujen ongelmista. Suomessa o
      Maailman menoa
      310
      909
    10. Hääpäivä! Ensitreffit alttarilla Venla ja Karl-rakas ihanissa kuvissa - Yksi tärkeä asia paljastuu!

      Oi, onnea tälle pariskunnalle, jonka rakkaustarinaa myötä- ja vastamäessä pääsimme seuraamaan tv:ssä kolme vuotta sitten
      Ensitreffit alttarilla
      3
      908
    Aihe