Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

13

Kommenttia

129

1. ZZ kiitos mielenkiinnosta ja hyvasta palautteesta kuka sit lienetkin ? Tervetuloo Thaimaahan mihin sit menetkin silla taalla voit vapaasti olla oma itsesi,niinkuin minakin. En kayta alkoholia en myoskaan kumeja ja terveena olen pysynyt toistaiseksi, ilmeisesti siksi etta olen vahentanyt maratoneja , enaan vain yksi viikossa ennen 3-4 sen seurauksena logkkakivut ovat vahentyneet.Kieliopilliset ja kirjotus virheet voivat johtua siitta etta kolme ensimmaista vuotta kerasimme kouluaikana jatepaperia seka vapaa aikana jotta saataisiin kouluun televisio. saimme sitten kerran viikossa istua pulpettejen paalla tunnin jja katsoa kouluteeveeta. Tama palaute jota saan taalla on parasta palautetta mita yleensa olen saanut kouluajalta ja siitta tyo maarasta mita teimme Bruunon kans.
  2. >niin minäkin teen. Olen ollut yhteyressä 24 kautta ainakin sataan naiseen joista yli puolet puhuu täyttä hepreaa, valehtelevat ikänsä ja valokuva ei aina ole eres oma tai jos on ni hyvässä lykyssä viistoista vuotta vanha. Yleisesti ollaa kiinnostuneta kaikesta harrastamisesta jos rahottaja löytyy samaten ulkomaan matkailu , erittäin harvinaista et nainen ilmottaa kättelys olevansa valmis maksamaan puolet menoista, on sitten kyse harrastuksista , moottoripyörä matkailusta tai matkailusta yleensä sekä viikonloppulomista hotellissa. Tää sama asia löytyy molemmin puolin et veretää hiukan kotiin päin?