Olen törmännyt suomi24ssa useasti miehiin jotka valehtelevat ikänsä aika reippaasti. Kärsittekö jonkinlaisesta ikäkriisistä vai miksi on niin vaikea kertoa rehellisesti olevansa yli 50 vee?Tämähän on huijareiden valtakunta ja ilmeisesti "jämämiesten" viimeinen toivo.Otan profiilini pois.
valehtelevat miehet yli 50vee
5
204
Vastaukset
>niin minäkin teen. Olen ollut yhteyressä 24 kautta ainakin sataan naiseen joista yli puolet puhuu täyttä hepreaa, valehtelevat ikänsä ja valokuva ei aina ole eres oma tai jos on ni hyvässä lykyssä viistoista vuotta vanha. Yleisesti ollaa kiinnostuneta kaikesta harrastamisesta jos rahottaja löytyy samaten ulkomaan matkailu , erittäin harvinaista et nainen ilmottaa kättelys olevansa valmis maksamaan puolet menoista, on sitten kyse harrastuksista , moottoripyörä matkailusta tai matkailusta yleensä sekä viikonloppulomista hotellissa. Tää sama asia löytyy molemmin puolin et veretää hiukan kotiin päin?
- ajomies ei kiirehdi
niin ja itte joutuu kortongit ostaa kun kyntää siihenkään ei akat osallistu.
pituus merkataan yli ja paino ali
harrastuksia akoilla on puheissa mutta lenkille ei saa sit kirveelläkään.
suihin otto on vähän niin ja näin, ehkä siksi ukko antoikin kenkää.
en ole suoli24 palstalta koe ajanut kuin yhden naisen joka osasi imaista kassit tyhjiksi niinkuin kuuluukin- hah.
Ja nekin kassit olivat Alkon muovikassit joissa oli KALJAA. Jep jep.
Kuka sun kuppaista munaa muka lutkuttaa haluaisi. Kysy isältäs jos se viittis.
- ohoh...
Voi pyhä sylvi näitäkin juttuja, ei uskois aikuisten olevan asialla. Mikäli treffipuolella on samanlaisia huit-hapelia, niin en ikuna kuuna päivänä
laita minkään valtakunnan profiilia. Mahdatkohan itsekkään olla tuon ikäinen mitä olet ilmoittanut, ja vielä neiti ihminen:)
Tämähän on keskustelupalsta, parempi kuin ei ilmoita ikäänsä ollenkaan niin ei tule sen puolesta ongelmia.
Taidatpa kuitenkin tarkoittaa tuota treffipalstaa.
Pyydä niitä herroja kahvilaan kahvikupin ääreen, siinähän se tulee todettua.
Lisäksi voit sanoa ajatuksesi suoraan päin naamaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483