Vapaa kuvaus

HEI! Mun nimimerkki on maronkko ja olen iältäni 44v ja olen 2 pojan yh. pojat aronkko2 17v ja rronkko2 11v. Asun rronkko2 kanssa Lahden keskustassa lähellä pää kirjastoa. Minä olen ammatiltani Kokki vaikka en nyt olekkaan töissä. Hakusessa olis elämän mies joka hyväksyisi minun lapset osaksi yhteistä tulevaisuutta. Toivottavasti elämän miehellä olis omiakin lapsia mikä sen mukavampaa kuin perustaa uusperhe Suosikkibändit/artistit: Finlanders Suosikkileffat: seksileffat Lempikirjat: seksikirjat Vapaa-aikanani: vietän perheeni ja eläinteni kanssa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: lemmikit Katson tv:stä mieluiten: Kauniit ja rohkeat Kotieläimet: akvakalat ja kilpikonnat En pidä: koppakuoriaisista enkä käärmeistä Parhaat matkakohteet: lomamatka Haapavedelle Ruoka & juoma: kunnon pihvi

Aloituksia

10

Kommenttia

34

1. kysyisin mikä neuvoksi mulla jatkuvia virtsatietulehduksia olen kokeillut ka8ikkea karpalot puolukat karpalotabletit pariviikkoa sitten sain elämäni hirveimmän virtsatietulehdukden annoin virtsanäytteen ja minulle sanottiin mulla on todella paha virtsatietulehdus en muista bakteerin nimeä
    Sain lääkäristä 10pv antibiottikuurin jolla ruokahalu katosi vatsani on turvonnut ja antibiotin loppumisesta on 3 päivää ja vatsaan koskee kuin olisi 10 kertaiset mensukivut ja vatsakivut oirehtii alhaalta ylöspäin ja kaikki housut kiristää vatsaani kohdalta ja alaselässä on inhottavia tuntemuksia ja olen pohjattoman väsynyt enkä pysty kumartumaan vatsakivun vuoksi sekä heti lirahtaa pissat housuun
    Olehn pyytänyt vuosia estolääkitystä tuloksetta aina olen saanut verukkeita miksi ei anneta ja siksi olen kokeillut useammalla lääkärillä käyntiä mutta tuloksetta tilanteeni on sietämätön mitä teen neuvokaa? asun Lahdessa
  2. elät todella yli varojesi ja sinulla on jostain syystä halu näyttää muille ihmisille olevasi hyvätuloinen mitä todellisuudessa et taida olla.
    Mä olen kahden pojan yh asun kaupungin vuokra asunnossa jossa kohtuu vuokra ja minulla on myöskin auto jolla pääsen liikkumaan asioille ja takaisin kotiin.
    Autoni on vuosimallia 1993 eikä minua hävetä ollenkaan ajaa noin vanhalla autolla jolla olen jo ajanut 5 vuotta ja aion ajaa jatkossakin niin kauan kun autossa henki pihisee ja maksoin auton käteisellä 1600E kun ensin säästin rahat autooni.
    Tänä kesänä halusin hommata itselleni 2 pyöräisen huviajeluja varten ostin käytetyn ja toimivan skootterin 200E enkä kaipaa tehtaanpaketista vedettyä kaksipyöräistä sillä skootterini toimii moitteettomasti ja olen tosi onnellinen kun minulla ei ole velkaa ei asunnosta eikä autosta saatika kaksi pyöräisestä joten sinunki kannattaa laskea vaatimustasoa ja halua näyttää kaikille että pystyt elämään leveämmin kuin tulotasosi antaa myöden. ja huomaat olevasi vähemmällä onnellisempi niin rahat riittää moneen muuhunkin eikä sit tarvi näillä palstoilla itkee kun rahat eivät riitä!
    järki käteen ja lopeta muille esittäminen ja mene itseesi ja mieti miten nolaat itsesi toisten silmissäaivan itse!