Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt vaste näihin naiset on sellaisia ja tälläisia.
Miehet on sellaisia jotka hakee puhua pulputtavaa naista ja kun saavat sellaisen niin sitten jättävät kuuntelematta kokonaan mitä se nainen puhuu.
Siihen sopisi pelkästään tv.
Oikeesti naisen koti on erilainen kuin naisen koti.
Ei me olla mistään samasta muotista tehy.
Toisaalta huomaan kyllä nä heitot provoksi, aika vähän täällä taitaa naisia enää olla.
15.08.2014 20:17
Ampiaisia on kyllä näkynyt ihan muille jakaa helteiden aikaan.
Hyttysiä en ole nähnyt / kuullut / tuntenut tänä kesänä juurikaan.
Mutta yksi juttu minkähuomasin että koppiksetkin on todella vähentyneet. Yhden ison näin kun istuin rappusilla ennen niitäkin oli paljon.
Kukkakärpäsiä kyllä on käynyt iholla mettä imemässä.
Ja sudenkorentoja näkyy ihan normaalimäärä täällä.
13.08.2014 16:02
Nyt otettais vaihdossa jotain ihan muuta kun tämä...
Ei ole miun juttu vaan toi soi ja soi ja se soi päässäni:
https://www.youtube.com/watch?v=pwZn6PvC9s4
11.08.2014 17:15
Siksihän kaikkea piää rakastaakin kun elämä on lyhyt.
Kyllä niitä kiviä miunkin elämässä on ollut vaikka muille jakaa.
Hyvinkin ison linnan niistää kaikista saisi tehtyä. Mutta se on on ollutta.
Ja luulen että tulevaisuudessakin niitä kiviä vielä tulee jos elämää vaan riittää. Mutta se on tulevaisuutta. Nyt on se hetki jolloin saan olla onnellinen ihan vain olemisesta....
Vai että mies miun elämään :) Vaikeelta, kovin vaikeelta tuntuu ajatus että pitäis taas opetella toisen ihmisen tapoja.
Sitten ei hän ymmärtäis varmaan aikoja jotka haluan olla erakkona.
Tai jos olisin ihan hiljaa ja miettisin omiani / tai en miettis mitään niin siihen tulis ja kysyis mitä mietit...Tai ehkä tulis se kysymys Mikä sun on, mikä vaivaa. Ja kun sanoisin että on ihan ok, ei vaivaa mikään Niin siihen tulis vänkäämään. "Varmasti vaivaa, näänhän mie tuon jo päältä" ja kohta olis täysi sota päällä, vaikka olin vain omissa ajatuksissani ihan ilman mitään vaivaa ja jopa onnellisena...
Näit on sattunut joskus.
10.08.2014 20:19
Viha on tuttu tunne, kait se rakkauskin. Vai oliko se vaan intohimoa?
Omia ihmisiä Rakastan kyllä. Koska siihen kuuuu niin paljon muutakin. Hyväksyminen ihminen sellaisena kun hän on. Vaikka välillä ärsyttäiskin.
Kyllä käytän rakkautta myös asioista. Rakastan tätä asuinaluetta ja kotiani. Rakastan merta.
Vai millä sanalla sen sitten korvais?
Joskus kun miulle on sanottu että ootko rakastunut kun silmäsi noin loistaa. Siihen on yleensä vain yksi vastaus ollut ja se on: Olen rakastunut omaan elämääni.
Silloin kyllä silmät loistaa ja on onnellisen näköinen kun kaikki on hyvin. Siis ainakin minulla on näin :)
https://www.youtube.com/watch?v=haxYKtgwlKw
10.08.2014 13:58
No jaa tiedä nyt olenko upeimillani, nuorempana taisin kuitenkin olla :)
Lapsia ei ole ollenkaan. Ja miehissä näkyy kyllä paljon myös charmantteja.
Kun täytin 50 viisi vuotta sitten niin sen jälkeen kyllä olen ollut onnellinen usein ja paljon.
Tällä hetkellä ei löydy mitään valittamista. Kaikki hyvin :D
10.08.2014 13:43
Sie saat kyllä mut nauramaan noilla kommenteillasi toisinaan :)
Jäätelö on ihanaa ja metsäkin pikkuhiljaa taas viileämpi kun se ihana syksy saapuu ja värittää maan. Hämärä viileys kuutamoyössä mikäs sen mahtavampaa. Hyvää mustikka reissua sulle :)
30.07.2014 17:04
Ihana syksy on tulossa taas. Kllä kait nämä jaksaa nämäkin päivät mennä vielä.
On totta että se mitä kirjoitetaan usein somessa on hyvin menevää ja vielä onnellista mutta sehän ei useinkaan ole koko totuus. Ja toisekseen kyllä miehetkin osaa niitä kirjoittaa ;) .
30.07.2014 16:50
Vai energisen :)
No mie oonkin taas poikkeus tässä naisten maailmassa.
Kyllä on energisyys ollut kaukana näiden säiden kanssa. Tänään on ollut ensimmäinen päivä josta voi sanoa että kait se enrgisyyskin taakaisin tulee jos näin jatkuu.
30.07.2014 15:39
Ja sitten suomipoppi, rokki , no Santana on tietty ollut jo ihan nuoresta yks suosikkeja.
Menee kyllä maku niin laidalta toiselle vaikka viime ajat on ollutkin melko instrumentaalista, se on mielikuvitusta ruokkivaa jos ei ole sanoja.
Laitetaan tähän nyt Irwinin yks mistä tykkään eri paljon:
http://www.youtube.com/watch?v=lLjW6W-AFo4
26.11.2013 21:03
Kitaron tupla cd:n hommasin kun tykkään myös näistä. Bondin tytöt on muutkin mun suosikkeja:
http://www.youtube.com/watch?v=GGtKxbu7vLI
26.11.2013 20:58
Tämä on ehdottomasti yksi mun suosikkeja. Varsinkin silloin kun on matalalla mielellä:
http://www.youtube.com/watch?v=j3nBuwOPu8A
26.11.2013 20:56
Nainen.
Hyvin harvakseltaan käyn täällä enään.
Muinoin, eikä edes kauan aikaa sitten oli hyvin suosittu palsta tämä.
Poistot on saaneet paljon hävikkiä aikaan.
25.10.2013 09:13
Kyllä tykkään ja teenkin sitä.
19.09.2013 19:10
Kiitos kun muistutit. Pitää taas etsiä Annelin levy tuolta jostain alahyllyltä.
Siinä on laulaja jota muinoin kuuntelin kun lähdin hummaammaan ja sen monet kappaleet nostattaa.
http://www.youtube.com/watch?v=LtFd3K2iNio
15.08.2013 18:34
En siis suurin surminkaan ymmärrä näitä valituksia että elämä olis ohi jossain vaiheessa.
Niin kauan kun elää ja hengittää elämää on jäljellä.
Mutta saahan se elää itkienkin jos haluaa.
On oikein hyvä opetella elämää ihan itsekseen ja sitten vaikka lähteä yksin jonnekin.
Itse menen aina yksin minne sitten menenkin mutta kas koskaan en ole yksin.
Aina on ihmisiä ympärillä ja saa jutella. Voi valita ihan itse sen miten kulkee eikä ole kiinni siitä että joku muu haluaa jonnekin muualle.
Ite en ole jäänyt lleskeksi mutta olen eronnut. Ja kyllä olen joillekin naisille ollut se kamala joka varmaan nyt iskee just sen hänen miehensä ja plää plää mutta sellaisista ihmisitä sanoisin etteivät he edes ole ystäviä joten olkoot.
Ei muuta kun menoksi ja nauttii elämästään se on ihan oma valinta.
27.07.2013 11:50
Itselleni uskollisena :) mun täytyy tuoda tää kappale tänne joka on ketun puhe PikkuPrinssille.
http://www.youtube.com/watch?v=_wRlGX6lQAQ
05.07.2013 12:54
Mun läheiset on systeri ja hänen jälkikasvunsa.
Ja kaikessa koen vastuuksei sen että olen kuulolla kun tarvitaan antaen ihmisten itse päättää elämästään vaikka ne ratkaisut tuntuisivat minusta ihan hölmöiltä.
En halua kesyttää ketään vaan olla lähinnä kanssakulkijana.
Jos minua yritetään kesyttää niin pieleen menee.
Ainoa maailmassa jollekin toiselle, ihan kammottava ajatus oikeasti.
Tavallaanhan se on vastuunheitto omasta elämästä jollekin toiselle ihmiselle.
En halua olla kenellekään ainoa enkä myöskään halua kuulla keneltäkään että olisin ainoa hänelle.
04.07.2013 12:45
Kyllä niitä varmasti löytäis.
Monet miehet hakee seuraavan jo ennen eroa., ettei tarvis yksin olla.
Itelle jos joskus tuulee mieleen, niin yleensä kun kaupassa seuraa pariskuntia heti melkein katoaakin. Niin vähän näkee onnellisen tuntuisia pareja. Joskin tiedän että niitäkin on.
27.06.2013 11:52
Mie oon sitä mieltä ihmistä tulee kunnioittaa iästä riippumatta.
Kaikkia ikäihmisiä ei pysty kunnioittamaan, ikä ei ole ihmisen ansiota.
Kunnioitus elämää kohtaan on tärkeää on sitten kysymys ihmisestä tai luonnosta.
Joo tässä näitä mun mietteitä äkkiseltään.
27.06.2013 11:46
10 / 183