Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No ei ollut.
Mua vaan alkoi huvittamaan ja välttämättä mun ajatus huumorista ei aina aukea kaikille.
Joten ei todellakaan ollut.
17.09.2011 15:42
Nii joo.
Siitähän se kertoo toikin Coelhon Pyhiinvaellus, Santiago de Compostelan reitistä.
Sinnehän te ainakin jossain vaiheessa suunnittelitte lähtevänne käveleskelemään :))
Mulla on se kanssa niiden mun unelmapaikkojen listalla.
Mutta siellä on niin paljon paikkoja että jos en voita lotossa päävoittoa niin tällä vauhdilla ei enää vuodet kaikkeen riitä.
17.09.2011 15:32
Katselin juuri viikolla että täytynee metsästää tuo uusin tonne muiden jatkoksi.
Ja sitten tietty se kalenteri joka on vuodelle 2012.
Coelholla on paljon hyviä lauseita ja ajatuksia kirjoissaan.
Pyhiinvaelluksenkin. vois lukea ennen Egyptin reissua uudestaan.
Mullehan se matka tulee olemaan Pyhiinvaellusmatka :)
17.09.2011 15:08
Heh, en tiennytkään olevani "sivistynyt yleisesti".
Coelho fani olen "huuhaan" takia, eli suuri osa "henkisen tien" kulkijoita kyllä lukee niitä ja itekin melkein kaikki suom. lukenut. Nyt viimeinen suomennettu on lukematta, vielä.
Ja Carsia Marquezia olen lukenut omasta mielenkiinnosta kun joskus tullut vastaan jossain.
17.09.2011 14:51
Olipas aika yllättäväkin otanta.
Ja paljon niitä jotka olen lukenut, paljon niitä jotka olen nähnyt ja sitten vielä niitä jotka olen sekä lukenut että nähnyt.
Niin ja tietysti lukematon määrä niitä lukemattomiakin kirjoja.
Muutama kirja jotka on hakusessa, ehkä jopa nyt syksyn mittaan tulee aikaa lukea taas reilusti.
Yrjö Kokon Pessi ja Illusia oli kirja jonka sain lahjaksi tädiltäni jo ihan nelivuotiaana.
Ja tuo Jari Tervon uusin tulee kyllä luentaan niin pian kun tapaan käsiini jostain.
17.09.2011 13:56
No joo.
Ja vieläkö ihmettelet??
Johan olit menossa vaikka kenen kanssa ikeaan tässä yks päivä, Vähemmästäkin sitä mieli mustuu.
En löytänyt enää parempaa versiota:
http://www.youtube.com/watch?v=YXsAwdy_ByI
15.09.2011 14:10
Olen aina liian ajoissa joka paikassa.
Välillä se korpee itteäänkin, varsinkin kun se ketä menen tapaamaan on ikuinen myöhästelijä.
Eräs tälläinen tuttavani sanoi kerran myöhässä tullessaan ettei viitsinyt lähteä aikaisemmalla bussilla kun HÄN olisi silloin joutunut odottamaan.
Joos hän olisi tullut sillä aikaisemmalla olisimme olleet suurin piirtein samaan aikaan.
Noh jostain syystä sitten nämä tapaamiset loppuivat, koska hän ei ottanut onkeensa vaikka siitä hänelle huomautin.
Muiden aikaa saa nyt varastella ihan rauhassa :))
15.09.2011 13:47
Voi voi voi voi K K K K Kottoni Kottoni Kottoni!
Luin kyllä että uhallasi mutta pahasti mua korpee aina noi yleistykset!
ite pyrin niistä pois miehien kohdalla koska, oikeesti tiedän ettei kaikki miehet oo samasta puusta veistetty (luojan kiitos).
Mun systeri kyllä tutkii noiden julkkujen juttuja, mutta en juuri ole sen kuullut vauvajuttuja puivan.
Mutta mua ei OIKEESTI kiinnosta ne.
Ja lehdet mitä luen on enempi ns. huuhaata. Eli " Sielun peiliä" "Voi hyvin" jne.
Naisten lehdekään ei kiinnosta, niissä on sitä paitsi enemmän mainoksia kun asiaa.
Ja oikeita tavaroita ostankin ne on jo tiedossa, mitä tarviin. Ja tietty vessapaperia paljon .)))
15.09.2011 13:39
Lukiessa tuli mieleen, onks vaan nää kaks vaihtoehtoo.
Onks tosiaan noin musta-valkosta.
Mulle kun ei sovi kumpikaan.
15.09.2011 12:43
Pikkuhiljaa tota pakkasta olen tyhjennellyt ja sitten taas täyttänyt.
Enää siellä ei pitäisi olla mitään "vanhaa", kaikki on tarkastettu.
Myöskin ton kuivakaapin kävin jo aikaisemmin läpi, sielläkään ei ole enään mitään huonontuvaa.
Hyvä minä :))
15.09.2011 12:21
No ite en ole tossa suhteessa myötäeläjä.
En lue enkä katso julkkujen juttuja.
Mikään ei ole tylsempää, olipa sitten kyseessä häät tai hautajaiset tai vauvan odotus.
Muutenkin olen usein tuntenut itseni aika kylmäksi kun joku tuttu niiden kanssa hehkuttaa, aika usein ne on muuten naimisissa olevia.
Sinkkujen kanssa on kyllä keksitty ne jutun aiheet ihan muualta :))
Ite oottelen systeriltä nyt tietoa tuleeks tänään vai huomenna vai ylihuomenna.
Sitten pitäis lähteä ostamaan jotain kun on taas auto käytössä.
Käymään siellä ja täällä.
Olis tiedossa hyvää ruokaa ja kaikkea kivaa :)
15.09.2011 12:11
En tunnusta sellaista mitä en ole tehnyt.
Koskaan en ole ymmärtänyt miksi pitää heittää luontoon jotain sellaista minkä voi kuljettaa roskiin.
Kait se on jo lapsena mulle opetettu.
15.09.2011 11:41
Joo, sieltä jostain se varmaan oli.
Silloin kun systerin kanssa tätä suomea kierrettiin niin kyllä niin moni murre vastaan tuli.
14.09.2011 17:50
Siis nyt heti :)))))))))))
Mitään kirosanaa en laittanut tonne mihin noi tähtöset heti ilmestyi.
Hassu on tää systeemi :)))))))))))
14.09.2011 17:04
:)
mulkun ei ookkaan mitään murretta, tuntuu joskus ette oo mistään kotosinkaan.
Lapsuuden vietin kahden erilaisen murrealueen välillä, keskellä tai sisällä.
Jotain aina höpisen täälläkin jollain "murtehella"
Sellainen mie olen.
Murteiden sekakäyttäjä :)
14.09.2011 17:02
Oomnää joskus kuullut jossain että mnää ja snää, mutt emnää enää muista missä tää tapahtui
14.09.2011 14:39
No häähä hää hää tietty :)
14.09.2011 08:58
Joku toinen kyllä, muttei joka toinen :)
Oikea hetki ja yhteinen sävel.
Se lähtee usein hyvin pienestä, mutta jos siinä olis ollut joku muu niin ilman olisi jäänyt.
Mutta ilman sitä yhteistä.....jotain, siitä ei olisi koskaan tullut yhtään mitään.
Koska aina se myös jatkui, aikansa. Mutta jatkui kuitenkin.
13.09.2011 20:05
Hunksi
No nyt on joku hermostunut jolle et ole antanut huomiota riittävästi kun kaikki aloituksesi ylös haluaa :))
En useinkaan kannata sinun epäilyksiäsi tai muutakaan, joskus vaa hyvin harvoin.
Eikä yleinen mielipide ole aina oikea mielipide.
Sen sanan minkä minä sanon voi kyllä sanoa harvoin se on valtiovaltaa vastaan, joskin voi olla yleistä mielipidettä vastaan.
Meriläinen
13.09.2011 16:06
Hetken oli täällä kuivaa, lähdin postilaatikolle. Kuinka ollakaan jo rappusilla alkoi satamaan vettä. Mutta kävin postin hakemassa, urheasti :))
13.09.2011 15:22
138 / 183