Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä suotta pyydä anteeksi, hyviä muistoja mieleeni toit.
Innostuin pyörimään tuolla muistojen tuubisivuilla.
Tässä White room:
http://www.youtube.com/watch?v=rvnWuOjJDh4&feature=related
15.04.2011 20:27
Roger saa mut aina hyvälle tuulelle.
Velipoika vislasi nuorena nuo kappaleet todella hyvin hänellä oli se taito.
Tuli mennyt mieleen.
Nyt hän on meren sylissä tuhkana.
Ja hänen muistolleen yksi hänen mieliyhtyeen kappaleista
Melancholy man ja Moody Blues:
http://www.youtube.com/watch?v=TXJpgqhWvNY
15.04.2011 19:03
Rupsahda rauhassa rakaani mun, ja Kari Kuuva.
Mutta kun ei ole sitä joka nuokin sanat sanois, ja ennen sitähän pitäis olla niiin niiin....
http://www.youtube.com/watch?v=BL3IDi7RPCk&feature=related
15.04.2011 18:34
Aika paljon olen tänään "seurustellut" Harri Marstion kanssa.
Syliisi suojaan:
http://www.youtube.com/watch?v=FuEQSVGv18M&feature=related
15.04.2011 18:16
Sen verran voin vielä sanoa ihan omalta kohdalta.
Eronneiden vanhempien lapsena, olin silloin neljätoista ja erot ei todellakaan olleet vielä niin jokapäiväisiä.
Se oli helpotus meille kaikille lapsille kun vanhemmat eros.
Koska kyräilevässä ja pahassa ilmapiirin perheessä ei ole helppoa olla lapsenkaan.
Silloin kyllä oppi sen taidon että kun menen kylään jonnekin missä on kriisitilanne niin kaikista "hymyistä" ja "ystävälisistä" sanoista huolimatta näen kuinka voidaan.
Ne naamiot mitä ihmisillä on ei pelaa mun edessä.
Eli lapset kärsii yleensä vähemmän erosta kun väkisin yhdessä elosta.
Ja tämä tietysti on siinä vaiheessa kun torasta on tullut jokapäiväistä elämää näytellyn hyvän kodin takana.
15.04.2011 17:11
Muuttolinnun elämä on menoa.
Jos se ei muuta paikasta toiseen niin elämäänsä se muuttaa joka tapauksessa. Eikä aina omasta halustaan.
Muuttolinnun sielun saanut ei ole koskaan kauaa aikaa rauhassa.
J.Karjalainen, Mä meen:
http://www.youtube.com/watch?v=3svnLjyGfNM
14.04.2011 10:04
Mietiskelin tuossa voisko sitä maustaa jotenkin, mitähän hedelmien mehut tekis siinä tekovaiheessa?
Tai sitten joku sulatettu suklaa.
Muuten pohdiskelin että joskus vois kokeillakin, muutenkin tulee tuota juustoa syötyä aika paljon.
13.04.2011 20:58
Kokemuksiahan löytyis vaikka kuinka ja paljon.
Mutta olet varmaan itsekin tuon kaiken jälkeen tietoinen ettei ketään toista voi raitistaa.
Ei voinut minuakaan vaikka yrittäjiä kyllä löytyi.
Mikään mun kertomus oikeasta elävästä elämästä ei sais muuta aikaiseksi kun ajatuksia "Mutta enhän minä ole vielä noin alhaalla" Ja niin taas maistuisi kaikki mahdollinen viina,
Kun juovalle tulee pohja vastaan se hakee apua, Niin kävi mulle ja niin on käynyt mun monille monille ystävilleni.
13.04.2011 20:50
Tänään kävin postissa, ite sain näyttää passini kaksikin kertaa.
Ensin heti mennessä kun sain sen lapun johon kirjoitin lukuni, ja sitten vielä siellä lappua antaessani. Itse sen kuoreen laitoin ja suljin kuoren. Sitten sain vielä allekirjoitettavakseni uuden lapun.
Ei muuta häikkää kun sai vähän aikaa odottaa kun tietokoneet jymähti hetkeksi paikoilleen.
12.04.2011 22:36
Joo tulihan tuo katottua, ja jatko pitää myös nähdä.
Nää on muutenkin niitä meikäläisen ohjelmia, vaikkei maailmanlopusta olis sanaakaan.
12.04.2011 22:24
No oikeasti eettinen ruokahan tulisi todella kalliiksi.
Koska silloin jos todella eettisesti ajatellaan niin pitäisi jokaiselle joka on siinä ruokaketjussa mukana maksettava palkka millä hän pystyy kunnolla elättämään itsensä ja perheensä.
Näinhän nyt ei ole.
Käytetään lapsityövoimaa ja muuten riistetään työntekijöitä juurikin kehitysmaissa.
Kuinka paljon sekin sitten nostaisi ruoan hintaa täälläkin.
sitten tulisi päälle tuo kaikki mitä k-kotton kirjoittaa.
Kyllä minä ostan mielelläni lähellä tuotettua ruokaa. Jota ei kylläkään banaanit ja appelsiinit ole.
12.04.2011 21:04
Joo tää palsta systeemi on mennyt ihan pieleen.
Usein ois pitänyt kirjoittaa että tää on sille ja sille tää viesti..
Kun siltä jolle on tarkoittanut ei tule vastausta mutta sellainen ihminen vastaa jolle ei ole asiaansa tarkoittanutkaan.
Monen monta ihmistä on turhan loukkaantunutkin, nyt näiden virheiden takia.
Eli ei ollut yhtään hyvä tää muutos.
Mutta juuri tälläinen on maailma yleensäkin, ja yks sen talouskasvun pohja on myöskin jatkuva muutos, muutosta pitää tehdä, vaikka sitten kuinka mentäis mettään sen takia. Ja ihmisten pahoinvointi lisääntyy.
Täytyy vaan laittaa jarrut itse kiinni, jos ei sitä osaa tehdä niin voi joutua todella kärsimään.
Oma pääkoppa on se paras koppa, ja sen mukaan kun kulkee niin varmasi myöskin läheiset saa paremman ihmisen luokseen.
ja tää oli nyt sun molemmille viesteille tää vastaus .))
12.04.2011 19:13
No sitä huippua talouskasvussa tarkoitinkin. Sekään kun ei voi jatkua loputtomiin.
Itse seuraan omalla työpaikalla miten hurjaa on meno kun täytyy tehdä tulosta koko ajan enemmän. Pikkuherrat vaihtuu kun jokainen otetaan pelkästään kasvua ajatellen ja aina ne ratkaisut ei ole kuitenkaan oikeita.
Työntekijät tekee minkä pystyy, mutta se ei riitä.
Nuo leikkaukset ja muu kauneuden ihannointi on juuri sitä ylimääräistä mistä kirjoitin. Mutta tuntuu olevan kilpailu kaikissa suhteissa kovaa, niille joille sitä on. Tietenkään ei voi yleistää.
Tuo kokoaikainen meno jonnekin on yksi asia mitä en ymmärrä. Nyt taas olen onnellinen kotona eikä matkajalkaa pakota ollenkaan. Ympärillä on kaunista ja vaikka en olekaan kevään ihminen niin kiva seurata luonnon heräämistä.
Sisäinen olo taas matalapaineinen niin kun aina keväällä. Askel hidas ja mieli matala. Mutta kun pari kuukautta taas menee eteenpäin niin silloin ehkä elämä voittaa.
12.04.2011 18:12
Kauan jo olen pohtinut juuri tuota asiaa ja miettinyt kun sitten tulee se vaihe ettei korkemmalle enään pääse mitä silloin tapahtuu.
Miten se romahdus tapahtuu.
Eettistä ruokaa ei varmaan voisi saada muuta kun oman pellon ja oman kasvatuksen kautta. Muta sekään ei ole mahdollista.
Kun tyytyy vähään, ja näkee sen turhuuksien maailman kaukaa on parasta.
Ihminen ei kuitenkaan tarvi kun syödäkseen, kodin ja vaatteet päälleen. Kaikki muu on ylimääräistä.
Kävin muuten äänestämässä tänään, joten sekin on hoidettu :))
12.04.2011 17:43
Ei mulla ainakaan ole ikä syynä siihen etten ole naamakirjassa.
Yksinkertaisesti vaan se että mun tuttuja on siellä niin paljon että pian tulisin hulluksi kun aina pitäisi päivittää jne.
Tänään viimeksi sain yhdeltä ystävältä kysymyksen olenko siellä.
Mulle riittää yhteydenpitoon puhelin ja sähköposti.
09.04.2011 20:57
Ruohonjuuritasollakin on kova kilpailu:
http://www.youtube.com/watch?v=wiq2XXm5YRc&feature=related
09.04.2011 20:23
Kuljeskelin just googlen kautta kattelemassa Bonsai sivuja.
Siellä on bonsaita siemenestäkin.
Vanhoja puitahan ne ei silloin tietenkään ole, mutta olishan taas jännä kokeilla jotain uutta.
Silloin jos ottaa jonkun vesan tuolta ulkoa niin silloin pitää niitä juuria leikata ja oksia leikata ja muotoilla.
Mulla oli jossain vaiheessa lehdestä leikattuja bonsain kasvatus leikkeitä, pitäis ettiä esiin ja käydä kirjastosta kattelemassa onko jotain kirjaa.
Tosta Tuksusta ja Artosta aattelen että ovat myyneet itsensä seiskalle, enää en edes sääli niitä. Vaikka toisaalta, surullistahan se on kuitenkin.
Kovaa on elämä nykyään jos haluaa näkyä maailmalle keinolla millä hyvänsä.
09.04.2011 19:22
Mulla on ihan oikeesti kamalan huono päivä.
Nyt menee niinkun jäitä polttelis :((((
09.04.2011 18:49
Välillä on hyvinkin hiljaista joskus taas ihan elämää enemmänkin.
Palsta ei pysy samanlaisena niinkuin elämä yleensäkään ei ole samanlaista.
Tulevaisuudessa voi taas joskus olla paljon kirjoittajia, ja ennenkaikkea kaikenlaisia alotuksia.
09.04.2011 18:48
Miekin tapoin Bonsaini pari vuotta sitten, ehkä liialla kastelulla.
Katselen aina tuolla metsissä ja ulkona käkkäriä alkuja ja mietin alkaisko kokeileen uutta puuta ihan luonnosta.
Pääsiäismunillehan tuollainen ruukku olis nyt sitten ihan hyvä, sellaisia pieniä monivärisiä.
09.04.2011 18:42
141 / 183