Kaksi kertaa se meni turvalleen.
Se oli vielä liian uninen.
Talven aikana se oli laihtunut kaksi grammaa, melkein puolet normaalipainostaan, eivätkä siivetkään sointuneet vielä yhteen.
Kiukkuissaan se tempaisi pari nenällistä tympeää ilmaa, joka tulvi sen pesästä keväiseen ilmaan.
Siitä se ei tuntunut tympeältä vaan kotoiselta ja vahvistavalta.
Aurinko oli sulattanut pienen läimäreen Puolukkapensaita, se köntysti yhdelle lehdelle istumaan ja imi Auringonlämpöä nahkaansa.
Jostain muualtakin kantautui tuttu tuoksu, vastustamaton tuoksu.
Ihan huomaamattaan se nousi lentoon ja suuntasi sinne päin.
Krookuksen kukan terälehdet olivat avautuneet ja sen keskelle se istahti ja kaivoi kärsänsä esiin.
Tumma pilvi peitti auringon ja tapansa mukaan, Krookus sulki terälehtensä ja otus jäi pimeään.
Jääden odottamaan aamua ja Aurinkoa, pikku Kimalainen rullasi kärsänsä ja nukahti uudelleen.
Tätä keväistä kuvaelmaa voivat kaikki jatkaa kevätajatuksin, vaikka ei olisi kärsääkään.
Kiitos, ei sitten mitään maitokahvinvärisiä juttuja, vaan jotain mahlaan liittyvää mutta kaunista.
Musiikit kauniilleleskelle.
Nimim: 60 mutta Kevät maistuu vieläkin
H.
Keväistä piiloseksiä
12
139
Vastaukset
- lejanna
Sikäli mikäli leikit suurta runoilijaa, aikeesi ovat liian hentoisia.
Anna paskahottisesi lentää ja entää, mihin haluaa.
Rullaa kärsäsi ja lennä taivaitten tuuliin.
Ei tarvi slurpsia.
Olet olevinasi jotain, jota et todellakaan ole.
.
.- Paikka sinulle
hunksz kirjoitti:
Kiitoksia kommentista.
Yritän löytää oman itseni, ehdotuksia?
H.Oletko jo katsonut saunan takaa?
- lejanna
koti-kiusattu kirjoitti:
Jos minä voisin
Hitonmoisen halauksen soisin.Sulle suon,
halauksen tuon.
Pusunkin lämpimän,
empivän, hehkeän. ♥
.
- meeriamanda
Terassilla kahvitellessa näimme hyttysiä. Yksi kiersi kaarsi ympärillämme ja tietenkin minut aikoi ottaa verenluovuttajaksi, hätistin tiehensä.
Tyytyi miehen käsivarteen ja joi ahneesti..pulleva vatsa kun jatkoi kiireitään...ja mikä ihmeellisintä miehen käsivarteen ei tule paukamia, ei kutise...ei mitään...?!.
Minulle nousisi peukunkokoinen patti, miksi silti olen hyttyjen mielestä makoisampaa? Ohowia on haettava.
Kaunista tässä on se että hyttyrouva sai pitää henkensä :)) - kaunisleski ejk
Upeeta.....
Tässä sulle: http://www.youtube.com/watch?v=atInCOWCpe4Ruohonjuuritasollakin on kova kilpailu:
http://www.youtube.com/watch?v=wiq2XXm5YRc&feature=related- Tase pappa
Kiitos kivasta keväisestä musiikkipalasta.
Voi kun olis Viulu tai Hanuri.
VOI , kun osais soittaa!!
- henrjii
Kurjilla on kokoontuminen pellolla, näkyy sielä muutama persukin. Kyyt aloittaa kohta kokootumisajot. Ensimmäiset leskenlehdet pukkaa läpi lumikastan, ja puumat alkaa saalistaa.
Korvasieniä luulis tulevan hyvin, kun ilmat ensin lempee, mättäät on tosi kosteita.- ihimettelen.........
Kas Mikki-Hiiri mättähältä mättähälle käy, ja pikkujalka pilkahtaa.
Mikä se pikkujalka on?? - meeriamanda
Kun viimeksi ajeltiin pohojanmaalla oli kyykäärmeen poikasia menemässä tienyli, miehelle ne olivat uskomattomia...eli ei sellaista nähnyt ikinä.
Veljeni mökki oli alueella ettei ilman kumisaappaita käynyt vaeltelu likitontin.
Myi sen pois juurikin käärmeiden takia .Siellä ihmiset olivat tottuneita , veljeni ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317786
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455310- 594822
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1381502