Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No niin nyt se löytyi.
"Tartu mikkiin" ja siellä se oli.
Anna Erikson ja Huojuva talo:
http://www.youtube.com/watch?v=VhBeQN8OLwQ
09.04.2011 11:13
Jälleen kirjoitat mun kirjaimillani.
Kevät on synkintä aikaa. Kaikki kuolemat mitä on mun läheisillä on sattuneet helmi-toukokuulle ja niitä on paljon.
Kaikki synkät jutut on tapahtuneet näihin aikoihin.
Kevät on synkintä aikaa, näköjään tänäkin keväänä, ei tee poikkeusta tämäkään kevät.
Kuitenkin tykkään seurata lumen sulamista, ja elämän lisääntymistä.
Syksy on ehdottomasti paras vuodenaika. Ihanaa kun viilenee kuuman kesän jälkeen. Kun pimenee niin taas elämä voittaa.
09.04.2011 10:54
Hyvää lauantaita täältäkin.
Vaikka nyt ei ole elämä oikein hyvää. Pitäisi tässä valita muutamasta huonosta vaihtoehdosta se parhain ja viime yönä ei nukuttanut.
aamulla kauppaan seitsemältä ja nyt on kaalilaatikko uunissa.
Etsin synkällä sanalla laulua, löytyi Synkkä yö, liekö tämä sitten niin synkkää :)
En löytänyt fiilistäni kuvaavaa kappaletta vielä:
http://www.youtube.com/watch?v=0bM68m3d8Ao
09.04.2011 09:06
Viikko on ihan hyvä aika olla.
Mutta jos joutuis puoleksi vuodeksi niin hulluksi tulisin.
Eihän siellä olis omaa sänkyä, ja se kahvikin pitäis olla ihan suomen kahvia.
Kotihiiri oon ja täällä on hyvä miksi mennä merta edemmäs toiselle merelle, kun vaan käymään :))
08.04.2011 23:07
Yllätys, yllätys, näytti että yli 700 järveä olisi täällä meren maakunnassa.
Yhtään järveä en tunne omakseni, vaikka olen keskisuomessa järvien läheisyydessä asunutkin.
Meri on mun sieluni, ollut aina lapsuudesta asti.
08.04.2011 11:51
Tekijät täytyy saada tuomittua.
Mutta kyllä minä ainakin olen koko ajan pohtinut asiaa sen lapsen puolelta.
Olen itse tukenut/ kuunnellut ( se on ainoa , mitä siinä tilassa osasin tai voin)
ihmistä joka joutui isänsä kohteeksi.
Oli jo aikuinen kun käytiin läpi hänen elämäänsä joka oli pilalle mennyt monin osin lapsuuden takia.
Näitä on ollut ennenkin silloin niistä ei vain puhuttu.
08.04.2011 11:44
Niin mutta kyllähän tämänkin ketjun voi viedä juuri sinne asialliselle puolelle, niinkun sinä teet.
Ja itsekin kirjoitin tuonne että pedofilia on aina pahaa, on kuka tahansa kyseessä.
Vaikka puhutaan vain yhdestä tapahtumasta niin se on hirveää sille ihmiselle.
Ja vielä kun tekijä tulee omasta perheestä niin se vie uskon kaikkiin ihmisiin.
Kuinka paljon on vaiettuja tapauksia.
Kuinka moni itkee nytkin yksinään viime yön kauhuista, eikä muu perhe tiedä/ osaa tehdä mitään (muka).
Koska eihän "meidän" perheessä tapahdu tälläistä.
08.04.2011 11:16
Mutta ei mitään ole menetetty kun on kuitenkin joskus saanut Rakastaa ja tulla Rakastetuksi.
Kaikilla ei käy edes niin, joten kanaattaa olla onnellinen menneestä ja elää täysillä tätä elämää nyt.
Virve Rosti, Näinkö aina meille täällä käy:
http://www.youtube.com/watch?v=iILozxdztGU&feature=related
08.04.2011 11:09
Minkälaista olisi asiallinen keskustelu tässä asiassa?
Pedofilia on pahaa aina on se sitten uskovaisten tai jonkun muun harrastamaa.
Raiskaukset on hirveitä tekee niitä kuka tahansa ja missä tahansa.
Sinähän voit tehdä sen asiallisen aloituksen jos sellaista odotat, ja luultavasti sinnekin tulee kaikenlaisia vastauksia.
08.04.2011 10:53
Aina ei tässäkaan maailmassa ole kaikki käynyt niinkuin olisi halunut, ja tiet ovat vieneet eroon, silloin joskus tuli tämä laulu hyvinkin tutuksi.
Frederik ja Jos ollaan yhdessä viimeistä iltaa:
http://www.youtube.com/watch?v=S9O14St2ZOU&feature=related
08.04.2011 10:42
Mulla taas on tälläinen kevyen iskelmän fiilis tänään.
Mona Carita ja Se ikuista on:
http://www.youtube.com/watch?v=aJbdDLfoOTg&feature=related
08.04.2011 10:12
Kävin kaupassa ja satoi, yhtäkkiä tämä alkoi soida päässäni, ja nimi oli....
Sade, kuinkas muutenkaan :)))
http://www.youtube.com/watch?v=h7UdXAoRA9k&feature=related
06.04.2011 11:09
Niin niin, huomenta vaan Heikku.
Ihan samaa mieltä olen että ne meidän vanhemmatkin on ihmisiä jotka tietää mihin tarvii lapsiaan.
Meidän äiti ainakin oli selkeä mielipiteiltään.
Niin paljon kun vietinkin ajastani nimenomaan äidin kanssa niin ei tulis mieleen täällä ketään neuvoa.
Kyllä jokainen aikuinen tietää miten omiensa kanssa elää.
06.04.2011 10:44
On olleet jo haudassa vuosia, eikä olleet unohdettuja eläessäänkään.
Tämmöiset syyllistämisketjut on mun mielestä ihan turhia.
Ne jotka ei välitä ei välitä tälläisistä aloituksista huolimatta ja ne jotka välittää kyllä hoitaa vanhempansa ihan ilman muistutuksiakin.
Ja kaikki vanhemmat ei ole hoitaneet lapsiansa aikoinaan niin pitääkö heistäkin muistuttaa näillä ketjuilla.
Kaikilla on omat juttunsa.
Mutta aloittajan varmaan kannattaa tehdä omiensa kanssa töitä luulen.
06.04.2011 10:29
Siis linnut teki pesiä, niin kait lähemmin oikein :)
06.04.2011 10:20
No kyllä se vaan on niin että kun ensin 45 vuotta haaveilee että vielä joskus asun siellä maailman paarhaassa pikkukaupungissa eli Kotkassa ja kun sitten vihdoin toteuttaakin tämän ajatuksen niin miksi muualle nyt haikailisin :)
Onhan tää yhä edelleenkin se paras paikka, työt lähellä, meri ikkunan alla.
Kesällä tunti matkaa meriteitse siihen parhaaseen saareen.
Ja nyt sitten viime kesänä muutin tähän paratiisiin.
Just kävin kaupassa ja kuuntelin sitä sirkutusta tuolla vesisateessa, katselin kuinka harakan pesä vaan suurenee. Yhden talon kaikissa kulmissa jotka näin teki linnut pesijä.
Tää on vanhaa omakotitaloaluetta ja joka päivä kuljen läpi kun menen töihin, jatkuva muutos mikä on noilla vanhoilla pihoilla, nyt tietty vielä vaan se lumien sulaminen. Lunta kun jossain vaiheessa vaan tuli ja tuli, sitten sitä vielä tuli ja edelleen vaan tuli. Tältäkin alueelta monta viikkoa kuljetti kuorma-autot sitä loppujen lopuksi jonnekin pois ja vielä sitä riittää..
Suomalaisuus on mulle tärkeä asia, enkä todellakaan halua muuttaa suomesta minnekään. Viikon reissuja silloin tällöin voi tehdä mutta sitten jo kiireesti kotiin ja omaan maailman parhaaseen sänkyyn. Mistään ei ole niin hyvä herätä kun omasta sängystä.
Mutta kaikkihan ei ole samaa mieltä, tarviiko tuosta edes päästä yksimielisyyteen?
Ja tässä kaupungissa kyllä riittää tuota kielien sekameteliä, vaikka luulen että melkein koko suomessa nykyään.
06.04.2011 10:19
No vähintäänhän Kotka nyt on Ameriikan veroinen Savolaisille, onhan täällä kaikki niin suurta ja mahtavaa :))
Tässä nyt kappale joka ei liity mitenkään maakuntiin, vaan välittämiseen.
Jokaisesta joku välittää ja Samuli Putro:
http://www.youtube.com/watch?v=21E5Pksh4Xo&feature=related
03.04.2011 14:12
Ei niinkään mikään varpaankastelija, vaan suoraan mereen hyppääjä.
Meri oli ystäväni pikkutyttönä jo kun kaiket kesät saaressa olin, eikä ikäisiäni paikalla.
Meri, männyt ja katajat.
Lokit, ja muut saaren eläimet olivat ystäviäni.
Ja haikeus oli aina kun kolmen kuukauden päästä menimme maihin ja talvikotiin. Saareen kaipasin, mutta Rekolaan en koskaan.
03.04.2011 13:47
Tähän mun täytyy tulla sanomaan että mulla on tosi monta upeeta sinkkumies ystävää.
Ne viihtyy sinkkuina vuodesta toiseen enkä ole naisia niiden kanssa nähnyt.
Ihan on kuitenkin heteroista kysymys.
Taitaa vaan olla niin että tämän ikäiset ihmiset niin naiset kun miehet on jo oman koulunsa käyneet, ja jollain lailla tykkäävät vapaasta elämästä.
Tosin joka kerta kun saareenkin menen, (siellä on kolme upeeta miestä jotka huolen pitää, mökkikylästä ja meistä sen asukeista) mietin mielessäni, joko on joku heistä löytänyt naisen itselleen.
Ja varmasti taas ensi kesänä suraan, onko mitään tapahtunut niillä main :))
Niin ja onhan sitten niitä sinkkuja jotka hakee ja hakee, jotkut hakee ja pettyy, ihmisen elämä on sellaista, että se on vaikka minkälaista.
03.04.2011 13:24
Siinäkö se vaan yläpuolella pörräilee?
Jos mulla olis varaa helikopteriin niin olis kyllä sitten varaa lennellä sillä kauas.
Täällä on sen verran pienet noi pihat ettei niille onneksi helikopteri mahtuis :))
Mistähän mä keksisin valituksen aiheen?
Tällä hetkellä ei tule mitään mieleen kun tuntuu että oon pikkuhiljaa parantunut tosta kurkunpääntulehduksesta ja pääsiäissiivouskin on tehty.
Mutta kyllä se jossain vaiheessa tulee joku narina taas mullekin :)
03.04.2011 13:12
142 / 183