Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eiköhän niitä salarakkaita löydy kaikista merkeistä :))
Mun tuntemat salarakaat, siis ei mun vaan ihmiset joiden tiedän harrastavan tuota tapaa nissä on suurin osa kaksosia.
Mulle taas petttäminen ei ole ollenkaan vapautta, päinvastoin se satuttaa ihmisiä
Enkä toisekseen haluaisi luikkia jossain piilossa ja olla piiloteltavana.
Jos joskus vielä suhde tulee eteen sen on oltava vapaa, niinkun minäkin olen vapaa. Ei mitään salajuttuja ei todellakaan.
31.03.2011 09:52
No, joo kerran naimisissa ollut ja sitten eronnut.
Edes kihlasormusta ei ole muuta ollut.
Keveydestä en niinkään menis sanomaan, kyllä on aikakin kivinen ollut tie.
Mutta tassuilleni olen joka tapauksessa tippunut ja nyt on hyvä.
Muista jouskareista sen verran joita tunnen, On naimisissa olevaa ja sinkkua jopa ikisinkkujakin. Voisin sanoa että jokalaista löytyy :))
30.03.2011 19:45
Santana on taas pitkästä aikaa ollut mun päiväni sulostuttja.
Muutaman cd:llisen olen sitä tänään kuunnellut:
http://www.youtube.com/watch?v=9u0oiy_KPm8&feature=related
30.03.2011 19:36
No tuota tietoa käärmeenkantajasta löytyy täältä:
http://www.voice.fi/index.php?mw=Horoskoopit+Astrologia&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=22999&cat=26
Ja googlaamalla voi löytyä enemmänkin.
Mullehan oikeesti nää astrologia jutut on hauskuutta.
Olen teettänyt joskus syntymäajan ja paikan mukaan ihan luonnearvionkin.
Aika hyvin se ties, mutta olis kait voinut tietää joku muukin.
30.03.2011 19:02
Oi on, lunta kyllä piisaa. Mutta isot tiet on jo ihan sulia. niilähän sitä on hyvä körötellä noilla kaksipyöräisillä.
Eilen illalla tuli lunta ja katselin nauttien sen kauneudesta. Metsä oli ihan lumen peitossa illalla, mutta nyt on taas sulaa ja aurinko paistaa mäntyjen lomasta.
Vielä nämä viimeiset lumisateet meinaan nauttia ihan todella, seuraaviin on taas monta kuukautta.
Mutta sitten nautitaan toisenlaisesta ihanasta suomesta :).
30.03.2011 18:53
Jaa, empä ole palstakaverini vartija, joten en tiedä.
30.03.2011 18:03
Mihis mie sitten luottaisin?
Ja minkä mukaan voisin maailmassa tallustella? :))
30.03.2011 18:01
Tarkottihan toi H meitä tolla törpöllä?????????
Ei kun itteään värmää`?
30.03.2011 18:00
Tiistaina syntynyt jousimies/koira veriryhmällä O.
Torstaihan on jousimiehen "onnenpäivä" ja toisekseen jousimiehet tippuu aina kuin kissa tassuilleen.
Mutta mulle tuli pulma kun kuvioihin tuli se "käärmeenkantaja" niin musta tulikin yhtäkkiä skorpioni ja mites nyt kun pitäis koko maailma muuttaa skorpionin mukaiseksi ja mennyttä ei voi muuttaa.
Hoh hoh ei mihinkään voi enää luottaa, ei edes horoskooppiin :)))
30.03.2011 17:49
Kyllä nyt on kevät pitkällä ja kesä lähellä!
Naapuritalon mies on ottanut iison kaksipyöräisen esille ja hoidellut ja paijaillut siä pitkään, musiikkikin siellä vienosti soi.
30.03.2011 17:43
Varmasti onkin hyvä kanava kertoa firmastaan.
Jos mulla olis joku juttu mitä haluasin jakaa maailmalle niin kait silloin olisinkin siellä.
Mutta kun olen enemmän tälläinen erakon luonteinen niin musta tuntuu että jos menisin facebookkiin niin tulis liikaa paineita.
Mulla on niin paljon tuttuja ympäri suomen että kohta en kerkiäis kun istumaan koneella.
Eli edelleen mulle riittää tää saitti ja jos jossain vaiheessa tulee eteen niin ainahan sitä voi kokeilla. Mutta ei vielä :)))
30.03.2011 12:41
Hyvää päivää sulle.
Suomalaista kyllä suositaan, ja lähijuttuja vielä mieluummin. Ne on olleet mun mielessä jonkun aikaa. Täytyy ottaa selvää missä kaikkialla täällä myydään lähiruokaa, paitsi torilla tietysti.
30.03.2011 12:27
Niin kun kirjoitin täälläkin voi notkua työaikana.
Ja sehän pitäis olla jokaisen oma asia jos ittestään haluaa kertoa kaikille.
Mikäli oikein ymmärrän niin facebookin saa sellaiseksi ettei kukaan muu kun ne joiden haluat pääse lukemaan kuulumisiasi.
Toisekseen on ihmisiä jotka haluaa että heidät huomataan maailmalla, kaikilla vaan ei ole laulunlahjoja eikä näyttelijän tai tai tanssijan. Jos heillä on halu tulla tietoisuuteen kaikkien silmissä.
Mene ja tiedä.
Kyllä jotenkin näen vastaisuutena nämä aloitukset ja ainakin se mitä ne tuo ketjun sisällä.
Muuten täälläkin voi olla ihan omalla kuvallaan ja ihan itsenään, ei kaikki ole niin anonyymeja kun me tällä hetkellä olemme.
Ja olen minäkin täällä ihan oikeasti itsenäni ja minut kyllä jokunen täälläkin tuntee/tietää. Ja olen kirjoittanut itsestäni tänne ihan oikeaa asiaa.
30.03.2011 12:24
Jotenkin ihmetyttää tää fecebook vastaisuus, sitten kuitenkin kirjoitellaan täällä.
Mulla ei ole facebookkia koska en halua tämän lisäksi mitään muuta juttua, mutta ei mulla ole mitään sitä vastaankaan.
Samalla tavalla kun ihmiset kirjoittelee työaikana siellä ne voi kirjoitella täällä.
Mulla tosin ei ole mahdollisuutta eikä edes halua olla täällä silloin kun on työaika ja tauot menee kyllä ihan syömiseen tai kahvitteluun, ja oikeiden ihmisten kanssa jutteluun tai kuunteluun kyllä useimmiten.
Enkä tiedä että mun työpaikassa kukaan istuis tauolla koneella.
Tupakalla kävijätkin vähenee koko ajan ja ne jotka käy niin kyllä suon niille sen, koska ne on paremmalla tuulella sitten, kun joutuisivat kärvistelemään koko päivän ilman sitä.
30.03.2011 11:18
Mulla tulee töissä toi sosiaalinen puoli täyteen normiarkena.
Nyt en saakaan puhua kurkkuni takia.
Mulla syy usein hiljaisuuteen ei ole se etteikö päässä liikkuisi sen tuhatkin juttua. Vaan se että olen huomannut ettei ihmisiä kiinnosta ne asiat mitkä mua kiinnostaa.
ja taas perheettömänä ei mulla ole mitään asiaa noihin perheellisten juttuihin.
Onneksi töissäkin saa välillä olla sellaisessa paikassa ettei tule paineita keskustelun suhteen.
Kivat työkaverit kyllä suurimmalta osin on ettei vikaa heissä ole.
30.03.2011 11:04
Tuskin hakemalla löytyykään, pakoonhan ne menee jos huomaa että on haku päällä :)
Pitää vaan antaa niiden tulla luo, eikä sitten katsoa ettei toi sovi mulle kun jne.
29.03.2011 23:17
Kiitti vastauksesta, eli voi kiertää. No niin varmaan minäkin tekisin jos olisin tilanteessa.
29.03.2011 23:12
Vahvaa Ritva Oksasta, Yölento:
http://www.youtube.com/watch?v=1HNUWjccTBQ&feature=related
29.03.2011 22:19
Hitsin vitsi. Hain ja mietin mutta ei tainnut olla tämä "Maailma ilman rakkautta"?
Tässä Topi Sorsakosken laulamana kuitenkin:
http://www.youtube.com/watch?v=1xZzl5axRYM
29.03.2011 21:05
Jos ne perhoset sillain jonkun puun päähän, vähän niinkun omenapuita istutetaan toisen varteen.
Tehdään viilto johkui puuhun,siihen vähän multaa ja se makarooni siihen. Siin olis sitten jo mallia niille tuleville perhosmakaroneille.
Ja ne simpukat tietty johki pulloon, niitähän on nykyään viherkasvejakin jotka saa olla kokonaan siellä vedessä jossain pullossa.
29.03.2011 18:38
145 / 183