Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vielä oli tää Tapsan kappale laitettava tänne.
Soittajan kaipuu
http://www.youtube.com/watch?v=-wf2ka4_OZI&NR=1&feature=endscreen
15.05.2012 20:30
Vois olla kammottavaa kun kaukana Lompolon jäällä tulis sellainen aavehiihtäjä vastaan.
http://www.youtube.com/watch?v=TIJGSRP-y0g
15.05.2012 20:25
Mie pystyisin viemään tän vaikka pihalle, mutta tässä on mun tietsikka pöytä ja ihan kätevää aina tulla tähän, ja kun menen pihalle niin olen ihan pihalla :))
Jason M`ras, I`m Yours:
http://www.youtube.com/watch?v=EkHTsc9PU2A&ob=av2e
15.05.2012 20:13
Viimeksi katsoin kun Seppo leikki narulla. ja sillonkin tuntui että mainoksia tuli jatkuvasti..
Bruce Springsteen, Secret Garden
http://www.youtube.com/watch?v=xtMhtMc1GW8
15.05.2012 19:52
Noh, empä sitä tilannutkaan. Tälläkään kertaa.
Joten ei minua haittaa vaikka peruivatkin.
15.05.2012 19:45
Kukan lie rakentanut ensin tuon vajan tuohon pihapiiriin.
On meinaan rakennus kolmen pihan tontilla.
Ja jokaisella on omat "vajat" siellä saman talon sisällä. omat tilat ja omat ovet omilta pihoilta.
15.05.2012 18:56
Kävin keittiössä ja tulin taas katssomaan no jo oli Sääksi ja Varis.
Tosi hauskaa on nyt ollut seurata näitä kahta "tanssijaa".
Olis pitänyt jo aikasemmin huomauttaa ettei ketään näy.
15.05.2012 18:41
Tyhjä on pesä aina kun käyn katsomassa nykyään, missä lie huitelevat.
15.05.2012 18:06
Meitä on niin moneksi.
Kumppaneita kyllä löytyis muttei sellaista joka itseä kiinnostaisi.
Kun pitäisi sitä omaakin aikaa saada, ja nuo kumppaneita hakevat miehet usein on sellaisia takiaisia. Ainakin mun kohdalla olleet.
Ihan hyvä kun ovat kavereita, eikä sen enempää.
15.05.2012 18:03
Koivut on toisin paikoin niin täys urpuja ettei hiirenkorvia näy ollenkaan.
Jotkut koivut on taas ihan vihreinä.
Heh, jotkut vihaa voikukkia mutta oikeesti se on todella kaunis kukkiessaan.
Edellisessä asunnossa oli naapuri joka otti sellaisen laitteen kanssa pois niitä että sai juurineen ylös. Naama punaisena kävi joka päivä tuota tuskallista työtään.
Sitten yhdessä paikassa oli heiniä, jotka sai lähteä. Ja kohta tulee mun luo innoissaan oli löytänyt jostain pussin missä oli heinänsiemeniä ja hehkutti kuinka hän nyt kasvattaa sellaisen pehkon keskelle kukkamaata.
Huh huh, en ole koskaan ymmärtänyt miksi joku itse keksitty paikka, esim. heinälle on parempi kun se missä se kasvaa luonnostaan.
Enkä ymmärrä miksi kaikkia kauniita kukkia pitää kitkeä joka paikasta ja sitten itse maksaa kukista ja istuttaa ne jonnekin missä ne muka on parempia.
Olen aina nauttinut luonnonkukista, pihallakin. Eikä pihan sili tarvi näyttää huonosti hoidetulta. Jotenkin kannattaa katsoa sillä silmällä että vaikka kasvi on ns. rikkakasvi se voi olla oikeinkin kaunis ja sopia siihen missä se on.
Noh nää nyt on mun ihmettelyjä tuolla kasvien ja ihmisten taistelutantereella.
15.05.2012 17:47
Joo, ei mulla olis itellä kärsivällisyyttä. Jos ei totakin hommaa olis "joku muu" tehnyt niin tekemättä olis multa.
Valmiin päällä on helppo olla :)
14.05.2012 21:52
Ensimmäiset tiedot on vaan asutuksesta. Välillä saari on ollut asumatonkin ja sitten taas samat suvut on sinne muuttaneet.
Siellä on kirjoitettu, kaikista sodista miten ne ovat vaikuttaneet saaren elämään. milloin se on kuulunut kruunulle jne.
Oikeastaan sukupuu alkaakin vasta 1600 luvulta.
Ja kun katselin noita "perhetauluja" niinkun ne on merkitty kirjaan. niin ensimmäiset saareen tulleet usein on miehen nimi alussa ja monesti on vaimo tuntematon mutta lapset kyllä sittten on merkitty.
14.05.2012 21:30
No mun äidin puolelta on tehty sellainen kirja.
Hän on saaressa syntynyt ja siinä käydään koko saaren sukuja.
Kirja alkaa 1500 luvulta ja meidän suku on sinne tullut noin 1700.
Siinä kerrotaan yleensä saaren asutuksesta, tila kerrallaan käydään.
Katselin tossa että on useampia puolisoita ja lapset sitten yhteisiä, eli ei sen toisen puoliskon edellisestä avioliitosta olevia.
Se on mielenkiintoinen kirja, etsin taas esiin kun luin alotuksesi.
Saaresta on toinenkin kirja tehty siinä sitten ei niin sukutarinoita vaan muuten saarelaisesta elämästä, murresanoista ja elämästä saaristossa yleensä.
Jotain ymmärtää itsestään kun tietää historiaansa ja esi-isiänsä.
14.05.2012 20:57
Noloo olis jos nyt ei hakkais :)
Tässähän taas jännätään, ensimmäistä ylivoimaa.
14.05.2012 20:21
Anceli, kuinka voit edes kuvitella että joku olis siuta parempi.
Ja milleen parempi.
Mutta tuskin sinusta sanois, ettei noin hyvää kissaa istään.....:)
14.05.2012 18:04
Kyllähän ihmiset joutuu tekemään rankkoja ratkaisuja.
Oikeasti monella muullakin tasolla.
Ei tämäkään asia tietenkään aina ole niin musta-valkoinen kun mun kohdallani oli.
Hatunnosto täältäkin hänelle.
14.05.2012 17:56
Niin eihän kissat koskaan ole samanlaisia. Meilläkin oli aikoinaan vellokset ja ja niin erilaisia kun olla voi.
Ei ole parempaa eikä huonompaa....
14.05.2012 17:52
Luulen ettet silloin kovin katsois miestä jos huomaisit että hänelle elikot on tärkeitä.
Kyllä nää jutut huomaa ajoissa, ellei toinen jotenkin tahallaan peittele asiaa.
Tohon sun aloitukseen vielä tuli mieleen kun menin naimisiin niin muun exällä oli parikymppinen tytär.
Meillä meni hyvin eka tapaamisesta asti, vaikka todella jännitin sitä. Varmaan hänkin.
Kaikki lomat ja joulut, juhannukset ym. halusi viettää mieluummin meillä kun äidillään.
Eikä mulla sitä vastaan ollut, olin oikein otettu asiasta.
14.05.2012 17:36
Tarinaa pakaroista :)
Marjo Leinonen ja Pedro`s Heavy Gentlemen: Miljoonan markan pakarat:
http://www.youtube.com/watch?v=FD3HFPVhPqc&feature=related
14.05.2012 17:23
Jos mä alkaisin seurustelemaan miehen kanssa jolla on eläin, mikä tahansa, niin ei tulis mieleenkään sanoa että eläin tai minä.
Tosin olen eläinrakas ja nytkin haluaisin kissan mutta toisaalta kun on yksin niin ei tartte miettiä hoitopaikkaa kun taas iskee halu lähteä. Tässä kesän aikaan tulee kuitenkin taas noita viikon tai kahden reissuja. Yksin on silleen parempi.
Onhan mulla sitten noi linnut ja oraavat tuolla ulkona. Käärmettä vaan en ole vieläkään nähnyt.
14.05.2012 17:06
66 / 183