En edes jaksa kirjoittaa omista murheistani kun luin muiden ongelmista ja "asiantuntijoiden" sekä omien mielipiteiden esittäjien vastauksia. Kuulun palstan ikähaarukkaan.
Tulkoon yksi asia joka vaivaa, saako naapurin tontille rakentaa?
On täällä jutut ja murheet
9
176
Vastaukset
Ei siinä varmaan mitään estettä ole, JOS naapuri hakee rakennusluvan ja antaa Sinun rakentaa.
On siinä riski, jos naapuri tulee toisiin ajatuksiin, ja sanoo, vie rakennus pois tai minä pidän sen.
Naapuri voi olla jopa hyvillään, ku rakennus on valmis. Ei rakentaminen halpaa ole.- ...
Tottakai saa rakentaa naapurin tontille. KK antoikin jo kattavan vastauksen asiasta.
Mulla ongelmana naapuri, joka mieluusti viljelee pottua mun tontilla. Jotenkin ne rajapyykit vaan on hävinneet ja ruotsinlaivan kokoinen traktori koittaa tulla kyntämään mun pihaa. Noin niinkuin epähuomiossa tulin kylväneeksi 4000 lupiinin siementä naapurin pottupellolle. Lupiini kuuluu suomen luontoon aivan samoin, kuin kirjolohi tai just pottu.
Saapa nähdä, mikä meteli siitäkin nousee. :D
=DW=- ora pihla
Olisit laittanut Tuoksuvatukkaa, se kun villiintyy, on naapurilla pian pelkkää Tuoksuvatukkaa perunan sijasta! Sitä ei saa pois kuin juurineen ja sekin pitää tehdä muutaman kerran ja ajella ruohon leikkurilla versot aina yli. Sitkeämpi hävittää taitaa olla vain orapihlaja, joka kasvaa naapurilla vaikka otatti kaivinkoneella "kaikki" pois!
- Putkettaa
ora pihla kirjoitti:
Olisit laittanut Tuoksuvatukkaa, se kun villiintyy, on naapurilla pian pelkkää Tuoksuvatukkaa perunan sijasta! Sitä ei saa pois kuin juurineen ja sekin pitää tehdä muutaman kerran ja ajella ruohon leikkurilla versot aina yli. Sitkeämpi hävittää taitaa olla vain orapihlaja, joka kasvaa naapurilla vaikka otatti kaivinkoneella "kaikki" pois!
@ora pihla
Kyllä tää on varmaan vielä inhottavampi riesa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jättiputket
- L - L
Serkkuni osti "olemattomalle" tontille, ilman rakennuslupaa rakennetusta rivarista kaksion.
Asia paljastui viemärin mentyä tukkoon eikä talosta löytynyt mitään piirrustuksia.
Jatkosta ei serkkuni puhunut mitään mutta eipä rivaria purettukaan.
Arvaisin rahallista jälkihoitoa. - Hei kun keikuskelen
Enpä osaa kommentoida tuohon "saako naapurin tontille rakentaa", mutta vetäsen yhen kommentin tuohon kirjoittamaasi, että "En edes jaksa kirjoittaa omista murheista kun luin.........."
Jokaisella on ne ihan ikiomat Murheet. Eihän niitä muiden murheisiin kannata vertailla. Myös mainitsemasi "asiantuntijoiden" kommenteista ei mielestäni kannata piitata yhtikäs mitään. Ainahan niitä asiantuntijoita riittää.
Yleensä, hyvin monesti, niiden Asiantuntijoiden neuvot ovat niitä kaikkein huonoimpia. Miksi, no siksi, koska eivät osaa ajatella asiaa, kuin vain ja ainoastaan Omalta kantiltaan (omien kokemuksien kautta).
Elikkä jos sinulla on niitä Omia murheita, joista haluaisit kirjoittaa, niin kirjoita, jos siitä on apua. Usein jo pelkkä kirjoittaminen tai puhuminen auttaa, vaikkei saisi ainuttakaan vastausta tai neuvoa.
Varmasti kaikilla on joskus aika, että murhe tai huoli tai muu vastaava kalvaa mieltä. Kun murheen tai surun aika on ohi, niin sitten taas kelpaa patikoida eteenpäin.:)- laahustava2
Olen paljolti samaa mieltä kanssasi "keikustelija" jos on omia murheita niin kertomaan tänne vaan.Täällä on paljon viisautta sekä elämän kokemusta,ettei voi olla ottamatta sitä huomioon.
Voihan joku toinen omalla kokemuksellaan olla todella lähellä omaa kokemustasi ja kertoa kuinka siittä ui kuiville.
Kukan lie rakentanut ensin tuon vajan tuohon pihapiiriin.
On meinaan rakennus kolmen pihan tontilla.
Ja jokaisella on omat "vajat" siellä saman talon sisällä. omat tilat ja omat ovet omilta pihoilta.- Suursuon kansa!
Täällä paljastuu suomalaisten metsäläisyys!
Meille olisi paras asumus vanha kunnon
suokuoppa tai turvekammi. Meitä on tosi
vaikea sivistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6182561Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4162033Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231960JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191556- 671489
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641488- 1241243
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221050Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.181002Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16978