Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

1. No joo taas on enimmin perheellisille ja parillisille nää keskustelut.
    Mutta vastaan tähän kun mieleeni tuli.
    Mulla oli kerran kissa ja sitten vuosien jälkeen tuli kuvioihin mies.
    Parin kuukauden seurustelun jällkeen tuli ehto: joko mies tai kissa.
    Kissa jäi ja mies katosi maailmaan.
    Kehtas mennä potkimaan mun kissaani, joka ei hänelle pahaa tehnyt.

Joten ja jos olis, niin voit kuvitella kumpi menis ja kenen edelle.
  2. Heikku! Mie oon kova halaamaan.
    Mutta sen ihmisen pitää itse tuoda julki se että on halattavissa.

Tein aikoinaan vapaaehtoistöitä (seurakunnalla) ja siellä missä oli kävi kaikenlaisia ja kaikenikäisiä ihmisiä.
    Sinne tuli sellainen iäkkäämpi nainen. Ja hänestä mua varoitettiin ettei tykkää että häntä edes kosketetaan ollenkaan.
    Siinä sitten istuttiin ja juteltiin hänellä oli hebreankielinen raamattu ja sitä halusi käydä mun kanssa läpi. Hän suomensi mulle kohtia jotka on tässä meidän käännöksessä aivan erilaisia. Siitä tuli tapa, kun hän tiesi mun olevan siellä niin tuli kirjansa kanssa olotilaan.
    Aikaa myöten juteltiin kaikenlaista, hyvä huumori oli hänellä.
    Kerran se sitten tapahtui, naurettiin jotain juttua ja hän otti kädestä kiinni.
    Ikinä en unohda sitä tunnetta, se oli sieluun asti menevä lämpö. Tunsin että olin voittanut osan hänen luottamustaan. Koskaan ei senkään jälkeen halattu mutta koskea sain sillain huomaamatta.

Sitten taas toisenlaiseen tapahtumaan. Edellisessä asunnossa oli mies joka oli ihastunut muhun. Hän aina pihalla tuli ihan viereen tai naaman eteen juttelemaan.
    Mulle tuli tunne että tuota ihmistä en halua lähemmäs, astuin taaksepäin ja hän seurasi mua.
    Kamala tunne jos olisin joutunut häntä halaamaan. Varmasti osin oli syynä se että hän oli niiiin ihastunut ja itellä ei ollut mitään tunteita. Kaikki ne vihjailut ja kutsut. vaikka yritin kaikkeni ettei saisi mitenkään väärää kuvaa, enkä kuitenkaan olisi halunnut ilkeä olla.

Eli kyllä minä halailen kaikenlaisia ihmisiä, paitsi etten kuitenkaan, ja sen ihmisen täytyy itse olla sellainen joka tykkää halata.
  3. Aivan ihana kappale. Hiljaisuus on joskus niin syvää että se ihan huutaa.
    Varsinkin talvella ulkona. Täydellinen pimeys vain taivaan tähdet valaisee ja siihen täydellinen hiljaisuus. Sellaista ei kauan kestä kun tulee ihan epätodellinen olo.

Mulle tuli nyt mieleen Aikakoneen Keltainen, näin toukokuun kunniaksi:

http://www.youtube.com/watch?v=QhhT0tBPM-I

Kohta ei oo tässä talossa hiljaista kun Suomi kohtaa USA;n