Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei kisulle käynyt kun onneksi ei ollut kenkiä jalassa.
Mutta sen voin sanoa että mies lähti niin nopeaan kun raketti.
Olen pienikokoinen mutta kun suutun niin en pelkää isoakaan miestä.
14.05.2012 16:40
No joo taas on enimmin perheellisille ja parillisille nää keskustelut.
Mutta vastaan tähän kun mieleeni tuli.
Mulla oli kerran kissa ja sitten vuosien jälkeen tuli kuvioihin mies.
Parin kuukauden seurustelun jällkeen tuli ehto: joko mies tai kissa.
Kissa jäi ja mies katosi maailmaan.
Kehtas mennä potkimaan mun kissaani, joka ei hänelle pahaa tehnyt.
Joten ja jos olis, niin voit kuvitella kumpi menis ja kenen edelle.
14.05.2012 16:30
Olihan siellä yhdessä pelissä ainakin kolme ukkoa siellä maalissa, ei kait sinne kaikkia viittä mahtuiskaan :))
Välillä ne maalit menee pois paikoiltaankin.
Mun systeri on varsinainen urheilun ystävä kun sillä oli eilen vaikeuksia kun samaan aikaan tuli formulat ja tää suomen peli. Formuloitten takia niillä on maksullisia kanaviakin.
Se seuraa paljon enemmän kun minä, ja sama oli mun äiti eläessään.
Lapsena kun oli vielä ne mustavalkoset telkat ja asuttiin kaikki saman katon alla niin silloin katteli koko perhe kaikenmaailman urheilua mitä silloin tuli. Ja kauhea "tappelu" parhaista paikoista istua. Sellaista keplottelua ohjelman kesken että sai toisen nousemaan tuolilta.
Sieltä kait se on lähtenyt että pienesti pitää seurata urheiluja silloin tällöin.
14.05.2012 11:27
Ruotsilla on paljon hyviä laulajia ja lauluja muutenkin.
Ollut aina, enkä nyt tarkoita euroviisuja.
Euroviisut ei jaksa kiinnostaa kun siellä yleensä on niin vähän sellaista mikä säväyttää.
Liian paljon samanlaista liirumlaarumia.
Huomaan usein kun alan niitä katsomaan ja kuuntelemaan niin kohta olen jotain muuta tekemässä tai ajatukset on ihan muualla.
14.05.2012 10:59
Eihän suomi ole voittanut kun kaksi maailmanmestaruutta, ja ei ole pelkoa että joka vuosi voittaakaan.
Itse olen nähnyt molemmat ja kyllä se tuntu hyvälle kun Leijonat kaikkensa pisti peliin.
Olishan tää nyt kun kotikisoja puolustaa hienoa, jos voittais
Jos voittais joka vuosi niin ei siinä enää mitään juhlimista olis.
Itse en tosin käy noissa voitonjuhlissakaan kun en tykkää ihmispaljoudesta.
Eikä mun elämä tai unet katoa mihinkään vaikka hävittäiskin, samalla tavalla jatkuu kun voiton jälkeen :)
14.05.2012 10:55
No joo, katellaan tänään kuinka Kazakstanin kanssa käy.
Kyllä toi eilinen häviö leeijonille ottaa enemmän kun mulle. Systerille sanoin eilen että kyllä mä nukun yöni ihan hyvin vaikka jellonat häviskin. Ja tänään taas tsempataan.
14.05.2012 10:45
Olitpa rohkea kun uskalsit noin monta ---kirjoittaa. Mie en enää sitä kirjoita. Muutenkin mun perässä on yön miinustelija käynyt.
Mutta eihän sille mitään voi jos jollekin "Kaikki tytöt" on niin tärkeitä vaikka jokaiselle erikseen selittääkin että Sinä vain olet juuri se Oikea.
Finlanders, Kaikki tytöt:
http://www.youtube.com/watch?v=7aMFAP_hWgA&feature=related
14.05.2012 10:23
Tai tässä.
Oon aina samaistunut Susi Quatroon :))
Can the can.
http://www.youtube.com/watch?v=xYoogY-UGio&feature=related
13.05.2012 19:58
Älä, älä, ei saa veistä kääntää haavassa.
Kuihtuu jellonien peli ihan niinkun kesäinen maa tässä Marjo Leinosen kappaleessa:
http://www.youtube.com/watch?v=dBadCrrkCSo&feature=related
13.05.2012 19:53
Nyt mennäänkin vähän erilaiseen musaan.
Remu, Viittä vaille kaks:
http://www.youtube.com/watch?v=fnHGo7CJ1KA&feature=related
13.05.2012 19:41
Topi Sorsakoski, Yö kerran unhoa annoit.
http://www.youtube.com/watch?v=MiAwtBY93GI&feature=related
13.05.2012 19:26
Jatketaan Klabbilla.
Jälkemme hiekalla:
http://www.youtube.com/watch?v=-An0pd2-STU&feature=related
On niitä jälkiä hiekalla välillä kahdet ollut, ja joskus taas useammat.
Kesä tulee meri ja hiekka odottaa :)
13.05.2012 19:23
Heikku! Mie oon kova halaamaan.
Mutta sen ihmisen pitää itse tuoda julki se että on halattavissa.
Tein aikoinaan vapaaehtoistöitä (seurakunnalla) ja siellä missä oli kävi kaikenlaisia ja kaikenikäisiä ihmisiä.
Sinne tuli sellainen iäkkäämpi nainen. Ja hänestä mua varoitettiin ettei tykkää että häntä edes kosketetaan ollenkaan.
Siinä sitten istuttiin ja juteltiin hänellä oli hebreankielinen raamattu ja sitä halusi käydä mun kanssa läpi. Hän suomensi mulle kohtia jotka on tässä meidän käännöksessä aivan erilaisia. Siitä tuli tapa, kun hän tiesi mun olevan siellä niin tuli kirjansa kanssa olotilaan.
Aikaa myöten juteltiin kaikenlaista, hyvä huumori oli hänellä.
Kerran se sitten tapahtui, naurettiin jotain juttua ja hän otti kädestä kiinni.
Ikinä en unohda sitä tunnetta, se oli sieluun asti menevä lämpö. Tunsin että olin voittanut osan hänen luottamustaan. Koskaan ei senkään jälkeen halattu mutta koskea sain sillain huomaamatta.
Sitten taas toisenlaiseen tapahtumaan. Edellisessä asunnossa oli mies joka oli ihastunut muhun. Hän aina pihalla tuli ihan viereen tai naaman eteen juttelemaan.
Mulle tuli tunne että tuota ihmistä en halua lähemmäs, astuin taaksepäin ja hän seurasi mua.
Kamala tunne jos olisin joutunut häntä halaamaan. Varmasti osin oli syynä se että hän oli niiiin ihastunut ja itellä ei ollut mitään tunteita. Kaikki ne vihjailut ja kutsut. vaikka yritin kaikkeni ettei saisi mitenkään väärää kuvaa, enkä kuitenkaan olisi halunnut ilkeä olla.
Eli kyllä minä halailen kaikenlaisia ihmisiä, paitsi etten kuitenkaan, ja sen ihmisen täytyy itse olla sellainen joka tykkää halata.
13.05.2012 19:13
Siis kun nyt vasta tajusin vaikka lukenut olen.
Multa myöhästynyt oikein lämmin halaus ja pusu poskelle.
13.05.2012 18:52
Kävin Ruotsin kappaleen kuuntelemassa ja kyllä se hyvältä näytti ja kuulosti.
En ole sen kummemmin nyt seurannut koko euroviisuja muuten.
Eihän toi mummojen kappale mikään euroviisukappale olekaan, mutta jos se osuu ihmisen sieluun niin ei koskaan tiedä kuinka käy.
Kun tänä päivänä niin tota laihuutta ja kaikkea tavallaan pinnallisuutakin arvostetaan ja kuitenkin suurin osa kansasta ja kansoista on ihan tavallisia pulliaisa...
Paikkansa voi hyvin löytää ainakin yläpäästä tuo kappale.
13.05.2012 18:47
Joo, mä meen nurkkaan häpeemään tota edellistä viestiäni. Ja oon ihan hiljaa tästä etiäpäin :((
13.05.2012 18:29
No niin tässä tänään.
Suomi voittaa juu es ein! Armoa anneta ei ei ei, suomi voiton vei :))
Tässä mun kisahuutoni.
13.05.2012 16:10
Nettiuskottomuus, vai netin kautta etsitty oikea uskottomuus.
En hyväksy uskottomuutta en miesten enkä naisten puolelta.
Mutta multahan sitä ei kysytä joten uskottomia löytyy.
Kurjissa oloissa elävät naiset kautta maailman hakevat tietä pois ja helpompaan elämään.
Meidän on tässä maassa niin helppo arvostella.
Enkä kyllä vaihtais oloani kenenkään kanssa, en muuten edes kenenkään suomalaisen.
Niin ja sitten vielä tuli mieleeni että jos mies etsii naisia netin kautta, niin täytyyhän siellä vastaavasti olla niitä naisia. Mahdollisesti just jonkun tyttöystäviä ja vaimoja. Taidetaan olla tasoissa.
13.05.2012 12:45
Intohimo, sulla toi vene vie paljon jos ei kaikkea.
Mutta kyllä pitää olla silloin valmis maksamaan nniin ajassa kun rahassakin jos ihminen sellaisen tunteen löytää.
Tehdä jotain täysillä ja antaa siihen kaikkensa.
Toisaalta mun luonteella tullaan sieltä alaskin välillä ja kovaa, silloin möyrin syvällä suossa. Kunnes taas intohimo voittaa.
Mun kappale on vähän erilainen, odotan aikaa jolloin pääsen taas tänne.
Menen hautausmaalle ja juurrutan itseni saaren multaan, juttelen mummolle ja muille sukulaisille siellä.
Ehkä jo piankin:
Juha Vainio, Kaunissaari:
http://www.youtube.com/watch?v=HCr1nO_DuhE
Mun äiti sattui paikalle kun Junnu kirjoitti tätä laulua, sateisena päivänä keltaisessa sadetakissa istui niemen kärjeessä.
Äiti meni kattomaan kuka täällä istuu ja Junnuhan se oli.
13.05.2012 12:33
Aivan ihana kappale. Hiljaisuus on joskus niin syvää että se ihan huutaa.
Varsinkin talvella ulkona. Täydellinen pimeys vain taivaan tähdet valaisee ja siihen täydellinen hiljaisuus. Sellaista ei kauan kestä kun tulee ihan epätodellinen olo.
Mulle tuli nyt mieleen Aikakoneen Keltainen, näin toukokuun kunniaksi:
http://www.youtube.com/watch?v=QhhT0tBPM-I
Kohta ei oo tässä talossa hiljaista kun Suomi kohtaa USA;n
13.05.2012 12:23
67 / 183