Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Te+hihhulit+koitatte+saada+Suomesta+teokratiaa+?+-amen!+
Hitler+oli+kumminkin+kristitty+eikä+ateisti.+Hitler+vastusti+ateisteja+niin+kuin+te+kristityt,+joten+et+näytä+tietävän+asiasta+mitään.+
Natsismi,+fasismi+ja+kristinuskohan+kulkee+käsi+kädessä,+johon+on+turha+sotkea+ateismia+(josta+et+näytä+tietävän+yhtään+mitään)!
07.08.2019 15:57
Miksi+just+raamattua?!+Miksi+ei+vaikkapa+Tolstoin+romaneja.+
Sen+verran+mulla+on+kirjoja+omassakin+hyllyssä+että+niitä+riittää+ettei+tarvitse+alkaa+JOKO+paperikeräykseen+TAI+puulämmitteisen+saunan+kiukaan+sytteeksi+kelpaavia+sivuja+selailemaan.
Sitä+sun+kannattaa+odotella+että+alkaisin+lukemaan+raamattua,+mutta+puhelinluettelon+selaaminen+vaikkapa+vuodelta+1975+sattuu+tuntumaan+paljon+mielekkäämpänä!
07.08.2019 15:53
Miksi+olen+sitten+kohdannut+sellaisia+hihhuleita+jotka+eivät+ole+sellaisia+joita+sä+kiellät+niiden+olevan!?+ihan+kuin+minä+en+tietäisi+millaisia+ne+ovat+olleet...jännä+juttu!!
07.08.2019 15:43
"Olen+tuon+"vain+Jumala+voisi+pyhittää+liittosi"-viestin+kirjoittaja.+"
Uutta+raamatun+osaako+sä+sillä+luulit+kirjoittaneesi!?+Kirjoituksesi+joutaa+ö-mappiin!
07.08.2019 15:31
Niistä+sua+ja+muita+hihhuleita+kohtaan+kohdistuneista+väärinkäsityksistä+..niistä+sä+haluat+täällä+kirjoittaa,+mutta+ne+"väärinkäsitykset"+ei+toiseksi+muutu+vaikka+sä+niistä+kuinka+täällä+kirjoittelisit!+Sen+minkä+olen+teistä+hihhuleista+kokenut+ei+ole+todellakaan+mitään+"väärinkäsityksiä"!+Jos+niistä+hihhulien+tempauksista+alkaisin+sulle+kertomaan+niin+sähän+muotoilisit+sen+hyvin+tyypillisesti:+"eihän+se+ole+oikean+kristityn+tekosia,+eikä+sellainen+ihminen+voi+kutsua+itseään+kristityksi".+:D
07.08.2019 15:28
Hyvä+kun+korjasit.+Tietenkin+84+000+kirkon+jäsentä+erosi+ja+enemmistö+laittoi+syyksi+Räsänen+ja+hihhulithan+ajattelee+tietysti+että+syynä+oli+homot!+:D
07.08.2019 15:21
Mä+pidän+avioliittoani+tasa-arvoisena+ja+kohtelen+vaimoani+tasapuolisesti,+joten+se+lienee+rakkautta,+eikä+siihen+mitään+jumalaa+tarvita.
Uskovainen+mennessä+kirkossa+avioliittoon+pitää+vaimoaan+pelkästään+orjanaan+ja+lapsitekotehtaana+-+vaimon+paikka+on+kristityiden+piirissä+hellan+ja+nyrkin+välissä...melkolailla+jokaisessa+kristinuskon+suunnassa+vaimoa+alistetaan....poikkeuksena+saattaa+olla+ev.lut.,+jossa+jäsenet+ovat+monesti+tapakristittyjä+tai+muutoin+tunnustuksettomia+uskontoa+kohtaan.+Ev.lut.+-kirkon+jäsenistä+monet+muihin+kristittyjen+suuntiin+verrattuna+menee+useammin+naimisiin+maistraatissa.
07.08.2019 15:16
Isoäitinikin+kertoi+tulevansa+kuoltuaan+sitten+kattomaan+meitä+läheisiään,+mutta+ei+ole+kuoleman+jälkeen+eli+yli+10+vuoden+jälkeen+siitä+näkynyt+jälkeäkään!
07.08.2019 15:08
Heh,+kysy+asiaa+päästään+sairaalta+hihhulilta!
07.08.2019 15:03
Ei+ainakaan+kristitty+tai+se+mielikuvitusolentonne+jumala+vaan+ihan+muu.+Se+on+sellainen+asia+josta+ei+ole+vastausta,+paitsi+tietenkin+hihhulilla+on+siihen+aina+vastaus+valmiina+kuten+kaikista+muistakaan+josta+ei+tiedetä+ja+se+on+mielikuvitusolento+jumala!
Hihhulin+pitäisi+ymmärtää+sen+tosiseikan+ettei+kaikki+asiat+kaipaa+vastauksia+...ei+ainakaan+sellaista+vastausta+josta+ei+ole+minkäänlaista+näyttöä!
Jumala+on+hihhuleilta+subjekti,+predikaatti+ja+objekti!
07.08.2019 14:47
Se+että+maailma+on+väkivaltainen+ja+julma+teille+uskovaisille+syy+on+tietenkin+homojen+ja+lesbojen?!+Yhtälailla+voisi+sanoa+että+maailma+on+väkivaltainen+ja+julma+kun+täällä+on+kristittyjä!+Mikään+ei+voi+olla+väkivaltainen+tai+julma+kuin+itseään+täynnä+narsistinen+kristitty,+joka+näkee+vain+muissa+kaikkea+pahaa+mutta+ei+koskaan+itsessään!++kristittyjen+sekoileminen+on+kaikkein+vaarallisinta+yhteiskunnassa+ja+sen+ihmisille+!!
07.08.2019 14:43
Jaa,+miten+ne+homopapit+ja+lesbopait+sitten+erottuvat+siellä+jumalanpalveluksessa+heteropapeista!?+Paneeko+ne+lesbopapit+ja+homopait+alttarilla+toisiaan,+kenties!?
07.08.2019 14:39
Ei+ole+tehnyt+sitten+suvee+eikä+talvea+mun+elämässäni+tai+vaimon+elämässä+mikään+yksikään+jumala,+joten+se+on+sun+ja+muiden+uskovien+turhaa+höpötyksiä+joilla+ei+ole+minkäänlaista+todenmukaisuutta+tai+sille+ei+ainneta+minkäänlaista+painoarvoa+yksikään+toinen+ihminen!
Ihminen+on+yksin,+mutta+te+ette+sitä+"usko"+vaikka+se+ei+ole+mikään+uskon+asia!!
07.08.2019 14:37
Ei+se+tee+ketään+naista+lesboa+että+asuu+naisen+kanssa.+Lainaten+Mark5!+:D
"Homopappeja+onkin+huomattavasti+enemmän.+"
Muttei+helluntailaisessa+seurakunnassa+mutta+ehkä+pedofiilejä,+kunnes+pappi+tulee+kaapista+ulos+jos+ulkaltaa.+
Kovasti+te+tappelette+sitä+vastaan+ettei+yksikään+miespappi,+jonka+uskonnossanne+sanelette+ainoaksi+oikeaksi+papiksi+ei+voi+olla+missään+nimessä+homoseksuaali.+Vesa+Kiertokari+on+homo+kaikessa+muussa+merkityksessä,+jos+yhtään+ymmärrät+mitä+sanalla+"homo"+voidaan+haukkuessa+tarkoittaa!
06.08.2019 12:20
"Sitä+saa+mitä+tilaa".+Sitä+voi+vain+laulaa+hihhuleille+eli+sitä+saat+miten+sä+muita+ihmisiä+vainoot+ja+vihaat!+Muut+ihmiset+on+kaikki+ne+jotka+eivät+ole+teitä+hihhuleita!
Se+etten+pidä+uskovista+enkä+natseista+niin+riittää+varmasti+ihmisryhmiä+vielä+monia!
06.08.2019 12:15
Siis+mä+en+ole+ainakaan+valinnut+sitä+että+mä+en+usko+satuihinne.+En+ole+koskaan+valinnut+että+olen+ateisti+vaan+ateisti+olen+ollut+ihan+syntymästäni+asti.+Se+on+minulle+täysin+luonnollinen+ja+neutraali+tila+että+ihminen+on+ateisti...kaikki+muu+liittyvä+tarvitsee+aivopesua,+jotta+voi+tulla+kaltaiseksi+hihhuliksi!
Paras+vitsi+on+se+että+hihhulit+sanovat+olleensa+jo+äidin+kohdussa+hihhuleita!+:D
06.08.2019 10:08
Se+käsitykseni+ei+ole+väärä+uskovaisista...vaan+monta+kertaa+koettu+kokemus+monista+uskovista.+Luottaa+ei+voi+..siinä++uskovaiset+vain+valehtelette+elämästä!
06.08.2019 10:04
Olen+ollut+36+vuotta+ateisti+enkä+ole+kuullut+yhdestäkään+ateistista+,+joka+on+ennakkokäsitystenne+mukainen....en+ole+kohdannut+yhtäkään+ateitia+joka+olisi+homoseksuaali+ja+ateisteja+tunne+todellakin+paljon!+Liekö+se+homouskin+vain+teidän+hihhuleiden+"sairaus".+Sellaiseksihan+te+äärikristityt+sitä+homoseksuaalisuutta+kutsutte.+Parantukaan+nyt+vaan+uskonnosta+ja+koittakaa+löytää+vapauden+ilman+sitä.+Uskonto+on+sairaus+tai+se+aiheuttaa+sairautta+...samaa+voidaan+sanoa+alkoholistakin!+Itte+väitätte+kaikkien+ateistien+olevan+alkoholisteja.+En+ole+kohdannut+ateistia+joka+olisi+koko+ajan+kittaamassa+viinaa.+
Olkaa+sitten+valintojenne+orja,+mutta+älkää+sekoittako+sitten+siihen+elämäänne+muita+ihmisiä...tai+sotkeko+yhteiskunnallisia+asioita+uskontoonne!
05.08.2019 23:17
Ateismi+ja+homous+nyt+tietty+on+sama+juttu+jos+kysytään+kaltaiselta+hihhulilta!+Mene+jo+päästäsi+hoitoon!
05.08.2019 23:11
Ihminen+on+kuitenkin+ilman+jumalaa+ja+pärjää+ilman+sitä.+Esimerkiksi+evoluutiota+nyt+ei+voi+mitenkään+kyseenalaistaa,+mutta+sen+jumalanne+todellakin+voi+ja+varsinkin+kaiken+sen+mitä+te+hourupäiset+ihhulit+kaiken+aikaa+siitä+hölötätte!
05.08.2019 23:10
25 / 815