Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. "Jep ateisti82, eipäs sulla olekaan sielua, olen pahoillani."

Ei ole sinullakaan, mutta uskot sinulla olevan. Jos ihmisellä olisi sielu, niin kyllä se olisi opetettu biologian tunnilla.

"te atethan olette älykkäimpiä kaikista, niinhän se meni?"

Hienoa uskovainen, olet sentään yhdestä asiasta tietoinen.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Brittiprofessori+Älykkäät+ihmiset+ovat+muita+harvemmin+uskossa/1135237125805

"Ei se ole oma asiasi kirjoitteletko täällä vai et sillä täällä vain esittelet typeryyksiäsi ja me muut näemme ne."

Ne kirjoitukset ovat typeryyksiä, koska ne eivät ole sinun mieleesi.

"Mistä sinulle on tullut tuollainen harhakäsitys? "

Se ei ole harhakäsitys vaan se on todettu tieto! Se sinun uskosi on harhakäsitys!

"Kyllä minusta uskonnon asioita saa kritisoida tosin tällä palstalla kritisointi tarkoittaa sitä että aletaan väittämään että uskovat näkevät pikku-ukkoja, epäillään käyttävätkö uskovat omia aivojaan, homoasiaa puidaan enemmän kuin viljaa maailmassa."

Loukkaannut siitä, jollet saa olla "oikeassa", etkä kestä kritisointia! Älä ihmettele ollenkaan, miksi teitä uskovaisia oikeesti kritisoidaan. Teette itse sen mahdolliseksi! Avaisit silmäsi, äläkä kulje kiikarit silmilläsi! te ette vastaa mihinkään kysymyseen, jollei siitä kerrota Raamatussa! Homo asiaa osaatte käsitellä, koska siitä kerrotaan Raamatussa hyvin homoja kohtaan loukkaavaan sävyyn, ettekä ymmärrä että teette siinä väärin. Sitten kun haluaa kuulla perustelut siihen niin vastaus on "siitä lukee raamatussa". ei teillä ole omia aivoja, mikäli vastaatte aina kuten Raamatussa lukee!

Esimerkiksi ei homoista kysytä mielipidettä miltään teidän Jumalalta vaan ihmiseltä itseltään, joten jos homoaktit on Jumalalle kauhistus niin ei se voi olla kauhistus teille, koska se ei ole tällöin teidän oma mielipiteenne vaan se lukee jossakin! Luetteko aina Raamatusta, mitä olette kulloinkin asioista mieltä? Säälittävää!
  2. "On se totta, että kirkosta löytyy homoihin nuivastikin suhtautuvaa porukkaa, mutta ei välttämättä sen enempää kuin muualtakaan."

Monet heistä on konservatiivisiä ja konservatiiviseen maailman kuvaan kuuluu kaiken uuden ja esimerkiksi homojen vastustaminen. Hyvä esimerkki on se, ettei Suomesta luovuta asevelvollisuudesta joka olisi nykypäivänä miltein pakollista, mikäli Suomeen syttyisi aseellinen uhka!

Olen täällä monta kertaa kysynyt, mikä on sellaista mitä konservatiiviset eivät vastusta kun on vaikuttanut siltä että vastustaminen on heillä päälimmäisenä jokaisessa asiassa. Sitä nimitetään kapeakatseiseksi maailmankuvaksi, joka on heillä rajoittunut vain yhteen ja se on Raamattu. Sellaiset ihmiset tulisi saada tästä maailmasta eheytetyksi ja oppia ajattelemaan ettei kaikki ota elämäänsä suunnaksi Raamatun sisältäviä kohtia, joille sen sisältö tuntuu hyvin vieraalta, eikä se ole uskovaisten tehtävä tällöin myöskään laukoa suustaan oikopäätä "pelastuspropagandaansa".

Ylipäätänsä mistä voitte olla vakuuttunut siitä itsellennekään, että todellisuudessa olisi olemassa joku pelastus jos siitä mainitaan vain Raamatussa, eikä kukaan kuollut ole sieltä "toiselta puolelta" tullut sitä toteen näyttämään? vaihtoehtoja on valehtelu itselleen, tyhmyys tai vainoharha! Useimmille se on vainoharha, joka tunnetaan nimellä psykoosi! Monen tulisi vain tunnustaa itselleen se. Alkoholistikaan ei ymmärrä olevansa alkoholisti, oska se on hänelle hyvin luonnollinen tapa!

Mitä tulee Haavistoon niin Suomi tarvitsee kansainvälisen henkilön presidentiksi, eikä sellaista joka toivoisi vain Suomen omavaraisuutta, jota esimerkiksi Soini tekee.

Se miksi valinta osuus Haavistoon johtuu hänen kyvyistään hoitaa maan asioita. Suomi tarvitsee vähiten Niinistön kaltaista "laskutikkua", joka ei ole selvillä todellisuudessa nykyisistä tai tulevista kriiseistä. En äänestä häntä sen vuoksi että hän on homo! Toki ois mukava vaan havaita, mitä pertsan kaltaiset kiihkokonservatiivit asiasta tuumaisi! :)

"Ummistat silmäsi siltä mikä on nähtävissä ilman mitään uskon silmälasejakaan. "

Uskovaisethan siltä totuudelta ummistaa silmänsä, enkä minä! He uskovat Jumalaan, enkä minä!
  3. Ei kuollutta voi uskoa!
  4. "Homoaktit ovat kiellettyjä Raamatussa - siksi en hyväksy homoa presidentiksi."

Ei ne kesken itsenäisyydenjuhlia aktia toisilleen anna. Ei kannata pyrkiä sinne homojen makuuhuoneeseen, mihin jatkuvasti pyrit!

Jumalan lakeja vastaan. sinä kapinoit Suomen yhdenvertaisuuslakeja vastaan, kunnet anna homojen kulkea, olla rauhassa ja vihkiytyä! Suomen lakia täällä Suomessa noudatetaan eikä minkään muun ja sinä rikot sitä ja se on minulle suurempi KAUHISTUS kuin sinun Jumalallesi se, jos joku haluaa olla homoseksuaali elää niin!!
  5. "Luulet pienessä sielussasi että sillä olisi jotakin merkitystä uskoville"

Ensiksikään minulla ei ole sielua, vaikka sinulla mitä ilmeisemmin on!
    Kyllä te vaan vastustatte homoseksuaaleja kun he haluavat itselleen samoja oikeuksia niin te sanotte etteivät he saa. Täällä ei myöskään ole mielipiteen vapautta, koska teidänlaisillenne ei kelpaa kriittinen keskustelu. Teille kristinusko on itsestään selvyys (sellainen sen pitäisi olla muillekin) ja minullehan se ei ole, sillä haluan todellakin sellaisen muinaisjäänteen täältä pois "sivistysvaltiosta" nimeltä Suomi.

"No, olet vielä kasvava pikkupoika joten sen ymmärtää, siis henkistä kasvua vailla oleva."

Aikuinen opettele käyttämään omia aivojasi, äläkä turvaudu sellaiseen henkimaailman olentoon jota ei ole olemassa! Sinä et ole aikuinen, mikäli uskot jumalaan! Ole hyvä ja aikuistu!!

"Ihmettelen miten joku jaksaa kitjoitella päivästä toiseen tälle palstalle typeryyksiä. "

Ihmettelen vain, miten joku jaksaa kirjoitella Raamatun kohdilla ja luulla että sillä on joku todistettavuus.
    On tietysti oma asiani, kirjoitanko mä täällä vai en. Se ei tietääkseni kuulu sinulle pätkääkään. En halua sinua miellyttää. Kyse on vain siitä, ettei uskonnon asioita saisi susta kritisoida? Pitäisi vain kulkea laput korvilla, kuten sinäkin ja nähdä pikku-ukkoja, jolloin varmasti miellyttäisin kaltaisiasi vänssejä! Teille ei kelpaa kuin yhdestä asiasta puhuminen ja sekin hyvin yksipuolisesti!!

Suomihan ei ole sivistysvaltio, koska sivistysvaltio on vapaa kaikilta muinaisjäänteiltä!