Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Kyllä se, Mirka, tapahtuu! Hän odottaa, että sinäkin pääsisit pelastuksen sisälle."
Sinulle siis on tapahtunut jo!?
25.09.2011 19:28
Jos ateismin haluat löytää, sen myöskin löydät! :D Miksi sä oletat että uskomisen johonkin yliluonnolliseen tulisi olla jokin itsestäänselvyys jokaiselle. Minua ei pelota esimerkiksi helvetit, koska minä en usko sellaiseen. Se on vain uskovaisten juttu!
25.09.2011 19:27
Raamattu-paskaa en jaksa lukea!
25.09.2011 19:24
Vain päästään sairaat ihmiset uskovat jumalaan! :)
25.09.2011 19:24
"Sen verran kerron, että h elvetin olemassaolo on aivan selvä asia ja Raamatun teksteistä ei voi mitään muuta päätellä."
Kertokaapas jo vihdoinkin, missä se helvettinne on? Jos se on kerran olemassa niin pitäähän sillä olla tarkka sijaintikin. on se vaan merkillistä, kun Raamattuun on kyetty kirjoittamaan jotakin helvetistä kunnei siellä ole tainnut se kirjoittaja koskaan eläissään käydäkään todistaakseen helvetin!
25.09.2011 19:22
Miltä pitäis pelastautua? Kuka on merihädässä? :D Minun ei tarvitse pelastautua miltään, koska olen ateisti. Sellainen pelastautuminen koskee vain uskovaisia!!
25.09.2011 19:19
En puhu tässä nyt "uskosta" kristittyihin vaan perustan kantani kokemuksiini kristityistä, josta on konkreettisia todisteita toisin kuin teidän väittämästänne uskostanne tai harhanäkyistänne!
25.09.2011 19:17
Pah, kristityistä ei todellakaan löydy yhtäkään suvaitsevaa tai liberaalia. Kaikki te olette samanlaisia "oppienne edustajia", enkä tässä yhteydessä totea tätä ennakkoluulojen perusteella vaan omien kokemusteni perusteella!
25.09.2011 19:12
"Jeesus antaa ihmiselle oikeuden olla Jumalan lapsi ja perillinen !"
Luulossa ja uskossa on hyvä elää? Sen kun kykenisitte jotenkin todistamaan, että sellainen jeesus olisi ollut olemassa, niin hyväksyisin ja ymmärtäisin paremmin psykoosinne vahvuutta ja sen että tahtoisitte kaikkien muiden ihmisten saavan psykoosinne.
Olen vanhempieni perillinen, enkä minkään jumalan tai jeesuksen!
"Mitä sinun herrasi antaa sinulle ? Muuta kuin tuota ainasita valitusta ! "
minulla ei ole herroja! Ateismilla voi toki olla usko, mutta se ei ole jumaluskoon liittyvä! Puuttuuko ateismilta tällöin kokonaan usko? Ihmettelen taas ihmisiä, jotka eivät muusta osaa keskustella kuin Raamatusta. Ihan kuin se Raamattu olisi vaimo/mies, lapset, työ, koulu, omaisuus jne. ...niin te usein siitä keskustelette!
Tosi säälittävä on ihminen, mikäli uskoo Raamatun sisältöön!!
25.09.2011 19:09
"Ja jokaisella on joku auktoriteetti jos ei Jumala, niin joku ihminen jota arvostaa."
Minulla ei ole jumalan korvikkeitakaan, jos niikseen ajattelit piilottamalla lauseeseesi: "joku on ihmiselle kuitenkin jumala, jollei se ole jumala"!
"Ja usein takana on lapsuus, joka on repaleinen, ei ole sitä vastuunkantanutta/rakastavaa vanhempaa, ei Jumalaa joka antaisi turvan ja merkityksen elämälle."
Uskovaisen perusajatus...mikäli ei usko ei ole ollut rakastettu, mikäli uskoo on ollut rakastettu. Rakkaus ei ole mitenkään uskoon kytköksissä, jos kuvittelet muuta niin olet täysin väärässä ja vieläpä siitä ettei ateistiperheissä ymmärretä rakkaudesta mitään. Ateisti osaa kyllä rakastaa ilman uskoa mihinkään yliluonnolliseen! Kaikki mitä latoat on hyvin ennakkoluuloista, kuten se monelle kristitylle että homot ovat suuri uhka yhteiskunnalle, joten teinä en puhuisi mitään rakkaudesta kunnette hyväksy homojen seksuaalist suuntausta ja toisaalta myöskin ateistit ovat teille suuri uhka, jollette saa heitä käännytetyksi uskoon...kuten olen todennut sitä ennen helvetti jäätyy! Tosin teillä ois helpompi kääntyä ateisteiksi ja löytää rakkauden!
25.09.2011 18:53
"Mirka sun juttus on jo vähissä. "
En ole Mirka, ikävä kyllä! Kuvitteletko, että kaikki jotka täällä kirjoittavat ateismin puolesta ovat Mirkoja!?
25.09.2011 18:45
Onko syrjiminen laillista vai laitonta?
23.09.2011 20:38
"Näitä ovat ainakin: ihmisarvo, tasa-arvo, ihmisoikeudet, laillinen ja laiton."
Kaikki luettelemasi olette juuri viemässä esim. homoilta. En sinuna puhuisi mitään ihmisarvoista, tasa-arvoista tai puhumattakaan ihmisoikeuksista, sillä sinunlaisesi kristitty/konservatiivi on niistä vihonviimeinen kenellekään puhumaan!! Uskonnot tulisi kriminalisoida, koska väittävät kaiken elämän päinvastaiseksi oli sitten kyse vedestä, jäästä, auringosta, maapallosta jne.
23.09.2011 20:37
Onko raamatun kohtien ottaminen keskusteluihin muuten kovinkaan älykästä ? Taitaa olla sinusta oikein "yltiöälykästä", kuten valehtelusikin! Kuvitteletko olevasi ylempänä muita ja muiden ihmisten olevan sinun alamaisiasi!?
23.09.2011 20:29
älykästä ei sinusta ole siis ollenkaan rationaalinen yhtälö: "jumalaa ei ole olemassakaan", jos väittää muuta on mielisairas. Havaintovälineet ovat nisäkkäillä aistit (ihminen on nisäkäs): näkö, kuulo, haju, maku ja tunto, joilla jumalan tulisi todistaa olemassa olevaksi! Uskovaisilla on TUNNEaisti, joka on sidoksissa uskovaisen omaan psykoosiin. Eräänlainen psykoosi oli Hitlerilläkin valloitaa maailman! Miksi monen kristityn mielestä Hitler oli älykäs, eikä paheksu sitä fasistisuutta?
Varoitan sinua Taneli-rovasti ihmisten aivopesusta ja mielivaltaisesta valehtelusta!
Jos jumala olisi olemassa, niin ihmisillä elämä ei olisi varmastikaan elämisen arvoinen!
23.09.2011 20:25
Ottaahan ateismi kantaa, onko jumalia vai ei? Ja ateismi perustaa kantansa jumalien puutteeseen -> jumalaa ei ole olemassa jne. Se on taas uskovaisten jankutusta, että pitäisi olla joku Raamattu tai muu oppi, jolla ateismi tunnustettaisi uskonnoksi mutta kun ateismilla ei ole mitään oppia tai järjestelmää niin se menee loputtomaksi jankuttamiseksi, kun uskovaisten kaaliin ei uppoa mikään vaikka kuinka selittäisi mistä tahansa. Uskovainen pysyy aina vain käsityksissään!
Se, minkä määritelmän olet täällä kuullut ateismista on ehkäpä jonkun agnostikon, jollaisia itse en pidä ateistina ollenkaan. Joko jumalia on tai ei -ei ole olemassa mitään välimuotoa! Agnostikko on minulle lähempänä uskovaista kuin ateistia!
23.09.2011 20:02
Kapitalismi on kristittyjen kehittämä ideologia, jolla ihmisiä pidetään kurissa ja kovassa nuhteessa. Nyt se kuri on mennyt älyttömyyksiin heti sen jälkeen kun nämä kapitalisti-kristityt keksivät pörssiyhtiöillä keplottelun. Eriarvoisuus kasvaa ja se on nimenomaa kristinuskon vika.
Porvari = oikeistolainen = ahnea = kristitty
23.09.2011 18:22
"Ihmiselle onpi luonnotonta olla aina vain kuiva taikka aina vain märkä."
Nyt mä näkisin että sä oot asian ytimessä. Ihmiselle on luonnotonta uskoa jumalaan sillä tällöin hän on psykoosissa! Onko psykoosi luonnollinen olotila?
23.09.2011 18:14
Ensinnäkin, miksi ihmisellä tulisi olla jokin Raamattu elämän ohjeena tai jokin muu vaihtoehto sille? Eikö ihminen osaa elää ilman ohjeita, säälittävää!?
22.09.2011 19:26
Jäi mieleeni vain: "Tärkein, että pääset naimisiin". Miksi se olisi tärkeintä?
22.09.2011 19:20
757 / 815