Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. "me ”junttaamme” ihan kaikki lapsillemme, sitä kutsutaan kasvatukseksi."

Miten lasten synnytysvaihe liittyy mitenkään lasten kasvatukseen? Jos nelikymppinen nainen on lääketieteellisesti katsottu riskiksi synnyttää, niin sä tahdot vetää vielä silloin lapsia kun kalu pelaa??

"Itse olen enemmän huolissani siitä aivopesusta mitä lapset ja nuoret saavat kuin salaa amerikkalaisesta markkinointimaailmasta."

äidin tappaminenko sulle on tärkeämpää kuin ameriikkalainen markkinointi? Lestadiolaiset nyt eivät tohdi hankkia edes telkkaria ja kuvittelevat olevansa tänä päivänä sivistyneitä kaikessa!!

Pitääkö lestadiolaisten mukulat heittää siksi aikaa veks luokasta, kun opettaja näyttää telkkariohjelmaa, kun muutenkin heidän tulee olla tietämättä uutisia tästä maailmasta?

Jep, miksei muu luokka lähde ruokaa rukoilemaan luokasta käytävälle tai aamuhartauksia pitämään vaikka juhlasaliin, kun ateistiperheen mukula ei tahdo rukoilla tai pitää aamuhartauksia? Tuon 18 vuoden iän te idiootit ette ymmärrä ettekä hyväksy, että siihen asti päätösvalta kuuluu tässä maassa vanhemmille ja niin kauan kun minun lapseni joskus tulevaisuudessa suorittaa Suomessa oppivelvollisuutta, niin siihen ei tule kuulua uskonnon opetus millään tavalla ...ei edes kevät- tai joulujuhlissa!! TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI!? Sen jälkeen ko. koulun rehtori kuolee!