Vapaa kuvaus

Tämmönen 31v miekkonen p-pohjanmaalta.

Aloituksia

11

Kommenttia

2376

  1. Heh, en minäkään ja olen kyllä ikisinkku myöskin. Varmasti olen ollut kauemmin sinkkuna kuin ap.
  2. No siis se lähtee ihan periaatteesta kyllä lapsella pitää isä ja äiti olla, joista ottaa mallia. Koska se on niin että vanhemmat on lapselle tärkeitä pitkän aikaa juuri siihen täysi-ikäisyyteen asti ja voi olla että vähän myöhemminkin on tarvetta. Eli siis mitä ajan takaa että jos lapsi on hankittu paljoa tuntematta toista on hyvin suuri riski että toinen paljastuu joksikin aivan muuksi kuin päälisin puolin näyttää. Itsehän en lapsia halua ennen kuin on väh. vuosi tai pari asuttu saman katon alla, siinä oppii tuntemaan toisen.
    Tuona aikana kun on yhdessä käy kyllä selväksi se että onko toinen kykenevä huolehtimaan lapsesta ja tuleeko suhteesta loppupelissään mitään.
    Mutta siis jos ei ole noin tehty vaan hankittu lapsi melkein heti kun on tavattu, se pistää kyllä kapuloita rattaisiin. Ja jos on käynyt niin että mies on häipynyt lapsen tulosta kuultuaan, niin se pistää kyllä miettimään että ompa siinäkin mies. Joka ei kyllä minun silmissäni enää ole mies vaan pelkuri. Tässä tilanteessa pelkuri voi tulla takaisin jossain vaiheessa ja siinä sitä ollaan ihmeissään.
    Tavallaan siinä on monta muutakin asiaa jotka pitää käydä läpi että onko kannattavaa, jos mies on osoittautunut sellaiseksi että ei pysty olemaan isänä lapselle, vaan menee ja rellestää (ehkä väkivaltainenkin) niin siinä tapauksessa pitää kyllä miettiä tarkoin ettei saa turpaan.
    Mutta jos isäkuvio on kunnossa ja sopuisasti elää niin miksipä ei, mutta elättäjää minusta ei saa kirveelläkään.

    Ehkä vähän selventää ajatustani, vajaaksi saattoi jäädä mutta no jotain.
  3. Iltaisella normaalisti. Tai päiväsaikaan kun muut on töissä.