kevätrauhattomuus

(Primadonna)

Vaivaako teitä muita palstan sinkkuja rauhattomuus aina keväisin? Jotain pitäisi tehdä, mutta mitä? Ottaa vähän alkoholia, lähteä baariin, tehdä tuttavuutta miesten kanssa, ottaa fyysistä kontaktia?

Sisäinen lutkuuteni herää aina keväällä. Tahdon miestä ja miehen kosketusta, aurinkoa, siideriä, niukkoja kesämekkoja, kesän tuoksuja. Jokohan tänä kesänä joku kesäkolli veisi minut luontoon, johonkin salaiseen piilopaikkaan lempeilemään?

24

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön ATM

      Kyllä vaivaa minuakin ja vituttaa elämättömyys. Pitää vissiin kehittää jotain jäynää.....

    • crocuta_crocuta

      Musta on tullut kesäihminen viimeisen parin vuoden aikana. Kyllä alkaa lopputalvesta muutosta olossa huomaamaan... Alkaa katselemaan ympärilleen maan sijaan.

      • työtön ATM

        Mitenkäs tarhassa meni?


      • crocuta_crocuta
        työtön ATM kirjoitti:

        Mitenkäs tarhassa meni?

        Oli aika vauhdikas ja meluisa päivä. Oli siellä muutamia hienoja hetkiä kyllä. Ihan mukava päivä. Ja eihän toi nyt ollut kuin 6 tuntinen työpäivä, vaikea sellaisesta huonoa tehdäkään.


      • työtön ATM
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Oli aika vauhdikas ja meluisa päivä. Oli siellä muutamia hienoja hetkiä kyllä. Ihan mukava päivä. Ja eihän toi nyt ollut kuin 6 tuntinen työpäivä, vaikea sellaisesta huonoa tehdäkään.

        En minä vaan jaksaisin tuollaista paskaduunia. Lopettaisin kolmen päivän jälkeen.


      • crocuta_crocuta
        työtön ATM kirjoitti:

        En minä vaan jaksaisin tuollaista paskaduunia. Lopettaisin kolmen päivän jälkeen.

        Joo se on vaativampi työ kuin monet ymmärtää. Joillain ei vain kyvyt ja psyyke riitä. Onneksi noille heikommille yksilöille löytyy muitakin hommia.


      • työtön ATM
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Joo se on vaativampi työ kuin monet ymmärtää. Joillain ei vain kyvyt ja psyyke riitä. Onneksi noille heikommille yksilöille löytyy muitakin hommia.

        Joitain ei vain kiinnosta. Paljonko saat liksaa kuussa?


      • crocuta_crocuta
        työtön ATM kirjoitti:

        Joitain ei vain kiinnosta. Paljonko saat liksaa kuussa?

        Näytäs oma-aloitteisuutta jos vaan kiinnostaa :]


      • ythn
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Joo se on vaativampi työ kuin monet ymmärtää. Joillain ei vain kyvyt ja psyyke riitä. Onneksi noille heikommille yksilöille löytyy muitakin hommia.

        Joo, se on kyllä vaativa työ. Tein kuukauden harjottelun päiväkodissa ja olin aivan poikki aina päivän jälkeen. Toisaalta tykkäsinkin, mutta en pidemmän päälle jaksaisi.


      • työtön ATM
        ythn kirjoitti:

        Joo, se on kyllä vaativa työ. Tein kuukauden harjottelun päiväkodissa ja olin aivan poikki aina päivän jälkeen. Toisaalta tykkäsinkin, mutta en pidemmän päälle jaksaisi.

        Paljon kivempi olla työttömänä.


      • crocuta_crocuta
        työtön ATM kirjoitti:

        Paljon kivempi olla työttömänä.

        Pidän työstäni... Sen lisäksi en tunne itseäni arvottomaksi paskaksi, kuten tunsin työttömänä.


      • Ankkuriparta
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Joo se on vaativampi työ kuin monet ymmärtää. Joillain ei vain kyvyt ja psyyke riitä. Onneksi noille heikommille yksilöille löytyy muitakin hommia.

        Kuinka lastenhoito voi olla vaativaa, kun se on käytännössä sitä, että katsoo päältä, kun lapset leikkii ja välillä vähän komentaa? Oikeasti se, että yliopistoissa koulutetaan lastentarhanopettajia on pilkkaa kaikkia oikeita tieteenaloja ja niiden opiskelijoita kohtaan.


      • työtön ATM
        Ankkuriparta kirjoitti:

        Kuinka lastenhoito voi olla vaativaa, kun se on käytännössä sitä, että katsoo päältä, kun lapset leikkii ja välillä vähän komentaa? Oikeasti se, että yliopistoissa koulutetaan lastentarhanopettajia on pilkkaa kaikkia oikeita tieteenaloja ja niiden opiskelijoita kohtaan.

        Ei se vaativaa olekkaan kuin ehkä ammattikoulun käyneiden lantapunttien mielestä.


      • ytnb
        Ankkuriparta kirjoitti:

        Kuinka lastenhoito voi olla vaativaa, kun se on käytännössä sitä, että katsoo päältä, kun lapset leikkii ja välillä vähän komentaa? Oikeasti se, että yliopistoissa koulutetaan lastentarhanopettajia on pilkkaa kaikkia oikeita tieteenaloja ja niiden opiskelijoita kohtaan.

        Huomaa kyllä, että et ole ikinä hoitanut lapsia. Lapsen hoito on paljon muutakin kuin mitä mainitsit, ja pidemmän päälle vielä aika raskasta hommaa. Tiedoksi vaan, että päiväkodeissa on myös ties millaisia suosituksia, säädöksiä sun muita, mitä kaikkea lapsille tulee päiväkodissa tarjota, miten tulee hoitaa, mitä asioita opettaa ym.. Todellakaan ei voi vain katsoa päältä lasten leikkimistä. Sinun pitää itse toimia hyvänä esimerkkinä lapsille, opettaa heille uusia asioita, sääntöjä, vuorovaikutustaitoja, käytöstapoja ym. ja myös leikkiä heidän kanssaan. Joku lusmuilija voisi luovia lasten hoito tilanteesta noin että katsoo vain päältä ja välillä komentaa. Se ei kuitenkaan ole hyvää lasten hoitoa.


    • Kyllä, voisi pistää tyylikkäät kuteet päälle ja menoks kesäkissan etsintään. Entinen elämä on menneisyyttä nyt tehdään mitä vaan päähän juolahtaa, joka siis tarkoittaa pohjatonta tylsyyttä heh. No ei vaiskaan kyllähän tää kevät virkistää.
      Ohessa muutamia tavoitteita:

      1. Löydä kesäkissa.
      2. Ole kissalle hyvänä ja nauti yhdessä.
      3. Tunnetaan toisemme.
      4. Pidetään hauskaa piilopaikassamme, joka on salaisuus.

      Mites se menee jos ei heilaa helluntaina ei koko kesänä...

    • ES

      Sisäinen lutka? Tarttis löytää kolli?

      Kyllä.
      Olisipa jo kesä!
      Ostaisikohan jonkin uuden mekon ja korkokengät
      ja menisin terassille? Kylläkyllä.
      No joo, sitä tuskin tulen koskaan tekemään. Ihmiset eivät yleensä tajua, ettei terasseille yms ole helppo mennä yksin, varsinkin jos ne eivät ole ennestään tuttuja paikkoja. Eli kunpa kevät ja kesä eivät koskaan tulisi, aurinko vain masentaa entisestään.

      • Vaatehuoneen Simo

        Ymmärrätköhän ikinä kuinka erilaisessa asemassa olet kuin ATM:t vaikka olet heidän naispuolinen vastineensa?


      • ES
        Vaatehuoneen Simo kirjoitti:

        Ymmärrätköhän ikinä kuinka erilaisessa asemassa olet kuin ATM:t vaikka olet heidän naispuolinen vastineensa?

        En tajua.


    • and_justice_for_all

      Toihan oli jo positiivista!

      Viisi ensimmäistä riviä lähti jo oikeaan suuntaan!

      Kesä tulee...Eino kainaloon ja terassille!

    • ap

      Eino aikoo yksiavioiseksi mikä on suorastaan rrrrikos palstan naisia kohtaan. Sitten se kuitenkin lopettaa täällä käymisen. :o(

      Ellastellalle...sisäinen lutkuus oli vähän niinkuin vitsi ja piikki tietyille palstalaisille. :o) Kuten sanottua, kevätrauhattomuus tuloillaan. Silmä nikkaa omia aikojaan jo, kääk.

    • 234f2323f32f23f

      no minä lähinnä odotan vain sitä että pääsen nauttimaan kesästä mökille omaan rauhaan. päästä eroon näistä kaupungin meluista ja nimenomaan pois alkoholisti lutkien keskuudesta. sitten taas kesän lopussa voi lukea lehdistä että kuinka monta pienissä kesämekoissa humalassa olleita lutkia raiskailtiin joukolla puistoissa.

    • sir_eino

      Joo. Kun tuosta lumet lähtee niin aloitan varmaan ihan oman turvallisuuteni takia tasaajat ja silti olen tosi levoton. Toivottavasti myös parisuhteessa niin naisten vokottelu jäisi vähemmälle. Jos tämä kesä menisi rauhassa siltä osin? Sinkkukesät on ihan mahdottomia.

    • Minä Jane

      Kevätrauhattomuus todella häiritsee. Nolottaa, koska yleensä olen rationaalinen ja toimin loogisesti, mutta keväisin olen täysin hormonien vietävänä. Muistutus siitä, että eläimiä ne ihmisetkin pohjimmiltaan on.

    • jackaroo

      ---Vaivaako teitä muita palstan sinkkuja rauhattomuus aina keväisin?---

      Kyllähän se näin miehenä joskus keväisin ja varsinkin kesäisin tekee melko pahaa kun kaduilla on paljon vähäpukeisia naisia ja itselläni ei ole ketään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe