Mikä tökkii?

and_justice_for_all

Mikä vastakkaisen sukupuolen kanssa kommunikoidessa menee metsään?

Menetkö l20-vuotiaana ähiöräkälään smokissa ja opiskelukirjojen kanssa iskemään nuoria naisia ja paikalla olevat pubiruusut karttelevat sinua?

Menetkö 50-vuotiaana "Sedun" pintapaikkaan verkkareissa iskemään ikäistäsi vanhaapiikaa?

Joudutko paniikkiin jos sinusta kiinnostutaan?

Yritätkö ehkä liikaa?

Vai vedätkö ihmisiä puoleesi tekemättä mitään?

16

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • and_justice_for_all

      L-perkele meni 20 eteen vaikka sen paikka on ähiöräkälän edessä! Prkl!!!

    • ES

      Se vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa kommunikoidessa menee metsään, ettei heitä ole. En tapaa miehiä missään (enkä ketään).

      Jos joku joskus olisi ollut kiinnostunut minusta en ole sitä oikein tajunnut ja en ole uskonut että minusta voisi oikeasti olla joku kiinnostunut. Olen automaattisesti vetäytynyt. Surkeaakin surkeampi itsetunto.

    • "Mikä vastakkaisen sukupuolen kanssa kommunikoidessa menee metsään?"
      Se että ei ole oikein tuo supliikkipuoli hanskassa, enkä ole kohdannut ketään sillai hätkähdyttävää. Muutaman kerran olen sen kokenut ja tiedän milloin se tulee kohdalle, silloin teen aloitteen muuten en.

      "Joudutko paniikkiin jos sinusta kiinnostutaan?"
      En, koska koen sitä muutenkin mutta ei hirveesti.

      "Yritätkö ehkä liikaa?"
      En, ehkä liian vähän siis en juuri ollenkaan.

      "Vai vedätkö ihmisiä puoleesi tekemättä mitään? "
      En usko tai siis voi olla että näin on, mutta en ainakaan tiedosta sitä.

    • and_justice_for_all

      Olet kyllä "outo" tapaus. Olet täysin yksin, mutta kuitenkin täysin kunnossa, mutta silti ihan rikki. Mielipiteet kertoo tosi vahvasta itsetunnosta, mutta silti romutat uskon kaikkeen ja vetäydyt suojakuoriin.

      Olet samassa tilanteessa noiden kaikkein sekopäisimpien sinkoilijoitten kanssa, mutta melkein vastakohta niille???

      Palstalla kaikki ikäisesi yksinäiset miehet olisivat valmiita antamaan vasemman jalkansa takiasi. Minkään ei näin sun juttuja aika paljon luettua pitäisi oikeastaan olla ongelma.

      Ehkä tosiaan sun pitäisi uskaltautua ihmisten ilmoille.

      Tossa toisessa ketjussa sulle ehdotin terassille menoa kesällä Einon kanssa. Voisi olla ihan loistava idea. Eino tietää sun ongelman ja on fiksu ihminen. En nyt tarkoita edes suhdemielessä, vaan ihan sitä että pääsisit pois sieltä yksinäisyydestä. Olet vaan liian kauan ollut yksin ja varmaan isoin ongelma. Mitä kauemmin eristäytyy, sen vaikeampaa on muitten seurassa olla. Olet selvästi vain samassa tilanteessa kuin joku laitostunut pitkäaikais vanki. Suljetun maailman ulkopuoli on outo ja tuntematon ja siksi pelottava.

      • and_justice_for_all

        Heiiti viestinkin ihan ihme paikkaan!!!! Oli kommentti tarkoitettu ES:lle.


      • ES

        Minulla on vahva itsetunto? Kyllä, tavallaan, tajuan sen; ja toisaalta itsetuntoni on nolla. En tajua ollenkaan miten voi olla näin.


        "Olet samassa tilanteessa noiden kaikkein sekopäisimpien sinkoilijoitten kanssa, mutta melkein vastakohta niille???"

        Kyllä. Olen ihmetellyt tuota itsekin. Esim. "työtön ATM" on tuntunut minusta jo pitkään hyvin samanlaiselta kuin minä ja samaan aikaan vastakohdaltani. Voisiko joku hitto vieköön selittää... En tajua.


        "Olet selvästi vain samassa tilanteessa kuin joku laitostunut pitkäaikais vanki."

        Tuo on osuva vertaus. Olen ollut liian kauan yksin ja eristyksissä (koko elämäni). Miten omasta elämästään pääsee vapaaksi..


      • and_justice_for_all
        ES kirjoitti:

        Minulla on vahva itsetunto? Kyllä, tavallaan, tajuan sen; ja toisaalta itsetuntoni on nolla. En tajua ollenkaan miten voi olla näin.


        "Olet samassa tilanteessa noiden kaikkein sekopäisimpien sinkoilijoitten kanssa, mutta melkein vastakohta niille???"

        Kyllä. Olen ihmetellyt tuota itsekin. Esim. "työtön ATM" on tuntunut minusta jo pitkään hyvin samanlaiselta kuin minä ja samaan aikaan vastakohdaltani. Voisiko joku hitto vieköön selittää... En tajua.


        "Olet selvästi vain samassa tilanteessa kuin joku laitostunut pitkäaikais vanki."

        Tuo on osuva vertaus. Olen ollut liian kauan yksin ja eristyksissä (koko elämäni). Miten omasta elämästään pääsee vapaaksi..

        Se riippuu ainoastaan siitä kuinka pitkän tuomion itsellesi määrittelet. Ehkä sun kannattaisi jutella syvällisemmin sen työttömän ATM:n kanssa? Saattaisi löytyä joku avain, johonkin kiinni olevaan lukkoon molemmilla?


      • Loistava idea,

        ja rakentava kommentti!

        =)


      • Tämä oli..
        Loistava idea, kirjoitti:

        ja rakentava kommentti!

        =)

        siis Justicen ensimmäisestä ideakommentista Essulle.


    • ....

      Ellastella, mene sinne kuppilaan istumaan ja anna jollekin känniläiselle mahdollisuus tutustua sinuun ja hyväksy se, että ensisijaisesti miehiä kiinnostaa sinun pillusi, sen jälkeen tulee muu. Eikä se tee kenestäkään miehestä idioottia ja sinusta aivotonta lehmää.

    • Me

      Periaatessa ei mitä :)

      Vaan sopiva ehdokas puutu.

    • 30v kokonainen m

      Yritän liian vähän.
      Sitten kun yritän jotain naista niin osoitan liikaa kiinnostusta ja yritän tutustua häneen liian tietoisesti ja voimakkaasti.
      Ihastun myös naisiin pitkällä aikavälillä joten sellainen nopea iskeminen ei oikein luonnistu koska nainen ei alustavasti tunnu niin kiinnostavalta.

      Olen täysin yllättynyt jos joku olisi kiinnostunut ja en osaa enää lukea naisten kiinnostusta minua kohtaan.
      Olen liian tottunut naisten seuraan ja pidän kaikkia vain ystävällisinä.

      Heitän flirttiä kaupoissa ja kahviloissa sekä pubeissakin vähän.

      En usko että vedän ihmisiä puoleeni tai olen erityisen puoleensavetävä lähinnä ulkonäköni takia.

      Olen vain se yks tosi huippu kaveri. Ei kumppani tai rakastaja.

    • Se menee metsään, etten uskalla lähestyä ketään kiinnostavan oloista.

      Käyn kyllä paikoissa joissa muut kaltaiseni käyvät, eli metallibaareissa.

      Joudutko paniikkiin jos sinusta kiinnostutaan?
      - en, voin hieman hämmentyä aluksi. Mutta uskon että osaisin toimia tilanteen vaatimalla tavalla. Tai sitten huomaan liian myöhään, että joku on kiinnostunut. Ei kyllä pahemmin ole kokemusta.

      Yritätkö ehkä liikaa?
      - en, en yritä ollenkaan

      Vai vedätkö ihmisiä puoleesi tekemättä mitään?
      - en tosiaan

    • sir_eino

      Yleensä tytöt järkyttyvät kun kerron olleeni mielisairaalassa potilaana.

      Naisiin tutustumista en koe vaikeana. Se on itse asiassa hyvin helppoa.

    • toinen nimimerkki

      En osaa kommunikoida riittävän hyvin kiinnostavien naisten kanssa. Lisäksi ongelmana on kiinnostavien naisten kohtaaminen. Baarit ja yökerhot ja niissä tapahtuva juominen ja tanssiminen eivät juuri jaksa kiiinostaa.

    • Reipas Poikamies

      Olin eräissä häissä hiljattein ja pukuni ja stailattu lookkini kyllä huomattiin jatkoilla. Ehken olekkaan niin petolinnunperäpää kun yleensä uskon? Itsetuntoni on hyvä, mutta mun on vaikea uskoa että joku nainen pitäisi minua komeana itselleen....

      Pubiruusu, mikäs siinä, let's go teille vai mun luo?

      50veenä....en tiedä olenko elossa. En edes ajattele tahi suunnittele elämää niin pitkälle. Tulevaisuuteni on ihan auki, musta aukko. Haluan olla vain onnellinen, siinä kaikki. Jonkun kanssa. Onko se liikaa pyydetty ?

      "Joudutko paniikkiin jos sinusta kiinnostutaan?"
      en todellakaan, jopa pidän huomiosta.

      "Yritätkö ehkä liikaa?"
      En varmasti, olen usein naiselle luotettava kamu-mies faceen, that's it. Korostan että näköjään huonollakin supliikilla on baarista seksiä irronnut-kunhan sen tekee oikein. Mä en kykene kuin mokaamaan :(

      "Vai vedätkö ihmisiä puoleesi tekemättä mitään? "

      -en useinkaan, on tosin niin käynyt. Olen puhelias kyllä, mutta hössötän sitä sun tätä enkä fokusoi kiinnostusta itseeni kun keskustelen jonkun kanssa. Minun pitäisi kyetä osoittamaan kiinnostavalle naiselle kiinnostukseni rohkeasti, kuten normaalit miehet tekevät nopeasti. Koetan kerätä tunteita, joita en naiselta "kamu tasolla" saa, joten hommasta puuttuu se intohimo, tämä on akilleen kantapää myös minulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      209
      4387
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      65
      2996
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2782
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2239
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2047
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1687
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1635
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1588
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1449
    10. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      44
      1405
    Aihe