Ikisinkkuuden oravanpyörä!

Sinkkujensinkku

Olen 28w mies ja olen sinkkuna ollut nyt reilut 6 vuotta.
Minulla on profiili suomi24:ssa(ei muualla koska en ala maksaan mistään deittipalveluista) ollut nyt pidemmän aikaa myös ja sinä aikana käynyt sen kautta kymmenillä treffeillä erinlaisten naisten kanssa.
Ja ihan tositarkoituksella olen siis liikenteessä.
Ja lopputulos AINA sama.....joko saan suoraan pakit heti treffeillä kasvotusten tai sitten se pahin eli treffeillä menee hyvin ja synkkaa mutta sitten treffien jälkeen yhteydenpito naisen puolesta vähenee radikaalisti ja sitten lopulta antaakin mulle pakit jonkun tekosyyn/muun syyn turvin tai sitten en saa mitään selitystä ollenkaan eli nainen yksinkertaisesti vaan katoaa vastaamatta viesteihini enään.
Tätä oravanpyörää tosiaan on jatkunut nyt useamman vuoden ajan ja alkaa pikkuhiljaa kyllästyttään,luonteenikin on alkanut muuttua optimistisesta kyynisemmäksi ja pessimistisemmäksi vaikka tähän asti olen aina pyrkinyt olemaan optimistinen mutta olosuhteet ei jätä minulle enään vaihtoehtoja....ei jaksa enään luottaa ihmisiin eikä jaksa eikä uskalla enään innostua mistään siinä pelossa että saa taas pettyä.
Mikä siis neuvoksi? Ja asiallisia vastauksia sitten mielellään....

17

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

      Voit pitää itsäsi onnekkaana koska olet päässyt kymmenille treffeille. Ehkäpä se juuri ehkäisee naisvihaa, joka voisi olla mahdollinen tuollaisessa tilanteessa.

    • Tahvo67

      Noh netin kautta treffeillähän voi kuka tahansa päästä koska eihän netin kautta koskaan opi tunteen toista.....livenä sen vasta näkee synkkaako vai ei.

    • Sinkku minäkin:)

      Minulle tuli mieleen, että annatko itsestäsi oikeanlaisen kuvan ko. naisille netin välityksellä? Omien kokemusten mukaan netissä helposti antaa itsestään erilaisen kuvan itsestään mitä oikeasti onkaan. Sinussa itsessäsi ei varmasti ole mitään vikaa, ehkä tapaamasi naiset ovat muodostaneet erilaisen kuvan sinusta netin välityksellä mitä oikeasti olet. Olen itse nainen ja saanut myös joskus pakkeja netin kautta tavatuilta miehiltä, mutta myös valitettavasti joutunut antamaan niitä. Tässä oli vain minun mietteitäni, onnea treffailuun!:)

      • Sinkkujensinkku

        Kyllä olen rehellinen ollut ja pyrkinyt myös lyhyen nettitutustumisen jälkeen sopimaan tapaamisen mahdollisimman pian livenä koska ei sitä netin kautta koskaan selviä synkkaako vai ei,vaikka kuinka pitkään kirjoittelisi.
        Ja kuitenkin osa noista naisista olleet kiinnostuneita livetapaamisella mutta sitten sen jälkeen vähentäneet yhteydenpitoa ja lopulta antaneet pakit tai kadonneet yksinkertaisesti kokonaan.
        En ymmärrä sellaistakaan koska jos ei nappaa niin eikö sitä voisi suoraan sanoa tapaamisella eikä alkaa teeskenteleen.....


    • yksinäinen mies

      Ajattele positiivisesti: olet sentään päässyt treffeille. Minä en ole päässyt koskaan.

      • Heh, en minäkään ja olen kyllä ikisinkku myöskin. Varmasti olen ollut kauemmin sinkkuna kuin ap.


    • Kokenut deittailija

      Älä ota nettitreffejä tosissaan vaikka ettisit vakavasti seuraa.
      Ihan lastenleikkiä ja tuota samaa mitä selität tapahtuu lähes kaikille miehille.

      Ihan pentuja naiset siellä suurin osa ja tekosyitä/selityksiä kaikkeen riittää.

      Pääsit sentään joillekin treffeillekin.

      Kannattaa yrittää etsiä seuraa muualta ja pitää nettideittejä sellaisena varapilkkinä yhdellä avannolla kauempana odottamatta että sieltä oikeasti mitään tarttuu

    • Sinkkujensinkku

      Noh mitä hyötyä treffeille pääsemisestä on jos ne ei poiki yhtään mitään,pelkkää ajanhukkaa vaan.
      Ja siksi netin kautta haen seuraa koska baareista ei koskaan mitään myöskään löydy,kokeiltu on....ja siinä ne vaihtoehdot sitten olikin.

      Ja kuten tuot Tahvo tuossa aiemmin sanoi netin kautta treffeille nyt kuka tahansa pääsee,se onkin ihan eri asia johtaako ne treffit mihinkään ja se onkin treffeissä ainoa asia millä on merkitystä.
      Sen takia treffeille mennään...

    • sir_eino

      Mietin että olenko runollinen vai lyhyt ja ytimekäs. Olen molempia.

      Jos nainen antaa heti pakit niin pärstä ei miellytä. Sai ne pakit sitten missä tahansa. Kenenkään pärstä ei miellytä kaikkia, sen kanssa pitää vaan elää.

      Jos nainen ei halua pitää yhteyttä, hänellä ei ollut kai sitten niin hauskaa kuitenkaan. Luulisin (itse asiassa mulle tulee pakit aina joko heti tai sitten muutamien treffien jälkeen kun kerron tietyistä mt-ongelmistani, ekat deitit menevät käytännössä aina hyvin ja jos minä haluan, toiset tulevat). Deittailu on taitolaji. Siinä tärkeintä on saada nainen viihtymään ja herättää naisen kiinnostus sinua kohtaan. Pitää olla mielenkiintoinen ja seksuaalisesti puoleensavetävä. Naiset eivät kiinnostu ellei ole myös jälkimmäistä. Kannattaa siis pyrkiä antamaan itsestään sellainen kuva että nainen haluaa tietää lisää ja... Että se pitää sua miehenä jonka kanssa voisi joskus rakastella. Jos nainen pitää sinua seksittömänä, tuskin sitä suhde kiinnostaa.

      Näin olettaisin.

      Ei, mulla ei sitten ole juuri ollenkaan nettitreffikokemusta. Yhden tytön tapasin kerran netissä ja meillä oli jotain juttua mutta siitä on kymmenen vuotta aikaa.

      • "Deittailu on taitolaji. Siinä tärkeintä on saada nainen viihtymään ja herättää naisen kiinnostus sinua kohtaan."

        Tärkeintä saada nainen viihtymään. En tiedä miksi, etkä sinäkään niin tietysti väitä, mutta jotenkin näistä keskusteluista tulee aina se kuva, että treffit ovat naisia varten. Ainakaan koskaan ei puhuta siitä, että pitäisi saada mies viihtymään ja että naisen pitäisi saada miehen kiinnostus heräämään. Hitto, jos se kiinnostus ei herännyt jo kirjoitellessa, miksi sitten vaivautua treffeillekään.

        En itse oikein perusta näistä nettitreffeistä. Tiedän kyllä, että minunlaiselle ne ovat jokseenkin ainoa keinoa "treffata" naisia, mutta jotenkin niistä tulee aina sellainen vaikutelma, että kirjoitellessa on ehkä ihan kivaa, ja sitten kun tavataan, niin vähintään toinen, usein kumpikin, pettyy. Molemmat varmaan kelpaisivat toisilleen, jos he olisivat tavanneet "luonnollisista syistä", mutta se pettymys suistaa kaiken raiteiltaan. Netissä on ensin annettu tietty mielikuva ja sitten vielä muodostettu toisesta jokin ihannekuva, ja sitten kupla puhkeaa, niin se siitä sitten.


      • ES
        LordBoredom kirjoitti:

        "Deittailu on taitolaji. Siinä tärkeintä on saada nainen viihtymään ja herättää naisen kiinnostus sinua kohtaan."

        Tärkeintä saada nainen viihtymään. En tiedä miksi, etkä sinäkään niin tietysti väitä, mutta jotenkin näistä keskusteluista tulee aina se kuva, että treffit ovat naisia varten. Ainakaan koskaan ei puhuta siitä, että pitäisi saada mies viihtymään ja että naisen pitäisi saada miehen kiinnostus heräämään. Hitto, jos se kiinnostus ei herännyt jo kirjoitellessa, miksi sitten vaivautua treffeillekään.

        En itse oikein perusta näistä nettitreffeistä. Tiedän kyllä, että minunlaiselle ne ovat jokseenkin ainoa keinoa "treffata" naisia, mutta jotenkin niistä tulee aina sellainen vaikutelma, että kirjoitellessa on ehkä ihan kivaa, ja sitten kun tavataan, niin vähintään toinen, usein kumpikin, pettyy. Molemmat varmaan kelpaisivat toisilleen, jos he olisivat tavanneet "luonnollisista syistä", mutta se pettymys suistaa kaiken raiteiltaan. Netissä on ensin annettu tietty mielikuva ja sitten vielä muodostettu toisesta jokin ihannekuva, ja sitten kupla puhkeaa, niin se siitä sitten.

        Etkö tulekaan mun luo pannukakkuja syömään? Lupaan polttaa pohjaan. Pellistä saa raaputella. Päälle kahden sentin kerros mansikkahilloa niin kyllä se menee!


    • ajattelija 1

      En tiedä osaanko antaa neuvoja mutta tähän olen tän nettideittailun kanssa päätynyt..

      Tämä nettideittailu antaa mahdollisuuden vaatia maita ja taivaita vastapelurilta, niin miehillä kuin naisillakin.. ja jos et niitä pilkulleen täytä, on seuraava ja ehkä parempi ehdokas jo tulossa..
      Syyllä, jonka takia saat pakit ei ole väliä, koska se seuraava ehdokas voi olla parempi, täällä nettideitissä omia vaatimuksia kumppanille ei osata asettaa parisuhteiden vaatimusten mukaan, vaan vaaditaan pajon turhaakin esim liian tarkat tai yksityiskohtaiset vaatimukset ulkonäölle ja näillä turhilla tai tyhmillä syillä ne pakit yleensä tulevat, eivät niillä oikeilla parisuhteen kannalta oleellisilla syillä..

    • ......

      itse olen naisena kokenut täsmälleen saman ja mietin myös samoja asioita.

    • jepsjoovaan

      Munkin pointti numero 1 on myös se, että miehet osaavat käyttäytyä ihan yhtä oudosti ja huonosti. Toki on myös niitä ihan järkeviäkin. Mutta siis, ehkä ongelma on siinä, että ku toinen on ihan vieras ihminen ei koe samanlaista "painetta" olla reilu, kuin jos kyseessä on joku harrastustuttu tms.

      Onhan nettideittailu ihan arpapeliä, ja ihmisillä ehkä liiankin suuret odotukset. Eli monestako ihmisestä kiinnostuu ylipäätänsä live-elämässäkään? Kutsukaa vaan ronkeliksi, mutta en minä ainakaan joka kuukausi kohtaa sellaisia ihmisä joiden kanssa haluaisin seurustella? Miksi tämä muuttuisi netissäkään? Toki voi karsia pois kaikista epätodennäköisemmät, mutta sitähän on vaan mentävä kokeilemaan ja tutustumaan.

      Suurin osa ihmisistä ovat ihan mukavia, ja mielellään niiden kanssa sen kahvi/tuopin juo ja juttelee mukavia. Ja se ei mielestäni ole ajanhukkaa, vaikkei siitä mitään muuta syntyisikään. Harvassa oat kuitekin ne ihmiset, joiden kanssa voisi ajatella yhtään mitään enempää.

    • Reipas Poikamies

      Tämä dilemma tulee kun naiset eivät tiedosta että ikäluokassa on aika pieni %-määrä niitä tajunnan räjäyttäviä show'miehiä, joita aina etsitään. Usein he ovatkin varattuja.

      Sitten AP:lle neuvoni:

      Mä sanoisin että et erotu tarpeeksi siitä mies--massasta joita sun jututtamilla naisilla on S24 deitissä. Nainen tuntenee että "joo kiva Matti, se Pekka oli ihan jees, ja kuiteskin se Timo on söpömpi...." Story goes on...

      Koska kuitenkin pääset treffeille lookkisi ei tokkine, joten siitä en huolehtisi niin kuin tästä supliikki puolesta.

      Repäise jotenkin, tee itsestäsi se tunteiden jättiylläri jota nainen treffeillä odottaa-ja tuntea itsensä seksuaalisesti halutuksi, kauniiksi jutuissasi. Koska nämä "passiiviset" naiset ovat juuri niitä joille treffattu mies on "hajuton ja mauton" -mä tiedän tän kyllä.

      Sun pitää koettaa saada nainen haluamaan tulemaan uudestaan seuraasi.

      Miten?

      Palstan Mestarit, jeesatkaas.

    • Tms....

      No, nainen ei jatka tapailua jos mies on negatiivinen, pessimisti, alistuja ja anteeksipyytelijä (ei hyväksy itseään - miksi nainen kiinnostuisi?).

      Jos onnistuu pitämään keskustelua käynnissä ja vireen hyvänä, sanoo jotain kivaa naisesta jos siltä tuntuu (älä valehtele kuitenkaan), pitää varautua siihen seuraavaan deittiin...

    • Viidakon Ykä

      Pitää olla seksuaalisesti päällekäyvä. Naiset tykkää jos on koko ajan sellanen tunne että "kohta se käy päälle" ja katselee kun miehellä pullottaa housussa ja jokainen lause mitä miehen suusta tulee on ladattu kaksmielisillä vihjeillä ja silmät kiimasta tapittaa päässä ja lantio hytkyy rytmistä liikettä silloinkin kun istutaan siivosti kahvilan tuoleilla. Naiset haluaa tuntea ja kokea miehen kiiman ja seksuaalisen energian joka aaltoina väreilee huoneeen poikki paikassa kuin paikassa ja pitää olla sellaista vaaran tuntua että mies voisi koska hyvänsä hypätä päälle ja repiä vaatteet riekaleiksi ja aloittaa raivokas rakastelu. Sitä ne naiset haluaa, mä tiedän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      203
      4318
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      65
      2986
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2772
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2229
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2047
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1677
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1635
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1588
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1439
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      201
      1376
    Aihe