Miehet etsivät kesäkissaa

ei enää kesäkissaksi

Tämä on aina niin ennustettavaa. Mutta sellaisia ihmiset on. Kevät alkaa vähitellen tulla ja kesäkissaa ollaan jo etsimässä netissä ja baarissa. Ei muuta kun kesäkissavaroitusta päälle!

Jos mies vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se MYÖS ON SITÄ! Turpaan tulee taas monille, ja kovaa. Kun syksy tulee, kesäkissa saa mennä ja mies jatkaa villiä sinkkuelämää.

Been there, seen that.

26

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gordon Gekko

      Entä jos myöntää avoimesti heti kättelyssä että on etsimässä kesäkissaa?

      • ......

        Todellisuus vaan on monesti kissan sijasta kesävalas tai suvisika.


      • Gordon Gekko
        ...... kirjoitti:

        Todellisuus vaan on monesti kissan sijasta kesävalas tai suvisika.

        Kun todellisuus iskee silmille liian pahasti, sitä kannattaa paeta.


      • tai....
        ...... kirjoitti:

        Todellisuus vaan on monesti kissan sijasta kesävalas tai suvisika.

        ..kesälehmä


      • Mutta sillä..
        tai.... kirjoitti:

        ..kesälehmä

        pässillä ei kyllä tee yhtään mitään.. =(


    • Totuuden Torvi

      Siellä taas yks katkera ktn valittaa kun ytm ei käy enää panemassa ja tietenkin syyttää siittä atm:iä.

    • Heh, mitäs jos on ollut talvikissa? Mulla oli kerran niin ja kevään tullessa se häipyi :(

      Mutta nyt olisi tavoitteena etsiä kesäkissaa, vaikka pidemmäksi aikaa tai sitten ihan vaan kesäksi jos ei muuta. Ei muuta kuin siistit vaatteet päälle ja menoks. No ei ihan niin mutta oishan se kiva, siis se kissa nimittäin.

    • sir_eino

      Talvikisut on hauskempia. Kesällä voi olla sinkkukin, ei ahdista yhtään.

      • ..hmm..

        Minullakin parisuhteet alkaneet usein syksyllä. Ja kaamoksessahan sitä kaveria eniten tarvitseekin.


      • Niin....kesällä

        irtoaa irtopillua paljon helpommin


    • On jo niin nähty

      Hohhohoh.

      Ja naiset etsii "kuumaa kollia" jotka nimenomaan taas hakevat näitä kesyjä kesäkissoja.

      Kuumaa kollia tosin naiset hakee ympäri vuoden ja sitten valittaa kun mies ei halunnukkaan juuri häntä.

    • Ja kettu..

      sano että happamia..

    • and_justice_for_all

      Silloinhan on kyse laiskasta miehestä jos vain kesäisin jaksaa.

      Ahkerampi mies ei tyydy yhteen vuodenaikaan, vaan ottaa jokaiselle neljälle eri kissan. Blondi talvella, punapää keväällä, mustahiuksinen kesällä ja syksyksi brunette.

      Vieläkin tarmokkaampi mies puuhailee kisukalenterin kanssa ja järjestää uuden kissan kuukausittain.

      Menevällä miehellä on viikkokissa vuoden jokaiselle viikolle.

      Kiireinen mies ei ehdi ehdi kissavahdiksi ja siksi hänellä on päivittäinen kertakäyttökissa.

      Ongelma sinkulle riittää monesti vasta vanhainkodista adoptoitava vanha mirri.

      • realismus

        Lisäksi viime kesät ovat olleet niin helteisiä, ettei siinä huvita - hikisenä pyöriä lakanat rutussa, yäks. Kylmä vuodenaika on toista, käpertyä lämpimään kainaloon peiton alla...


    • Kuka käskee

      ryhtyä panomiehen patjaksi. Kannattaisiko sittenkin ottaa kunnon mies joka sitoutuu ja on uskollinen. Naisia kuitenkin kiinnostavat nämä naisia kertakäyttöhyödykkeinä pitävät panomiehet.

      • minä käsken

        Koska rumalla miehellä ei tee mitään.


      • Rumalla
        minä käsken kirjoitti:

        Koska rumalla miehellä ei tee mitään.

        miehellä tekee ihan samat asiat mitä kiiltokuvapojallakin, mutta rumalla naisella ei tee mitään.


    • laiska misseli

      Mitä tuo nyt on vaikka miehet kesäkisua etsisivätkin, etsinhän minäkin kesäkollia, sellaista joka heti lähtee kun minä sanon, eikä jää nurkkiin. Se nyt vaan on niin, että kokoaikaista on tosi rankka pitää, menee vapaus tehdä miten itse haluaa, hoh hoijaa ja haukotus :-)

    • kolli kuutamolle

      kyllä se kevät oli kauheaa aikaa, aviossa ollessa. Se oli aina maalis-huhtikuu kun mies haki salaisen ystävän, aina löytyi joku?
      Onneksi en ole enää aviossa, minäkö olisin ollut hänen piikansa ja vielä pessyt vaatteetkin, onneksi tajusin lähteä pois.

    • Etsiihän naisetkin

      vakipanoja ilman mitään sen syvempiä tunteita

    • KT-nainen kelpaa

      YT-miehelle vain panoseuraksi. Kannattaisi keskittyä KT-miehiin, eikä haaveilla tulevaisuudesta itseään korkeatasoisemman miehen kanssa.

      • Kaiken maailman

        nyhveröt kuvittelevat itsensä keskitason miehiksi


      • Ja peruspirkot
        Kaiken maailman kirjoitti:

        nyhveröt kuvittelevat itsensä keskitason miehiksi

        joksikin ihmeen maailmandiivoiksi.


      • Ei ikinä
        Ja peruspirkot kirjoitti:

        joksikin ihmeen maailmandiivoiksi.

        Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa ATM.n kanssa.


      • Mistä tiedät että
        Ei ikinä kirjoitti:

        Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa ATM.n kanssa.

        suhde ATM:n kanssa olisi huono? Otat mieluummin jonkun joka ennen sinua on onnistunut sössimään kymmenet suhteet?


    • yksinainenvain

      Kesät vietetään sinkkuna! Mitä sitä mihinkään kotona/mökillä nyhväilyyn tuhlaamaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe