Vapaa kuvaus

Tämmönen 31v miekkonen p-pohjanmaalta.

Aloituksia

11

Kommenttia

2376

  1. Tiedän että löytyy mutta saat ottaa itse selvää missä asuu ja minkä ikäinen on koska mä en sitä kerro. En vaikka miten utelisit. Mutta siis kysymyksen vastaus on että kyllä heitä on.
  2. Hmm. Pitääkö nyt tästäkin haaveesta avautua okei.

    On arki perjantai-iltapäivä, jolloin minä tulen aiemmin kotiin (käytyäni sitä ennen kaupassa). Ryhdyn siinä samantien kokkaamaan, spagetti kiehumaan ja jauheliha paistumaan. Jauhelin kypsyttyä, ryhdyn tekemään ruskeaa kastiketta (voita, jauhoja, suolaa, vettä). Kun molemmat on tehty pistän ne syrjempään niin että ne eivät jäähdy. Tuon ruuan teon jälkeen pyyhin pöydän ja laitan lautaset + muut tarvikkeet pöydälle oikein, sen jälkeen laitan 2 kynttilää molemmin puolin palamaan ja sammutan isot valot pois. Silloin rakkaani tulee kotiin, ryhdymme syömään laittamaani ruokaa ja jutellaan mitä päivässä tapahtui. Syönnin jälkeen menemme vaikka katsomaan telkkaria/leffaa yhdessä, niin että ollaan yhdessä vierekkäin sohvalla. Jossa voisimme silittää hellästi toisiamme, suudellen myös.

    Tuon jälkeen voisimme mennä yhdessä suihkuun ja pestä toistemme selät, jonka jälkeen menisimme nukkumaan. Ehkä rakastellakkin voidaan, mikäli haluamme molemmat. Sitten kun yö on nukuttu, riippuen siitä kumpi herää aiemmin aamulla tekee aamupalan jonka syömme.

    Päivällä lauantaina sitten edessä asunnon siivous, jossa jaamme tasapuolisesti tehtävät. Tuon jälkeen lähdemme kävelemään tai ajelemaan jonnekin yhdessä (kauppaan ehkä tai kyläilemään). Sitten illan tultua tanssipaikka kutsuu (toivottavasti osaan tanssia tuolloin, jos en niin opettelen), jonka jälkeen riippuen tilanteesta lähdemme kotiin.

    Loppuaika jääköön arvailuksi, mitä näitten jälkeen tapahtuu...

    Mutta joo perussettiä lähinnä eli läheisyyttä, lämpöä, hellyyttä ja rakkautta.