Miehet tykkäävät pahoista naisista

kilttityttöturhaan

20

384

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ES

      Totta. Ei kannata olla liian kiltti kuten mä olen ollut.

      Heti aamulla rupeen tuhmaksi... miten. Pinkki tukka?

      • ES

        Tai oikeastaan olen ihan hirveän tuhma.


      • SE
        ES kirjoitti:

        Tai oikeastaan olen ihan hirveän tuhma.

        Tykkäisitsä saada piiskaa?


      • ES
        SE kirjoitti:

        Tykkäisitsä saada piiskaa?

        Kyllä mut joutais piiskata kunnolla. Ainakin ajatuksena...


      • SE
        ES kirjoitti:

        Kyllä mut joutais piiskata kunnolla. Ainakin ajatuksena...

        Olis varmaan hauskaa piiskata sua. :)


      • ES
        SE kirjoitti:

        Olis varmaan hauskaa piiskata sua. :)

        Kuka oot, senkin SE?


      • SE
        ES kirjoitti:

        Kuka oot, senkin SE?

        Joku vaan, joka tykkää naisista ja vähän piiskaamisestakin.


      • ES
        SE kirjoitti:

        Joku vaan, joka tykkää naisista ja vähän piiskaamisestakin.

        Hmm.


    • Häh, missä kohtaan? En tykkää pahoista, saa mennä menojansa jos tulee rikollinen vastaan.

    • kilttipoikaturhaan

      Tolla naisella oli niin isot pupillit, että se näyttää koko ajan rakastuneelta. Kuka tahansa siihen sitten katsookin. Epäilemättä joku kiltti mies on rakastunut tuon naisen katseeseen, ja unohtanut millainen nainen on kyseessä. Ilmiönähän tässä ei ole mitään uutta, kiltit naiset tällaista tekee paljon useammin kuin kiltit miehet

      • *Muru*

        Monet mieltävät kiltin ihmisen nykyään tylsäksi, sellaiseksi joka ei osaa pitää puoliaan, tyhmäksi, hyväksikäytettäväksi (kuuntelijana, rahallisesti, autokyytien muodossa jne.) Vaikka olisikin kiltti, pitää olla kuitenkin joku sellainen näkyvä ominaisuus joka sulkee nuo luettelemani asiat pois. Ts. olla kiltti, mutta ei liian kiltti, ja sen pitää näkyä myös päällepäin.

        Harmi vaan, kun kilttejä miehiä/naisia ei tunnu kiinnostavan kiltti nainen/mies.


      • *Muru*
        *Muru* kirjoitti:

        Monet mieltävät kiltin ihmisen nykyään tylsäksi, sellaiseksi joka ei osaa pitää puoliaan, tyhmäksi, hyväksikäytettäväksi (kuuntelijana, rahallisesti, autokyytien muodossa jne.) Vaikka olisikin kiltti, pitää olla kuitenkin joku sellainen näkyvä ominaisuus joka sulkee nuo luettelemani asiat pois. Ts. olla kiltti, mutta ei liian kiltti, ja sen pitää näkyä myös päällepäin.

        Harmi vaan, kun kilttejä miehiä/naisia ei tunnu kiinnostavan kiltti nainen/mies.

        Olen muuten huomannut sellaisen asian, että kovin moni nuori nainen/tyttö värjää hiuksensa nykyään mustaksi. Ulkonäkö ja olemus on ihan muuta kuin "kiltillä naapurin tytöllä". Silti nämä tytöt/naiset näyttävät lähes aina seurustelevan, ainakin liikkuvat aina jonkun miehen seurassa.

        Kiltti tyttö/nainen mielletään ei-kiinnostavaksi, eikä kelpaa enää sen enempää seksi- tai seurustelukumppaniksi miehille. Miehet eivät oikeastaan nykyään osaa enää edes suhtautua kilttiin naiseen, ehkäpä sama pätee toisinpäin.

        Mulle kelpaisi kyllä kiltti mies, mutta olen huomannut ettei heitä tällainen kiltti nainen edes kiinnosta. En ehkä sanoisi että miehet pahoista naisista tykkäisivät, mutta kyllä miehetkin hakevat jännitystä siinä missä naisetkin, ja vähän räväkämmän naisen seurassa ei ole tylsää. Näin ainakin kuvitellaan, koska kiltti mielletään tylsäksi, mutta räväkän ihmisen seurassa on odotettavissa myös myrskyisempiä riitoja.


      • Ikävä juttu
        *Muru* kirjoitti:

        Olen muuten huomannut sellaisen asian, että kovin moni nuori nainen/tyttö värjää hiuksensa nykyään mustaksi. Ulkonäkö ja olemus on ihan muuta kuin "kiltillä naapurin tytöllä". Silti nämä tytöt/naiset näyttävät lähes aina seurustelevan, ainakin liikkuvat aina jonkun miehen seurassa.

        Kiltti tyttö/nainen mielletään ei-kiinnostavaksi, eikä kelpaa enää sen enempää seksi- tai seurustelukumppaniksi miehille. Miehet eivät oikeastaan nykyään osaa enää edes suhtautua kilttiin naiseen, ehkäpä sama pätee toisinpäin.

        Mulle kelpaisi kyllä kiltti mies, mutta olen huomannut ettei heitä tällainen kiltti nainen edes kiinnosta. En ehkä sanoisi että miehet pahoista naisista tykkäisivät, mutta kyllä miehetkin hakevat jännitystä siinä missä naisetkin, ja vähän räväkämmän naisen seurassa ei ole tylsää. Näin ainakin kuvitellaan, koska kiltti mielletään tylsäksi, mutta räväkän ihmisen seurassa on odotettavissa myös myrskyisempiä riitoja.

        Voi hyvä ihminen. Ei pidä paikkaansa.

        Miehet haluaa että nainen olisi joskus aktiivinen heidän suuntaan ja sen takia räväkkyys ehkä vähän kiehtoo.

        Minua ei todellakaan haittaa "kiltti" nainen päinvastoin todella hienoa, mutten sitä jaksa jos ollaan sillä "kudon sukkia, katson salkkareita, luen hömppää, en puhu mistään, eikä kiinnosta mikään" linjalla.

        Olen muutaman tällaisen naisen tavannut ja on vaikea välittää tällaisesta henkilöstä.

        Sitten osa kilteistä kun tajuaa olevansa helvetin kysyttyjä ja kauniita niin ovat todella kaukana mistään "kiltistä". Esittävät vain päälle päin.

        Joskus olin suhteessa kilttiin nuoreen naiseen ja se loppui kun meillä ei vain ollut mitään yhteistä missään suhteessa.

        Mutta naisesta joka olisi kiltti ja olisi jotain yhteistä sekä pitäisi huolen omasta psyykkeestään että kehostaan niin antaisin vasemman käteni.

        En tiedä edes osaisinko rakastaa ketään muuta kuin kilttiä naista. Paitsi tietysti empaattisena miehenä olen helvetin vässykkä kun joskus ajattelen muitakin ihmisiä kuin itseäni. Heti kun näyttää sen puolen itsestään eikä toisaalta ole esimerkiksi komea niin nainen kokee ettei miehessä ole fyysistä tai psyykkistä munaa.

        Joten treenaan vartaloa ja mieltäni kovemmaksi, samalla sydän kuolee. Sitten on ihan sama naiko kilttiä vai tuhmaa tyttöä.


      • NIIN TOTTA
        *Muru* kirjoitti:

        Olen muuten huomannut sellaisen asian, että kovin moni nuori nainen/tyttö värjää hiuksensa nykyään mustaksi. Ulkonäkö ja olemus on ihan muuta kuin "kiltillä naapurin tytöllä". Silti nämä tytöt/naiset näyttävät lähes aina seurustelevan, ainakin liikkuvat aina jonkun miehen seurassa.

        Kiltti tyttö/nainen mielletään ei-kiinnostavaksi, eikä kelpaa enää sen enempää seksi- tai seurustelukumppaniksi miehille. Miehet eivät oikeastaan nykyään osaa enää edes suhtautua kilttiin naiseen, ehkäpä sama pätee toisinpäin.

        Mulle kelpaisi kyllä kiltti mies, mutta olen huomannut ettei heitä tällainen kiltti nainen edes kiinnosta. En ehkä sanoisi että miehet pahoista naisista tykkäisivät, mutta kyllä miehetkin hakevat jännitystä siinä missä naisetkin, ja vähän räväkämmän naisen seurassa ei ole tylsää. Näin ainakin kuvitellaan, koska kiltti mielletään tylsäksi, mutta räväkän ihmisen seurassa on odotettavissa myös myrskyisempiä riitoja.

        Tää on siis niin totta, miehet kiinnostuvat juuri näistä pahoista tytöistä/naisista, kiltit eivät kiinnosta!!


      • 14
        NIIN TOTTA kirjoitti:

        Tää on siis niin totta, miehet kiinnostuvat juuri näistä pahoista tytöistä/naisista, kiltit eivät kiinnosta!!

        Kilttinä on todella hankalaa, kun kaikkialla yritetään tallata jalkoihin. Minäkin kehitän itseäni kaiken aikaa itsekkäämmäksi ja kovemmaksi. Ikävä kyllä nämä ominaisuudet ovat nykyisin ihmisarvon mitta. Eläimet ja jtokut vanhukset ovat yleensä niitä, jotka vastaavat ystävällisyyteen ystävällisyydellä.


      • 12+3
        14 kirjoitti:

        Kilttinä on todella hankalaa, kun kaikkialla yritetään tallata jalkoihin. Minäkin kehitän itseäni kaiken aikaa itsekkäämmäksi ja kovemmaksi. Ikävä kyllä nämä ominaisuudet ovat nykyisin ihmisarvon mitta. Eläimet ja jtokut vanhukset ovat yleensä niitä, jotka vastaavat ystävällisyyteen ystävällisyydellä.

        Minäkin olen ennen ns.kiltti tyttö, nykyään olen aika kylmä ja kova. Joskus harmittaa että olin aiemmin niin "lapanen" ettei musta ollut pitämäänpuoliani. Nykyään ei kuuluu lempisanoihini. Enää ei minun selkärankaani venytetä turhaan ilman korvauksia esim.töissä. Parisuhteessakin on saatava samalla mitalla palveluksia takaisin, en enää aio vain miellyttää.
        Kiltteyttä käytetään säälimättömästi hyväksi, työnantajat käyttävät samoin kuin miesystävät. Pitäkää puolenne tytöt, pieni kovuus ei haittaa vielä mitään.


      • Tosimies...
        12+3 kirjoitti:

        Minäkin olen ennen ns.kiltti tyttö, nykyään olen aika kylmä ja kova. Joskus harmittaa että olin aiemmin niin "lapanen" ettei musta ollut pitämäänpuoliani. Nykyään ei kuuluu lempisanoihini. Enää ei minun selkärankaani venytetä turhaan ilman korvauksia esim.töissä. Parisuhteessakin on saatava samalla mitalla palveluksia takaisin, en enää aio vain miellyttää.
        Kiltteyttä käytetään säälimättömästi hyväksi, työnantajat käyttävät samoin kuin miesystävät. Pitäkää puolenne tytöt, pieni kovuus ei haittaa vielä mitään.

        Olette ihan hukassa tyttöseni. Naisen pitää vain olla hyvännäköinen. Ei luonteella ole väliä, onko kiltti vai tuhma, kunhan silmä lepää ja halut herää.


    • 8+15

      Sellanen lempeä ja empaattinen nainen on ihana.

    • sdfghjklöäääääälk

      Liian kiltti ihminen on oikeastaan paha. Todella "kiltti" yrittää aina olla kaikille mieliksi. Silloinhan väistämättä valehtelee ja toisaalta sisään kertyy ärtymystä, turhautuneisuutta yms.

      • ---------

        Juu, sellaiset naiset jotka ei uskalla kohdata konfliktia on yleensä aika pirullisia. Ne on helposti passiivisaggressivisia ja purkaa sitä pahaa oloaan epäsuoralla ja kierolla tavalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      445
      13966
    2. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      164
      3108
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      62
      2761
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2652
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2127
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2098
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1987
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1585
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1547
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      23
      1512
    Aihe