kävin tänään baarissa. Paikalla ei ollut muita kuin toisia miehiä ja pari varattua miehensä kanssa liikenteessä.
Yhden "maksullisen" venäläisen naisen tosin melkein iskin, kun tuli lähelle pyörimään. En kyllä mene ensi viikolla baariin, aivan turhaa touhua. Turha kuvitellakaan että naisen pystyy iskemään baarista kun ei näy eikä kuulu.
Turhaan
4
339
Vastaukset
- 62346t34
Hölmö oot kuin tällaisella pakkasella lähdet naisteniskupuuhiin. Lämpimällä ilmalla ne naiset on liikenteessä.
- Reipas Poikamies
itmies kirjoitti:
Niinpä. Mutta kävin katsastaan tilanteen silkkaa uteliaisuuttani.
tässä on juuri oikea asenne. Nopea katsaus baariin, pari tarkkaa aloitusta naisille, jos ei ole mielenkiintoista niin toiseen baariin. Jos kun on hiljaista baareissa, niin naisetkin huomioivat läsnä olevat vapaat miehet paremmin. .Klassinen allekirjoittaneen suosikki "luulin että hyvät bileet on täällä" repla toimii silloin kuin häkä ;)
Pahinta on hiki otsalla olla baarissa "all or nothing"-meiningillä ja väkipakolla yrittää iskeä. Epätoivo ei toimi.
Ehkä se venäläinen olisi ollut hyvä kokemus ;) Reipas Poikamies kirjoitti:
tässä on juuri oikea asenne. Nopea katsaus baariin, pari tarkkaa aloitusta naisille, jos ei ole mielenkiintoista niin toiseen baariin. Jos kun on hiljaista baareissa, niin naisetkin huomioivat läsnä olevat vapaat miehet paremmin. .Klassinen allekirjoittaneen suosikki "luulin että hyvät bileet on täällä" repla toimii silloin kuin häkä ;)
Pahinta on hiki otsalla olla baarissa "all or nothing"-meiningillä ja väkipakolla yrittää iskeä. Epätoivo ei toimi.
Ehkä se venäläinen olisi ollut hyvä kokemus ;)"Ehkä se venäläinen olisi ollut hyvä kokemus ;)"
Olisi varmaan ollut ehkä kokemus sinänsä kun hoikka blondi oli, katto minua koko ajan ja toisaalta se kyllä pyöritti itseään mulle aikalailla (liikkeet oli tosi eroottisia). Menin sitten istumaan pöytään vähän syrjempään, niin eikö vaan tullut perässä. Vaikka minua ei kyllä kiinnostanut yhtään. Ihmettelinkin mikä minussa tekee sellaisen magneetin... No ei näkynyt enää sen jälkeen kun kävin toiletissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
