Turhaan

kävin tänään baarissa. Paikalla ei ollut muita kuin toisia miehiä ja pari varattua miehensä kanssa liikenteessä.

Yhden "maksullisen" venäläisen naisen tosin melkein iskin, kun tuli lähelle pyörimään. En kyllä mene ensi viikolla baariin, aivan turhaa touhua. Turha kuvitellakaan että naisen pystyy iskemään baarista kun ei näy eikä kuulu.

4

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 62346t34

      Hölmö oot kuin tällaisella pakkasella lähdet naisteniskupuuhiin. Lämpimällä ilmalla ne naiset on liikenteessä.

      • Niinpä. Mutta kävin katsastaan tilanteen silkkaa uteliaisuuttani.


      • Reipas Poikamies
        itmies kirjoitti:

        Niinpä. Mutta kävin katsastaan tilanteen silkkaa uteliaisuuttani.

        tässä on juuri oikea asenne. Nopea katsaus baariin, pari tarkkaa aloitusta naisille, jos ei ole mielenkiintoista niin toiseen baariin. Jos kun on hiljaista baareissa, niin naisetkin huomioivat läsnä olevat vapaat miehet paremmin. .Klassinen allekirjoittaneen suosikki "luulin että hyvät bileet on täällä" repla toimii silloin kuin häkä ;)

        Pahinta on hiki otsalla olla baarissa "all or nothing"-meiningillä ja väkipakolla yrittää iskeä. Epätoivo ei toimi.

        Ehkä se venäläinen olisi ollut hyvä kokemus ;)


      • Reipas Poikamies kirjoitti:

        tässä on juuri oikea asenne. Nopea katsaus baariin, pari tarkkaa aloitusta naisille, jos ei ole mielenkiintoista niin toiseen baariin. Jos kun on hiljaista baareissa, niin naisetkin huomioivat läsnä olevat vapaat miehet paremmin. .Klassinen allekirjoittaneen suosikki "luulin että hyvät bileet on täällä" repla toimii silloin kuin häkä ;)

        Pahinta on hiki otsalla olla baarissa "all or nothing"-meiningillä ja väkipakolla yrittää iskeä. Epätoivo ei toimi.

        Ehkä se venäläinen olisi ollut hyvä kokemus ;)

        "Ehkä se venäläinen olisi ollut hyvä kokemus ;)"
        Olisi varmaan ollut ehkä kokemus sinänsä kun hoikka blondi oli, katto minua koko ajan ja toisaalta se kyllä pyöritti itseään mulle aikalailla (liikkeet oli tosi eroottisia). Menin sitten istumaan pöytään vähän syrjempään, niin eikö vaan tullut perässä. Vaikka minua ei kyllä kiinnostanut yhtään. Ihmettelinkin mikä minussa tekee sellaisen magneetin... No ei näkynyt enää sen jälkeen kun kävin toiletissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe