Minkälainen oli eka kerta?

first time

Atm, jos joku kysyy ekasta kerrastasi (seksi) mitä vastaat?

Jos et ole harrastanut seksiä, niin kerrotko totuuden? Tuskin kerrot totuutta, vaan kasvot säilyttääksesi
valehtelet jotakin.
Onko koskaan ollut tilannetta jossa joku on kysynyt ekasta kerrastasi tai muutoin esim. kaveriporukan
keskustelu on mennyt "vaaralliselle alueelle" jossa olet joutunut olemaan jollain tavalla varuillasi ettei
kokemattomuutesi paljastuisi?

25

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Vastaan, että en puhu yksityisasioistani kuin parhaille ystävilleni (jotka tietävät tilanteeni).

    • Mitä se sulle kuuluu

      pakko kertoa, on henkilökohtainen asia, eik niistä juoruilla/puhuta, se on sinun ja sen tytön välinen asia.

      • kjhuio

        Asetelma on se että jos Atm-tyyppi saa joskus naisen, niin se on ATM:n EKA kerta ja naisen "tieskuinka mones", eikö niin!


    • Hämärän rajoilta

      En keskustele ihmisten kanssa, eikä ole kavereita jotka voisivat kysellä.

      Jos joku kysyisi, luultavasti kertoisin totuuden. Mielestäni helpompi on kuitenkin kertoa asia jo ulkoisella olemuksellaan, ettei kenenkään tarvitse turhaan tiedustella.

      • also_sprach_jungfrau

        Miten asia viestitetään ulkoisella olemuksella?


      • Hämärän rajoilta
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Miten asia viestitetään ulkoisella olemuksella?

        Pukeutuminen, ilmeet, eleet, puhetapa ym. säädetään sellaisiksi, ettei toinen voi mitenkään erehtyä luulemaan, että tuommoinen olisi joskus joltakin saanut.

        Tai ehkä "säätäminen" on terminä liioittelua, sillä ei siihen tarvitse mitenkään keskittyä: se tulee ihan luonnostaankin.


      • also_sprach_jungfrau
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Pukeutuminen, ilmeet, eleet, puhetapa ym. säädetään sellaisiksi, ettei toinen voi mitenkään erehtyä luulemaan, että tuommoinen olisi joskus joltakin saanut.

        Tai ehkä "säätäminen" on terminä liioittelua, sillä ei siihen tarvitse mitenkään keskittyä: se tulee ihan luonnostaankin.

        Miten sinä sitten pukeudut, miten sinä puhut, miltä sinä näytät? Ihan siis puhtaasti teoreettiselta kantilta kysyn, jotta voin kokeilla tätä tapaa itsekin.

        Tai no, omat pappavillatakit varmaan ajaa jo saman asian.


      • Hämärän rajoilta
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Miten sinä sitten pukeudut, miten sinä puhut, miltä sinä näytät? Ihan siis puhtaasti teoreettiselta kantilta kysyn, jotta voin kokeilla tätä tapaa itsekin.

        Tai no, omat pappavillatakit varmaan ajaa jo saman asian.

        Pukeutuminen on sellaista tyylitöntä markettiosastoa: vanhan ukon suorat housut, kaulus- ja villapaitoja, uusia vaatteita ja asusteita ei osteta ennen kuin vanhat ovat kuluneet puhki jne.

        Puhun vähän (jos ollenkaan) ja hiljaisella äänenvoimakkuudella, ottamatta katsekontaktia. En muutenkaan tee itsestäni numeroa julkisilla paikoilla (joita tietysti parhaani mukaan vältän), joten "miltä näytän" -kysymyksen vastaus lienee "yritän olla näyttämättä miltään". Mallittomasti leikatut ja värjäämättömät hiukset, muodista menneet tai eivät koskaan olleetkaan silmälasit jne. edesauttavat tätä pukeutumisen ohella.

        Pappavillatakit kuulostavat varmalta valinnalta, vaikka naisena joudutkin panostamaan tähän enemmän: miehenä saisin olla rauhassa, vaikka en olisikaan täysin vastenmielinen. Naisia joku vastakkaisen sukupuolen edustaja saattaa kuitenkin erehtyä satunnaisesti häiritsemään, jos he näyttävät suht normaaleilta.


      • also_sprach_jungfrau
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Pukeutuminen on sellaista tyylitöntä markettiosastoa: vanhan ukon suorat housut, kaulus- ja villapaitoja, uusia vaatteita ja asusteita ei osteta ennen kuin vanhat ovat kuluneet puhki jne.

        Puhun vähän (jos ollenkaan) ja hiljaisella äänenvoimakkuudella, ottamatta katsekontaktia. En muutenkaan tee itsestäni numeroa julkisilla paikoilla (joita tietysti parhaani mukaan vältän), joten "miltä näytän" -kysymyksen vastaus lienee "yritän olla näyttämättä miltään". Mallittomasti leikatut ja värjäämättömät hiukset, muodista menneet tai eivät koskaan olleetkaan silmälasit jne. edesauttavat tätä pukeutumisen ohella.

        Pappavillatakit kuulostavat varmalta valinnalta, vaikka naisena joudutkin panostamaan tähän enemmän: miehenä saisin olla rauhassa, vaikka en olisikaan täysin vastenmielinen. Naisia joku vastakkaisen sukupuolen edustaja saattaa kuitenkin erehtyä satunnaisesti häiritsemään, jos he näyttävät suht normaaleilta.

        Miksi markettiosastoa? Kirppikseltä löytyy laadukkaampaa halvemmalla. Tiedän, koska pukeudun (ja tietysti käyttäydyn) melkein samalla tavalla kuin sinä suurimman osan ajasta. Tosin olen jostain syystä mieltynyt XL-kokoisten miesten vaatteisiin.

        Kerro edes tämä: oletko hoikka blondi? Jos et ole, jostain syystä kuvittelen sinun nyt näyttävän The Fast Show'n Ralph & Ted -sketsin Ralphiltä. Mikä on oikeastaan ihan söpöä, mutta se häiritsee sitä St John Rivers -mielikuvaa.


      • Hämärän rajoilta
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Miksi markettiosastoa? Kirppikseltä löytyy laadukkaampaa halvemmalla. Tiedän, koska pukeudun (ja tietysti käyttäydyn) melkein samalla tavalla kuin sinä suurimman osan ajasta. Tosin olen jostain syystä mieltynyt XL-kokoisten miesten vaatteisiin.

        Kerro edes tämä: oletko hoikka blondi? Jos et ole, jostain syystä kuvittelen sinun nyt näyttävän The Fast Show'n Ralph & Ted -sketsin Ralphiltä. Mikä on oikeastaan ihan söpöä, mutta se häiritsee sitä St John Rivers -mielikuvaa.

        Silloin vuosia sitten kun vielä ostin vaatteita en tullut ajatelleeksikaan kirpputoreja. Osasyy on ehkä sekin, että vaatteiden ostaminen on inhottavaa jo ilman epätietoisuutta mitä edes on tarjolla: uusien vaatteiden kaupoissa sentään voi olla suht varma, että sopivaa kokoa löytyy. Jatkossa pitänee silti huomioida tuokin vaihtoehto.

        En ole hoikka (en lihavakaan, mutta jo luustoni, ruumiinrakenteeni ja vähäinen pituuteni tekevät kukkakeppivaikutelman mahdottomaksi) enkä blondi, mutta en mielestäni muistuta Ralphiakaan. Ei tule mieleen yhtään todellista tai fiktiivistä hahmoa, jota muistuttaisin: minun näköisistäni ei nykymaailmassa tule julkkiksia vaikka mitä osaisimme, emmekä liioin ole tarpeeksi kiinnostavia fiktion draamahahmoiksi.


      • also_sprach_jungfrau
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Silloin vuosia sitten kun vielä ostin vaatteita en tullut ajatelleeksikaan kirpputoreja. Osasyy on ehkä sekin, että vaatteiden ostaminen on inhottavaa jo ilman epätietoisuutta mitä edes on tarjolla: uusien vaatteiden kaupoissa sentään voi olla suht varma, että sopivaa kokoa löytyy. Jatkossa pitänee silti huomioida tuokin vaihtoehto.

        En ole hoikka (en lihavakaan, mutta jo luustoni, ruumiinrakenteeni ja vähäinen pituuteni tekevät kukkakeppivaikutelman mahdottomaksi) enkä blondi, mutta en mielestäni muistuta Ralphiakaan. Ei tule mieleen yhtään todellista tai fiktiivistä hahmoa, jota muistuttaisin: minun näköisistäni ei nykymaailmassa tule julkkiksia vaikka mitä osaisimme, emmekä liioin ole tarpeeksi kiinnostavia fiktion draamahahmoiksi.

        Voi kuule, nykypäivän kirpputoreilta löytyy ihan mitä vaan, ihan missä koossa vaan. Voin taata, että löytäisit asukokonaisuuden 10 eurolla. Ainakin tämän kaupungin kirppareilta. Tai siis ainakin minä löytäisin; siihen tarvitaan vähän harjaantunutta silmää.

        Jos et ole blondi, mikä olet? Vähäinen pituus on ainakin hurmaavaa.


    • ES

      Miksi joku kysyisi tuollaista? Jos kysyisi, vastaisin, ettei asia kuulu hänelle. Jos joku kysyisi, olenko koskaan ollut miehen kanssa, valehtelisin, että olen.

      • 32

        Mikset tapaisi jotain epätoivoista kokematonta miestä ja voisitte muuttua kokeneiksi?
        Siis sellaista joka ei vihaa ja halveksi naisia.


      • jäbä jää

        " Miksi joku kysyisi tuollaista?"
        kysyisi ihan piruuttaan, vittuillakseen vaikka. Se olisikin hyvä vittuilun aihe tyyliin " Eihän tuo oo koskaan nussinutkaan"


    • Valehteleva ATM

      Valehtelen tietysti jotain epämääräistä.

    • ....................

      niin kuin asia on

    • Ei ATM 30+

      """Atm, jos joku kysyy ekasta kerrastasi (seksi) mitä vastaat?"""

      Vastaisin kertovani asian sitten kun olen sen ensin kokenut


      """Onko koskaan ollut tilannetta jossa joku on kysynyt ekasta kerrastasi tai muutoin esim. kaveriporukan
      keskustelu on mennyt "vaaralliselle alueelle" jossa olet joutunut olemaan jollain tavalla varuillasi ettei
      kokemattomuutesi paljastuisi? """

      On kysynyt (vastakkaista sukupuolta) ja vastauksen jo kerroinkin (kysyttiin esim. milloin olin ekaa kertaa). Asia kertominen ei ole minullle ongelma jos joku sellaisesta on kiinnosttunut. Olen kokenut enemmänkin positiivisena tilanteet joissa asiaa on kysytty, joten en osaa pitää aluetta vaarallsena tai olla varuillani asian takia, (eli kysymys ei ollut mistään pilkasta, tms.).

    • nuorimies.

      Eipä oo koskaan kysytty mutta, jos tulis tuollainen tilanne nii ihan suoraan vastaisin, että poikuus on tallella.
      Itse en koe siinä mitään häpeällistä, että olen kokematon.

    • Twin Six

      -on kysytty ekasta kerrasta (jota siis ei ole ollut), olen kertonut totuuden

      -läheiset ihmiset varmaan näkevät kysymättäkin, mikä on tilanne minun osaltani

      -muita tuskin edes kiinnostaa

    • Ensinnäkin en vastaa tällaiseen kysymykseen, mitä se teille kuuluu yksityisasia.

    • Oon jauhanu kyllästymiseen asti tilanteestani tutuille ja tuntemattomille. Osaan aika hyvin latistaa tunnelman avautumalla ongelmistani.

    • ei saanut

      Olisin luultavasti tyytyväinen jos jotakuta kiinnostaisi kysyä.

    • sir_eino

      Jos jotakuta kiinnostaa paljon millainen ensimmäinen kertani oli niin voin kertoa. Kerron kyllä sitten myös ihan kaikki yksityiskohdat.

      Todellisuudessa asiasta tuli juteltua ystävien kanssa sitten kun se oli ohi ja sitten kerroin siitä täällä. Kukaan muu ei ole koskaan kysynyt ensimmäisestä kerrastani. Siis kukaan muu? Kukaan ei ole koskaan kysynyt missään ensimmäisestä kerrastani. Kerroin siitä ihan oma-aloitteisesti.

      • fdgfsdgsdgsd

        tottakai sä kerroit kaikille jokaista yksityiskohtaa myöten ihan pyytämättä ja yllättäen, koska sä olet herrasmies.


      • sir_eino
        fdgfsdgsdgsd kirjoitti:

        tottakai sä kerroit kaikille jokaista yksityiskohtaa myöten ihan pyytämättä ja yllättäen, koska sä olet herrasmies.

        No... Oletko koskaan harrastanut seksiä asunnossa jossa asuu toinen ihminen, ystäväsi, joka on tietoinen siitä ettet ole kovin kokenut naisten kanssa ja tietenkin huomaa että sinulla on naisseuraa?

        Kyllä se vähän väkisin tulee puheeksi. Yksityiskohdat ovat lähinnä noloja ja omaan toimintaani liittyviä. En ollut kovin hyvä siinä heti alussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      445
      13966
    2. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      164
      3108
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      62
      2761
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2652
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2127
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2098
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1987
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1585
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1547
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      23
      1512
    Aihe