YT-miehiä on kahdenlaisia

olen huomannut

Olen huomannut tuttavapiirissäni ja muutenkin ympäristöä tarkkailemalla, että YT-miehiä on kahta sorttia. Pysyviä ja tilapäisiä. Ne tilapäiset YT-miehet ovat naisten suosiossa niin kauan kuin ovat nuoria ja komeita, mutta kun he lihovat, kaljuuntuvat ja keski-ikäistyvät, he putoavat KTM-luokkaan ja mikäli heillä on alkoholi-ja rahavaikeuksia, niin jopa ATM-luokkaan. Sen sijaan pysyvät YT-miehet, joita on määrällisesti hieman vähemmän kuin tilapäisiä YT:tä, ovat naisten suosiossa vielä vanhempanakin. Mikä sitten on ero pysyvän YT-miehen ja tilapäisen YT-miehen välillä? Sanoisin, että raha, omaisuus ja status. Pysyvä YT-mies porskuttaa vielä vanhempanakin, koska on tajunnut panostaa materiaan ja menestykseen. Sen sijaan tilapäinen YT-mies on luottanut komeaan ulkonäköönsä, joka kuitenkin iän myötä rapistuu ja koska hänellä ei ole omaisuutta ja statusta kompensoimaan sitä, hänen naisonnensa huononee vanhemmiten.

6

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi olla komea

      vielä vanhempanakin ja moni mies komistuu vanhetessaan. Toki jos nuori komea YTM ei huolehdi itsestään vaan ryyppää ja tupakoi niin silloin ulkonäkö rapistuu. Tällöinkin hänellä on kuitenkin paras ase tallella eli kokemus, itsevarmuus, hyvä supliikki ja naisenkäsittelytaidot. YTM kun ei ole YTM nuorenakaan pelkästään ulkonäkönsä takia vaan noiden em. taitojen.

      Tosin osa YT-miehistä voi pudota KT tai jopa AT-luokkaan jos eivät onnistu pysymään aktiivisena P/S markkinoilla ja syrjäytyvät.

      • On se noin joskus

        Pitää paikkansa, etteivät kaikki ytm:t ole semmoisia lopun elämäänsä. Joillakin ytm:llä on helvetin vittumainen ja ylimielinen luonne, mutta saavat naisseuraa silti röyhkeydellään ja just sillä hyvällä ulkonäöllä ja kropalla. Mutta vanhempana ei välttämättä olla enää yhtä hyvännäköisiä, mutta se vittumainen luonne on edelleen jäljellä, joten ei ole enää hyvää mäihää naisten suhteen, koska se hyvä ulkonäkö ei enää kompensoi sitä paskamaista luonnetta. Tiedän ainakin yhden sellaisen ex-ytm:n.


    • "Ne tilapäiset YT-miehet ovat naisten suosiossa niin kauan kuin ovat nuoria ja komeita, mutta kun he lihovat, kaljuuntuvat ja keski-ikäistyvät, he putoavat KTM-luokkaan ja mikäli heillä on alkoholi-ja rahavaikeuksia, niin jopa ATM-luokkaan."
      Luullakseni kuulun tähän, jos ajattelen luokittelun mukaan. Eli siis nykyisin AT-luokassa, jos eilistä ei lasketa. Mutta joo siis näin se menee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe