tai tarkemmin ottaen ammattiopistossa. Näytimme ammattistartti opiskelijoille alaamme. Mukana oli tyttö. En yrittänyt iskeä, mutta ihmeen pakonomaista silmäpeliä. Sitten lähdin, menin istumaan autoon, katsoin taustapeiliin, niin hyvä etten yrittänyt iskeä. Sitä aina luulee suuria itsestään, mutta heti kun näkee itsensä peilistä, niin kaikki luulot loppuu. En minä mikään ruma ole, mutta iho ei ole paras mahdollinen.
Pitäs aina pitää semmoista pientä peiliä mukana, ettei vaan yritäkkään mitään.
Tänään koulussa
2
199
Vastaukset
- miehenkuvotus
Välillä tulee semmoinen tunne, että voisi jotain yrittää. Onneksi se menee niin nopeasti ohi ettei itseään nolaa. Minä en tarvitse siihen enään peiliäkään, nopeasti se oma vastenmielisyys tulee mieleen muutenkin.
Ok kivat sulle.
Tänään oli muuten lukiolaisilla penkkarit, kun huomasin kadulla kävellessäni kulkueen. Suurin osa nuoria naisia, vilkuttivat minulle kun samaan aikaan kattoivat ja tervehdin takas :) Sitten kahvilassa spottasin kauniin naisen, kun silmiin katsottiin. Ai niin ja sitten olin kuulevinani että joku nainen tuli mun asunnonovelle, mutta se oli harhaluulo kun se olikin naapuri. Mutta naikkonen kummiskin, ei tarvi lähteä näköjään mihinkään kun oveen tullaan koputtamaan. No joo vähän liioittelua tuo edellinen lause mutta siinä on totuuttakin. Minkäs teet kun mua kadullakin tervehditään, ei voi missään olla rauhassa kuin neljän seinän sisällä ja ei oikein täälläkään...
Mutta tämmönen oli tämä päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437