Vapaa kuvaus

►Jokaisen ihmisen pitäisi ymmärtää mitä onni on.
►Onnea ei ole se, että saa jotain uutta, vaan että ymmärtää mitä jo omistaa.
►Onnea on oppia ymmärtämään, mitä haluaa ja mitä tarvitsee.
►Onnea on ymmärtää tarjolla olevat mahdollisuudet.
►Onni ei ole tasaista tietä, vaan kykyä edetä miellyttävällä tavalla tässä erämaassa.
►Onnella ei ole huomista päivää. Onnella ei ole eilistä päivää, se ei muista mennyttä, ei ajattele tulevia, sillä on vain nykyisyys eikä sekään ole kokonainen päivä, vaan silmänräpäys, tämä hetki, juuri tässä.
.
Olen akateeminen yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut perheellinen nainen.
►📧 mspundit[at]hotmail.com

Aloituksia

315

Kommenttia

2476

1. Älä hyökkää muita kirjoittajia vastaan, rekisteröi nikkisi ja yritä pysyä asiassa.
  2. Olet mielisairas!
  3. Olen tehnyt vertailuja asuntojen hintojen kehityksestä Helsingin pörssiosakkeiden kehitykseen, asuntojen hintojen kehityksestä vuokrahintoihin ja asuntojen hintojen kehityksestä talletuksiin. Nuo kaikki ovat tietenkin historiallisia vertailuja, eivätkä ne kerro mitään tulevaisuuden odotuksista. Toki niihin sisältyy pohdintaa siitä, kuinka paljon asuntojen hintojen pitäisi laskea, että olisi järkevämpää asua vuokralla.
    .
    Senkin olen todennut, että asuntojen tulevaa hintakehitystä ei pystytä luotettavasti ennustamaan yli vuoden päähän.
    .
    Periaatteessa on ihan selvää, että ansiokehitys korreloi eniten asuntojen hintakehitykseen. Seuraavana mittarina pitäisin vuokrien kehitystä. Monilla muillakin asioilla on merkitystä. Minua kiinnostaakin seuraavaksi eniten kirjoittaa näistä eri tekijöiden yhteisvaikutuksesta.
    .
    Mikä sinua kiinnostaa eniten?