Vapaa kuvaus

Koulutus: Lukio Siviilisääty: --- Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

0

Kommenttia

26

1. Kutsu tuli sitten tänään, mutta voi tätä vitutuksen määrää!

Meikäläisellä ei o mitään mahiksia päästä kokeeseeen, kun ei liikenneyhteydet pelaa täältä kotikaupungista - eikä mistään muualtakaan kuten Helsingistä, niin että olisin ajoissa Joensuussa...

Hotelliin ei o varaa ja vanhemmat ei tod. maksa, koska meijän äiti ei edes haluaisi päästää mua pois kotoota - varsinkaan "noinkin kauas" -.-'

Ärsyttää.
  2. Mulla on Tampereelle tanssi valmiina, suht. helpon rajoissa vielä kun pohjana lehtikuva ja kesto saa olla max. 30sec.
    Mutta tuo teak. Stressaan tamperettakin "helppoudesta" huolimatta. Oma kokemus tanssista lähinnä vanhojen tansseista vuosi sitten.
    Tykkään laulaa ja kotona lauleskellessa pysyn ihan sävelessäkin... Ääni ei tosin ole maailman kaunein ja varmasti tuomariston eessä menee vituilleen kun jännittää.
    Tampereelle sentään tueksi ja turvaksi on tulossa kannustamaan kaveri, joka ei edes ole hakenut ko. kouluun :D
    Mutta päätti tulevansa kannustusjoukkkoihin kun kuuli, että oon menossa. Tuntee kaupungin paremmin kuin minä (opiskelee voionmaalla ja tulee aina viikonloppuisin treeltä junalla takaisin kotiin) ja muutenkin hyvä olla joku streessiä rauhottelemassa (:

Voin vaan kuvitella tilanteen kun/jos teakista tulee se pääsykoekutsu! Tampereelta tuli kaikille hakijoille ja silti sitä kutsua käsissä pidellessäni rupesin itkemään. Oon vaan ala-asteelta asti odottanu sitä hetkeä ja kun se kirje oikeesti oli siinä niin iiih! :')