Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Ihmisten pahuus ja epäoikeudenmukaisuus ovat todella julmaa nykyaikana.Varsinkin naiset ovat täysiä raatelijoita toisiaan kohtaan.
    Nuoruuteni ruuhkavuosina olin "puotipuksuna"viitisen vuotta ja silloin huomasin ettei naisvaltainen ala ole minun heiniäni.
    Kouluttauduin hydrauliikka ja pneumatiikkaalalle ja lähdin miesten töihin ja jätin akat ja selkäänpuukottajat tiskin taakse.
    90% Valmetin työkavereista oli miehiä,eikä koskaan ollut mitään sisäistä kilpailua,eikä kateellisuutta miesten taholta.
    Tuurikaverini oli nainen ja hän kerran sanoi,että hyvinhän sinulla,kun on kaksi omistuasuntoakin.
    Evät ne velat ja neljä lastani silloin häntä kiinostaneet(yksineläjää),joita silloin vedin yksinhuoltajana.

Nyt se kauhuskenario toteutui,jota olin pelännyt jo pidemmänaikaa,mieheni agressivisyyden lisäännyttyä.
    Hän oli sunnuntaiiltana käynyt ,siellä terveyskeskuksen vuodeosastolla kahden potilaan raiveleihin ja ajanut hoitajia ison vichypullon kanssa takaa ja yrittänyt paeta.
    Rauhoitettuna ja piikitettynä hän oli kysynyt montako minä tapoin?

Hänen olisi kuulunut päästä neurologille jo tammikussa ja saada tujumpia rohtoja,mutta tämä kunnanjohtajan rouva muistipolilla käski hakemaan unilääkkeitä apteekista.
    Olen niin turhautunut ja vihainen koko systeemiin,että ihan kihisen kiukusta.
    Ei häntä enää kotiuteta,vaan laitospaikka on tosiasiaa,vaikkei kunalla edes niitä ole tällä erää,kun toistakymmentä paikkaa lakkautettiin "säästösyistä"

Sinä ristiina saat olla ylpeä itsestäsi empaattisuudestasi ja elämänkokemuksestasi.Toivon että jaksat tämän taistelun loppuun,me kaikki varmaankin olemme sinun tukijoitasi.
    Olet vahva nainen,kyllä sinä tämän koettelemuksen käännät voitoksesi,sinua tukien rituliini
  2. Mikä sinua oikein mättää?Mikä on se ongelma joka on luonut sinusta vihatuinmman palstakirjoittelijan?
    Olet sisäsiitoinen,kysyt ja vastaat omiin aloituksiisi,normaalia vai?
    Toi Ruune tuntuu olevan sinulle pakkomielle.Jää sinne omaan kuka kukin elinpiiriin ja jatka elämää ihan omana yksilönä.

Minä käyn niin harvoin palstalla,etten häiriinny,vaikka sinun kaikki niccici pomsahtavat silmille,kivat sulle