Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria. Minne? Vastasin: Berliiniin. Ja jokainen sen enempää kummastelematta, että ok. Siistiä. Mutta fiksu oli Naisenkin reaktio kun kuuli kauppamatkan mutkat, noin Fiksu Nainen toimii.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

170

Kommenttia

12949

1. Voidaanko se aivan rehellisesti unohtaa, vai ovatko näkemykset jollakin tavoin kuitenkin sidottu johonkin vakaumukseen, kristinuskoon tai vaikkapa islamiin jossa kreationismilla on vieläkin laajempi kannatus. Ilmeisesti sen vuoksi, että islamia tulkitaan yleisemmin fundamentalistisesti.

Sinänsä tuo väitteesi ei ole kuitenkaan luomistarun puolesta todiste suuntaan eikä toiseen.

Tutkimustulokset olisivat mikäli ne täyttävät tieteellisen menetelmän kriteerit.

Kuten tuolla jo sanottiin: missä on vaihtoehto, kreationismi on keskittynyt kritisoimaan evoluutiota tuomatta sille kuitenkaan muuta vaihtoehtoa kuin Raamatun muutamat ensimmäiset sivut joita esitetään sitten jonkinlaisena "kaiken teoriana" vaikka ainoatakaan todistetta ei ole.

Eiväthän ne kelpaa tieteelle sen vakuuttavammaksi todisteeksi kuin vaikkapa Mayojen luomistaru.

"Nyt on vain niin, että luonnontiede ei tiedä maailman synnystä yhtään mitään."

Ei tiedetäkään mutta jälleen kerra: se ei ole todiste Jumalasta. Emme tiedä mitään myöskään luomisesta, sitä ei voida tutkia yhtään luotettavammin kuin aikaa ennen alkuräjähdystä. Se "tieto" jää muutamaan riviin pyhiä kirjoituksia jotka on joko uskottava tai olava uskomatta todeksi. Todistettavissa se ei ole.

Alkuräjähdyksen ja väitetyn luomisen jälkeisiä tapahtumia voidaan kuitenkin tutkia. Tässä olisi kreationisteille työsarkaa mikäli tahtovat saada asiastaan vastavoiman nykyisille tieteellisille selitykselle.

Tuolla aiemmin esitin kolme kreationistista maailmankuvaa. Aloittakaa nyt vaikka siitä, että hylkäätte niistä kaksi koska maailmankuvat ovat toisensa pois sulkevia.
  2. "Minä pidin pienestä kylästä, jossa tunnettiin toisensa."

Tuota yhteisöllisyyttä joka näissä pikkukylissä vallitsee joskus kyllä kaipaa.

Meillä on vanha tila pohjanmaalla joka on lähinnä kesäkäytössä mutta kuitenkin tuntuu, että ainakin melkein kyläläisiä ollaan.

Kun sinne mennään niin yleensä tunnin sisällä tulee jo joku kylään. "Kun näin auton pihalla..." Tai valot. Päivittäin aina poikkeaa useampikin ihminen, täällä kaupungissa ei välttämättä kukaan. Täällähän pitää suurinpiirtein erikseen kutsua kylään, "reviirilleen" maalla vaan tullaan porstuaan koputtelemaan.

Lumet aurataan nimellistä korvausta vastaan ja mainospostit kerätään laatikosta jotta on asutun näköistä. Jos tulee hälytys, että öljykattila on pudonnut pois päältä käy joku katsomassa onko varajärjestelmänä oleva sähkölämmitys varmasti kytkeytynyt päälle.

Pellot kun on vuokralla niin kaupan päälle tulee sitten luomutuotteita kaiken mitä tarvitsee pellon vuokraajalta.

Kissakin oli nyt tässä kateissa pariviikkoa kun jäi paluukyydistä (tapana paeta kun näkee, että tehdään lähtöä. Arvostaa kai maalaiselämää enemmän) ja sitäkin naapurit kävivät huhuilemassa ja viemässä ruokaa piharakennukseen jotta pysyy "tontilla" eikä alkaisi villiintymään.

Elämä on sosiaalista vaikka kylä on pieni, jokainen auttaa toisiaan ja asioita tehdään yhdessä, naapureita autetaan ja asioita tehdään myös yhteisen hyvän vuoksi.

Pienessä kylässä on kaikenlaista toimintaa, juhlia ja tapahtumia ja tietenkin pientä kilpailua naapurikylien kanssa, vähemmän totista urheilua ja kalastus ym. kilpailuja.

Isovanhemmatkin asuvat usein samassa pihapiirissä, viereen on jälkipolvi vain rakentanut uuden talon. Ja on kyllä kylällä vaan hieno nuorisoseuran talo, jokainen siihen on laittanut jotakin likoon, ainakin työpanostaan. Mekin vaikka kesäasukkaita vain ollaankin.