Vapaa kuvaus

Päättäväinen ajelehtija. Kiinnostunut kutakuinkin kaikesta. Vinksahtanut huumorintaju. Töistä tykkään, järjestettyy ajankuluu, josta vielä maksetaan, ruokahuoltokin pelaa. Suosikkibändit/artistit: sähkökitaraa ja rockenrollii rakastan Suosikkileffat: harvat Lempikirjat: venäläiset, saksalaiset ja suomalaiset klassikot ja dekkarit Vapaa-aikanani: lukemista, kotitöitä, vesijuoksuu, oleskeluu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: ei tosiaankaan mikään Katson tv:stä mieluiten: Amerikkalaisia sarjoja, uutisia, Keskusteluohjelmia Kotieläimet: Ei oo eikä tuu, mä en oo kotieläinihminen En pidä: Yleistyksistä Parhaat matkakohteet: Oikeestaan kaupunkikohteet Euroopassa Ruoka & juoma: hyvä, hyvin tehty ja juomana tietenkin punaviinii Koulutus: Lukio Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: osastosihteeri Siviilisääty: Sinkku Email: [email protected]

Aloituksia

0

Kommenttia

8

1. Mä luulen että et tykkää itestäs, Sulla on vinopino "en" juttui. Mistä tykkäisit? Ootko määritelly ittes sen mukaan mitä kuvitellet muiden sulta vaativan ja hanttiin pitää pistää, tyyliin minä en ainakaan. Ihan vaan ehdotukses, oo vaan yksises, mutta nauti ees. Ja tolla tyylillä on toki vaikee saada ystävii, joten älä vingu vaan nauti.
  2. jep, aivan samaa mieltä