Vapaa kuvaus

Olen luonteeltani rauhallinen ja pitkäpinnainen. Viihdyn enimmäkseen keskustelupalstoilla, mutta myös omat blogini ja chatti saavat joskus osansa ajankäytöstäni. Minulla on vahvat mielipiteet maailman menosta ja kerron ne napakasti. Suomi24:ssa olen harvemmin ja silloin enemmän viihteen puolella. Suosikkibändit/artistit: Ilosesti mieltä virkistävät naislaulajat Vapaa-aikanani: Lenkkeily ja muu liikunta Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Suhteet ja autot Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Työskentelen: Täysillä työelämässä Lapset: Olen ylpeä vanhempi Skype: on, video Email: suomi24

Aloituksia

0

Kommenttia

18

1. Pidän oikeat henkilötietoni ja p358-profiilin visusti erillään. Oikealla nimelläni Google antaa blogini, ammatilliset tietoni, kuvani ja jopa videoituja esityksiäni aivan kuten pitääkin. Linkedin:stä löytyy lisää ja Facebook:ssakin minulla on puhdasta kaupallista mainontaa.

p358 on täysin toinen juttu. Se näkyy vain Suomi24:ssä, sen keskustelupalstalla ja chatissa. Teen tahallani sen kytkemisen oikeaan henkilöllisyyteeni vaikeaksi jättämällä kertomatta tärkeitä yksityiskohtia itsestäni etenkin näissä keskusteluissa. p358:n sähköposti on tietenkin virtuaalinimellä varustettu Suomi24-sähköposti eikä mikään [email protected]. Profiilissa ei ole kuvaa eikä etenkään kuvaa, josta olisin tunnistettavissa tai löydettävissä kuvahaulla.

Ymmärrän AP:n halun lähteä valikoimaan deittikumppaneita henkilön oikean henkilöllisyyden avulla. Valitettavasti se ei käy vaan "Ei tää nettideittailu ole mistään henkilötiedoista kiinni vaan siitä, että uskaltaa vaihtaa ajatuksia ja tavata sen "mystisen" henkilön joka on langan toisessä päässä. " Nopea pikatapaaminen turvallisessa paikassa avaa yhteyden todellisuuden henkilöön.

Deittaajien pitää tulla pois verkosta ja tavata oikeita ihmisiä. Sokkotreffit eivät tietenkään ole mikään sitoumus kenellekään. Niitä pitää harrastaa kevyin perustein ja usein.
  2. Huolesi on turha, jos olette käyneet videopuheluita. Niissä et pysty photoshoppaamaan kuvaasi ja kuvakulmien/valaistuksen/taustojen valintamahdollisuuskin on rajoitetumpi.

Vaikka voitkin vaikuttaa ulkonäköösi meikillä ja pukeutumisella videolla samalla tavoin kuin livenäkin, niin muista, että lopulta elämänkumppanisi tulee näkemään sinut saunanraikkaana.

Nykypäivän videopuhelut ovat varsin korkealuokkaisia ja vaikutelma on hyvin todenmukainen. Suomi24-profiileissa on paikka Skype-osoitteelle. Tätä mahdollisuutta pitäisi käyttää paljon enemmän etenkin jos välimatkaa on enemmän.

Kunnosta ja hyvästä ruokailusta kannattaa pitää huolta ihan oman itsensä takia.