Vapaa kuvaus

Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Terveydenhuolto Siviilisääty: varattu Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

3

Kommenttia

110

1. Mää en kyl pidä peukalossa sormusta enkä pidä sitä lesbo merkkinä. Oon kuullut tosta joskus, mutta joo jotkut pitää ihan tyyliin vuoksi ja taas osa sateenkari ihmisistä ei pidä. Ei voi mun pitää lesbon/ bi seksuaalin määritelmänä.
  2. Ei haittaisi :)
  3. vaikutti mielenkiintoiselta tää keskustelu. Mun mielestä toi testi oli mielenkiintoinen. Mun mielestä tossa testissä täytyi vaikuttaa, että näillä testatuilla osui kemiat yksiin ja ne viihtyi toistensa seurassa. Mää haluaisin kyllä tietää millaisia nää kysymykset oli, kun laukaisi noin lyhyessä ajassa noin voimakkaan reaktion.

Mää en usko, että kehen tahansa voi rakastua kyllä siinä toisessa täytyy olla sellaista, mikä saa herättää kiinnostumaan ja viihtyä oikeasti seurassa, vaikka tulen monenlaisten ihmisten kanssa toimeen en tosiaankaan tuu kaikkien kanssa. Olis jotenkin tosi epäloogista, että sitä voisi vaan rakastua kehen tahansa. Kyllä siinä toisessa pitää olla se ;)
    Olishan se hirveän romanttista kuka tahansa, mutta ihmisiä, kun on niin hirveän monesta muotista. Kaikki palaset ei vaan voi aina osua yhteen.

Kyllä siinä on mahdollista ja tiedän pareja joista toinen/ molemmat osapuolet piti toista jopa ärsyttävänä alussa. mutta ajan kanssa oppiessaan tuntemaan toisensa ihastui ja myöhemmin rakastui. Tässä pitäisikin olla avoimenpi erillaisten ihmisten kanssa. Se kenen kanssa menee hyvin ei ole siltä näyttää. Mutta, oon siinä mielessä realistinen, jos keskustelu ei kertakaikkiaan kulje ja toinen tuntuu olevan toiselta planeetalta, vaikka on hyvän aikaa jutellut se tuskin yhtäkkiä paf muuttuu. Tiettyjä asioita/ piireitä ne vaan huomaa melko nopeasti ihmisessä.

Mää en oikeastaan tiedä mikä se on :) netissä ehkä se kun, toisesta tulee mukava vaikutelma fiilis haluampa tutustua lisää. Livenä ihmisen seurassa on kiva olla. Keskustelu kulkee vaivattomasti. Semmoinen tietynlainen rentous, että ei ota asioita ihan haudan vakavasti on semmoinen mikä saa mut tuntemaan oloni entistä mielyttävämmäksi ja halukkaammaksi tutustua ko ihmiseen.
  4. 23
  5. 2 / 6