Vapaa kuvaus

Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Terveydenhuolto Siviilisääty: varattu Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

3

Kommenttia

110

1. Toi edellinen komentti on mielestäni hyvä, lue sitä. Oma kohtaista kokemusta on uupumuksesta. Itsellä alkuun sairasloma ja rytmiin palaaminen/ helpompi elämän tilanne lopulta edes auttoi ja paranin. Mutta omien tuntemuksien mukaan ja muista, vaikka kuinka tekisi jäädä sänkyyn makaamaan se ei auta vaan on tehtävä vointinsa mukaan asioita. :)
  2. Oma kohtaista kokemusta mullakin. Elin joskus vuonna 2008 noin. 6kk narsistin kanssa. Tajusin narsismin vasta jälkikäteen. Olin kuullut siitä ennen kokemustani, mutta se kuulosti kaukaiselta satu hahmolta ennen omaa kokemustani. Ja siis päädyin narsismin uhriksi.

Mut, siis alkuun se ihminen on jopa utospistisen hurmaava, se kuuntelee, sua suojelee tuntuu et se on jotekin et se on kaikki ettet vaan keksi pahaa siitä ihmisestä. Mut samalla se ihminen tuntuu ihan helvetin oudolta ja kummalliselta.

Sit juttu alkaa etenemään... Tää ihminen rupes hajoittamaan kaveri porukkaa, aina kun, oltiin sen kanssa aina naama norsunvitulla milloin mikäkin asia oli kussakin pielessä ja kuinka hirveä sen elämä oli. Aina tuntui et asiat loppu peleissä kääntyi sen ongelmiin. Ja, jos ei se manipuloi osaa porukkaa kääntymään toisiaan vastaan.

Sit sil tuntui olevan fyysisesti, joku pielessä yhtäkkiä joku kohtaus. Sit se keski olevansa raskaana itkien ja huutaen järjesti siitäkin hirveän kohtauksen. Ja ei se oikeesti ollut.

Se oli kauhean vainoharhainen tai musta tuntui et se esitti sitä näin jälkikäteen aina joku oli kääntynyt sitä vastaan ja kuinka kurja ja pieni se oli.

Sit se kun se sai noita ihme raivareita slaageja ym. Kaikki oli aina jonkun muu syy, välil se vaan huusi, ja kaikki ongelmat johtui yhtäkkiä musta, kuulema pelkäs mun ranteita ym. Se halusi tutustua mun kaikkiin kavereihin. Ja, kun huomasi et mul synkkäsi mun nykyisin parhaan ystäväni kanssa se teki kaikkensa et meiltä menisi välit. Se haukku aina sitä ym. Ja vaati et katkaisen välit, noh en mää sitä koskaan tehnyt.

Se söi kaiken yksityisyyden, loputa muistan et aloin hoksata et jokin on pielessä, mut olin niin lopussa ettei enään kauheesti kiinnostanut. Siis olin ennen tota jo tosi heikkona elämäni takia. Tästä syystä olin helppo uhri.