helmi-71

helmi-71 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: AcDc, ZZ Top, Rammstein

Vapaa-aikanani: Käsityöt ja tanssi vievät vapaa-ajasta melkoisen osan

Katson tv:stä mieluiten: leffat, Rillit huurussa ja 70´s Show hymyilyttävät aina

En pidä: Aikaiset aamuherätykset, lumipyry, tupakan savu

Liittynyt 14v sitten
0 aloitusta · 136 kommenttia
Olen huovuttanut puro ja huopanen lankoja. Molemmat kutistuvat huovutuksessa, joten sukat kannattaa sitten tehdä reilun kokoiset. Jos aikoo käyttää sukkia ns saapassukkina, niin silloin kannattaa valita osittain keinokuitua sisältävää lankaa ja unohtaa huovutusajatukset. Itse olen sen verran laiska ostamaan lankoja, että tein periaatepäätöksen käyttää vain 7-veljestä lankaa.
Villan ystävän neuvoja kannattaa uskoa.
Huopasesta olen huovuttanut itselleni punaisen sarvihatun. Kiva myssy muuten, mutta sen kanssa ei pysty ajamaan autoa kun sarvet osuu kattoon :)
Normaalia on, että pitkän parisuhteen aikana tulee ihastumisia jommalle kummalle suhteen ulkopuoliseen henkilöön. Normaalia ei kuitenkaan ole lähteä pettämään. Suhteessa on aina joku tai joitain ongelmia, jotka pitäisi pystyä puhumaan, purkamaan ja ratkaisemaan yhdessä. Helpompaa on kuitenkin olla puhumatta ja keikuttamatta venettä. Ongelmat kuitenkin jäävät jäytämään ja pahaan oloon on helppo hakea lohdutusta ulkopuolelta. Kummalla kippo menee nurin ensin? Heikommalla? Väsyneemmällä? Itsekkäämmällä?
Pettämisen jälkeen suhde voi selvitä ja jatkua, mutta se vaatii molempien osapuolten sitoutumista suhteen parantamiseen - sanoja ja tekoja suhteen hyväksi. Luottamus ei kuitenkaan ole niin vahva kuin mitä se oli.
Väitän että toistuvasti puolisoaan pettävä on henkiseltä kehitykseltään itsekäs kakara, jonka on parempi olla ilman parisuhdetta ja hakea sitä huumaa ilman toisen loukkaamista.
Ei sinun kannata enää jatkaa tuota piirileikkiä, sillä tiedät jo miten kuvio menee. Olet sitäpaitsi yrittänyt parhaasi lähtemällä terapiaan ja antamalla anteeksi.