fammo

fammo profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Mukava,humoreski kummitäti ja isoäiti. Vuosirenkainen....onnellinen nainen2008 on minulle juhlavuosi,,uudenvuodenaattona tulee 40 vuotta siitä,kun lähdin Jeesus tielle,kaikenlaista on ollut matkan varrella,mutta Jumala on lupauksensa mukaisesti pitänyt minusta huolen,ja haluan jatkaa Hänen seurassaan elämäni loppuun saakka.Yks vitsi kans; pappa oli lähtöä vaille autuaammille metsästysmaille ja mummo siihen viereen tuumaamaan;"kuules papa,sanos eres yks makki sana!" pappa mietti ja sanoi "siirappi" Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: Varattu Lapset: ---

Liittynyt 23v sitten
4 aloitusta · 62 kommenttia
Uusimmat aloituksetSuosituimmat aloituksetUusimmat kommentit
Äläs nyt ole katkera ystäväni,,kummityttö....
Kyllä se on vaan semmottinen homma,että SELKÄRANKAAN on syöminen menny,,ennen oli rasvaista ja makeeta ja nyt ei ole enää kuin makeeta,,,,katsos tähän olen nyt tottunut...
Tieteellisestikin on tutkittu,jos ihminen tekee jotain 21 päivänä niin se jää ikäänkuin "päälle" tai selkärankaan,,,
Minulle on ainakin jäänyt tämä uusi ruokabuumi "päälle" olen alkanut todella ajatella eritavoin ruosta ja sen nauttimisesta.Ostoksetkin sujuvat uudella lailla,,,,otan kuin itsestään vähärasvaisia vaihtoehtoja...jne...
Siis..motivaatio oli jo sillä hetkellä,kun aloin laihduttaa,tai sanoisin paremmin,hallita painoani.
Lääkärissäkäynti antoi lisää puhtia,kun kaikki arvoni olivat parantuneet,kolesterolit,jms...
Olen yksinkertaisesti voinut tämän "vippaskonstin" kautta muuttaa elämäntapojani ja jaksan liikkua aivan eritavalla kuin ennen kaikkien läskieni kera....liikkuminen on nyt mukavaa sekä helppoa...
Motivaatiota kerrakseen kun voin paljon paremmin kuin ennen...itselleni tämän olen tehnyt ja siitä olen todella iloinen...ja haluan jatkaa samaa rataa.....
Toivottavasti löydät itsellesi sen oikean "vippaskonstin" joka sieppaa rasvasi huitsinevadaan...ja pitää ne myös siellä...
Lämpöisin talviterveisin kummitäti