kuka tietää mitä kautta pääsee myymään ternimaito kapseleita? ,,,,,mahtavaa,upeeta touhua.
rahaa tulee ovista ja ikkunoista.mailman turhin julkkis
ternimaito capsel
11
1436
Vastaukset
- luulen
luuletko että ternimaitoherra rikastui niillä kapseleille.
lluulen että pöydän alta myytiin jotain ihan muuta..........- inhimillinen
Minusta on moraalitonta haukkua edesmennyttä ihmistä, kuten ohjelmasta näki, kyseessä EI ollut mikään PELLE, niin kuin virheelisesti luultiin. Mielestäni siellä puhui tavallinen perheen isä, joka rakasti lapsiaan, ja arvot olivat kohdallaan. Tietysti ymmärrän kirjoituksistanne, että tämä perisuomalainen kateus nostaa jälleen kerran päätään..Maailma menetti hienon ihmisen, jolle rauha suokoot.Mies, joka yrittää, saa myös jotain aikaiseksi.
- kapselit
inhimillinen kirjoitti:
Minusta on moraalitonta haukkua edesmennyttä ihmistä, kuten ohjelmasta näki, kyseessä EI ollut mikään PELLE, niin kuin virheelisesti luultiin. Mielestäni siellä puhui tavallinen perheen isä, joka rakasti lapsiaan, ja arvot olivat kohdallaan. Tietysti ymmärrän kirjoituksistanne, että tämä perisuomalainen kateus nostaa jälleen kerran päätään..Maailma menetti hienon ihmisen, jolle rauha suokoot.Mies, joka yrittää, saa myös jotain aikaiseksi.
olivat täyttä huijausta.
- totuusontulluesille
inhimillinen kirjoitti:
Minusta on moraalitonta haukkua edesmennyttä ihmistä, kuten ohjelmasta näki, kyseessä EI ollut mikään PELLE, niin kuin virheelisesti luultiin. Mielestäni siellä puhui tavallinen perheen isä, joka rakasti lapsiaan, ja arvot olivat kohdallaan. Tietysti ymmärrän kirjoituksistanne, että tämä perisuomalainen kateus nostaa jälleen kerran päätään..Maailma menetti hienon ihmisen, jolle rauha suokoot.Mies, joka yrittää, saa myös jotain aikaiseksi.
varmasti oli rakastava perheenisä, mutta kyllä ne kapselit olivat täyttä kusetusta. lisäksi nämä verovelat ja tuomiot osoittavat että eipä ollu pojalla puhtaat jauhot pussissa.
eikä se sielä paasannu sen ternimaidon voimalla! - en ole kade
inhimillinen kirjoitti:
Minusta on moraalitonta haukkua edesmennyttä ihmistä, kuten ohjelmasta näki, kyseessä EI ollut mikään PELLE, niin kuin virheelisesti luultiin. Mielestäni siellä puhui tavallinen perheen isä, joka rakasti lapsiaan, ja arvot olivat kohdallaan. Tietysti ymmärrän kirjoituksistanne, että tämä perisuomalainen kateus nostaa jälleen kerran päätään..Maailma menetti hienon ihmisen, jolle rauha suokoot.Mies, joka yrittää, saa myös jotain aikaiseksi.
Tavallinen, joo. Kyllähän mielipiteitä maailmaan mahtuu!
- knarkkas?
totuusontulluesille kirjoitti:
varmasti oli rakastava perheenisä, mutta kyllä ne kapselit olivat täyttä kusetusta. lisäksi nämä verovelat ja tuomiot osoittavat että eipä ollu pojalla puhtaat jauhot pussissa.
eikä se sielä paasannu sen ternimaidon voimalla!Siis käyttikö jotain pöpöjä, piriä tai vastaavaa, niinkö meinaat?
- Jussila oli myyntimies
Rahaa tulee mistä vain kunhan osaa myydä.
Jussilalla oli selvästi myyntimiehen taidot hanskassa. Ehkä pikkasen diplomaattisuutta ja tilanneherkkyyttä olis voinut olla enemmän, mutta asenne oli kunnossa.
Tolla asenteella yleensä tienaa miljoonia, oli myytävä mikä tahansa.- Huhhahhei
on joskus sanonut, että on moraalisesti väärin antaa idioottien pitää rahansa. Jussila lienee kuullut sanonnan. Kusetustahan koko ternimaitokapselihömppä oli ihan kirkkaasti, mutta kukas käskee antautua kusetettavaksi.
- Uskossaan autuas
Huhhahhei kirjoitti:
on joskus sanonut, että on moraalisesti väärin antaa idioottien pitää rahansa. Jussila lienee kuullut sanonnan. Kusetustahan koko ternimaitokapselihömppä oli ihan kirkkaasti, mutta kukas käskee antautua kusetettavaksi.
Sitäpaitsi Jussila taisi itse uskoa siihen paskaan mitä möi? Sehän tuli ulkomailta?
Jussila lupas kuolla rikkaana ja tais vissiin sen tehdäkin. Seiska teeveessä on muuten sen ex muijan haastattelu. Äkkiäpä on päässyt tragediasta yli. Hyviä oli Jussilan opit, jos muija noin nopeesti klaaras tragediat, pisti uuden bisneksen pystyy, hankki poikaystävän, suunnittelee uuden talon rakentamista jne. - kielenkäyttöä
Minuun ei ainakaan tuollainen typerä kiroaminen tehoaisi! Tuollaiselta en ostaisi yhtään mitään!
ei sunkas ternimaito ole tarkoitettu aikuisille....sanoohan sen jo järkikin....terni on tarkoitettu esim.vasikoille,,siis lehmivauvoille ja ne sitä juovat...
Eihän rintamaitokaan ole tarkoitettu aikuisille raavaille miehille...heh...vaan vauvoille....
Kyllä se ns kusetus on jo tapahtunut aikaisemmin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483